Teetimme uudet matot mittojen mukaan.
Helsingissä Evamattossa , aivan huippu laatu.
Isäntä teki sapluunat ja sillä aikaan emäntä valikoi mattomalleista materiaalin.
Seuraavana päivänä matot valmiina.
Jyväscaravaanissa olisi ollut matot noin 1500 eur . täällä noin puolet juväscaravaanin hinnoista.
Suosittelen Evamattoa lämpimästi.
asuntoautoon matot
12
67
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Me ollaan leikattu ihan itse. Ei ole rakettitiedettä ja kustannukset jotain + - 100 € luokkaa...
- Anonyymi00003
Saattaa olla matoissakin hieman eroa?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Saattaa olla matoissakin hieman eroa?
Ehkä onkin, mutta kestävät kuitenkin 4-5 vuotta. Lattialämmitys, niin pitää olla lämpöä mahdollisimman vähän eristävät matot.
- Anonyymi00002
Oletko ajatellut laittaa mattofirmaa pystyy??
- Anonyymi00005
Myös luukun voi teettää matkailuauton kylkeen.
- Anonyymi00006
Hyvä tietää. Kaikkea se Palstavahti keksii.
Palstavahdin niksinurkka - Anonyymi00007
9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
Palstavhti - Anonyymi00008
Matkakulkimessani on alkuperäiset matot ,jotka oli siinä jo silloin 2015 kun vaihdoin sen . Enkä ole tarvinnut puistella enkä pestä niitä vielä yhtään kertaa!!!
Palsavahti - Anonyymi00009
Niin ja minun Elnakissani on rumatikki , en liiku kylmällä.
Palstavahti - Anonyymi00010
Minä kudon mattoja Niuvan terapiatunneilla
Palstavahti - Anonyymi00011UUSI
Kuulostaa silti lähes järjettömän kovalta hinnalta.
- Anonyymi00012UUSI
Älä ihmettele Jyväscaravaanin hintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301317- 70899
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42833P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓181732Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss292672- 46651
- 92630
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?38598- 52546
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47530