Suomi tarvitsee tulevina vuosina runsaasti duunareita puolustusvälineteollisuuteen, mutta edessä on ongelma.
Suomalaisia työttömiä on runsaasti, mutta ne ovat pääasiassa fyysisesti ja henkisestikin vajaatyökykyisiä teollisuusduuneihin. Monet myös taustoiltaan käyttökelvottomia ao. teollisuuteen, (rikollisuus, politiikka jne).
Matukalustoa taas ei voi palkata puolustusteollisuuteen arveluttavan taustansa vuoksi. Taustoja vaikea selvittää pitävästi, (rikollisuus, karkuruus, tuomiot lähtömaassa).
Kyllä duunia olisi, mutta.....
13
51
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Puolasta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Romaniasta ja Bulgariasta saisi kielitaidottomia duunareita. Ne vaan ei ole tottuneet järjestelmälliseen duuniin, eikä urakkavauhtiin.
- Anonyymi00002
Siitä vaan yli viiskymppisiä työttömiä selkä- ja polvivammaisia kouluttamaan hylsyjenkiillotukseen. Ei nuoret lähde duuniin jota ei tehdä läppärillä sohvalta käsin.
- Anonyymi00011
Ei kannata antaa sellaista työtä ÄO yli 100 omaavalle, jonka voisi tehdä afrikkalainen ÄO 60.
- Anonyymi00003
Vasemmistolaisiakaan ei voi palkata luottamuspulan vuoksi ja kun niille pitäisi palkata ensin luottamushenkilö, varaluottamushenkilö, työsuojeluhenkilö, varatyösuojeluhenkilö, Hakaniemen bunkkerin edustaja ja sille liiton piiriedustaja.
Ja lopuksi ne neljä duunaria!- Anonyymi00004
Ja jos noissakin on yksi persu, niin sekin on pois pelistä…. Anolle ei anneta tänne tännetietolähdettä…
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja jos noissakin on yksi persu, niin sekin on pois pelistä…. Anolle ei anneta tänne tännetietolähdettä…
Jospa itärajan auettua saavat venäjältä sabotöörejä puolustustarvike tehtaisiin töihin! Pääasia ettei työntekijät ole suomalaisia, koska niitä vihataan.
- Anonyymi00006
Perustuslaki suojelee Suomen kansalaista joutumasta riistettäväksi työpaikalla.
- Anonyymi00008
Joutilaat vapisevat pelosta kun mahdollinen työpaikka uhkaa jo noin lähellä!
- Anonyymi00009
Ei suomalaisia mielellään, kun ne perkeleet kusyy palkkaa työnteosta!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei suomalaisia mielellään, kun ne perkeleet kusyy palkkaa työnteosta!
Olen tehny työtä koko elämäni, enkä ole palkkaa pyytäny. En siis ole suomalainen, ja siltä se kyllä tuntuukin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen tehny työtä koko elämäni, enkä ole palkkaa pyytäny. En siis ole suomalainen, ja siltä se kyllä tuntuukin.
En usko että ihan koko elämääsi sentään. Eikä se hullu ole joka pyytää, vaan se joka maksaa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
En usko että ihan koko elämääsi sentään. Eikä se hullu ole joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Ja kolmas hullu valittaa, kun ei saa ilmaista työvoimaa!
- Anonyymi00015
Filippiinokokeillahan ei ole Suomessa muuta elämää kuin duuni. Jos on perhe, niin sen elättää Kela!
Suomalainen kokki elättää itse perheensä ja maksaa asumisensa ja veronsa. Ei sitä tehdä ruokapalkalla jossakin baarissa kesätöillä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581