vaikka palstan vajaaälyiset sosset niin kovasti siihen uskovat.
Jos SDP kantaa vastuuta niin kova leikkauslinja jatkuu, jos ei jatku niin SDP on täysin edesvastuuton puolue.
Ja palstavasemmistolaiset eivät ole yhtään sen rikkaampia vaikka SDP johtaisi maata, köyhinä pysyvät - ei sitä mikään muuta.
SDP:n johtama hallitus ei Suomen tilannetta paranna
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Voihan vähäälyset niin itselleen uskotella. Demarit väläytti jo leikkauslistaa jossa kaikki on vapaata riistaa.
- Anonyymi00002
Antti NAZINA ON HAAVEILLUT ENNALTA ARGENTIINAAN KARKAAVANSA . Suomen tuhoamisen jälkeensä !
- Anonyymi00003
Nasima hajoittaa demarit.
- Anonyymi00004
Toivottavasti.
- Anonyymi00008
Hyvin mahdollista.
- Anonyymi00005
Suomella kuitenkin menee aina paremmin , kun SDP on vallassa. En äänestä heitä, mutta näin se vaan on ollut. Työrauhakin merkitsee jotain ei ainainen saksien heiluttelu jossain some sivustolla. Olen pettynyt myös kokoomukseen , kun menivät alipuolueen asemaan persujen uhkapuheiden takia. No syyhän on se lapanen , eli Orponen.
- Anonyymi00009
Ei mene.
- Anonyymi00006
Pahentaa vaan. Jumaöattomia kaikki tyynni
- Anonyymi00007
Mutta ei sitä te kyllä tämä nykyinenkään hallitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493