Suomessa pitäisi olla kelalla vaan 1 tuki - toimeentulotuki ja harkinnanvarainen. Ja tietysti kansaneläke, joka on tällä hetkellä liian suuri ja voisi olla 500e kk.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Kansalaistulo joka vastaa kunnon eläkettä monelle herkälle ja ahdistuneelle.
- Anonyymi00002
Herkät ahdistelkoon ilmaiseksi.
- Anonyymi00003
Tyhjästä tekemisestä on tyhmää maksaa.
- Anonyymi00004
Jos kansantulo tulee niin kukaan ei tee kohta mitään ja suomi romahtaa heti.
- Anonyymi00005
Minulla on 46 vuotta talousosaamista, ja olen esimies-muutosjohtaja ja tiedän.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minulla on 46 vuotta talousosaamista, ja olen esimies-muutosjohtaja ja tiedän.
Hyvä hyvä. Vielä kun tietäisit mitä tiedät... 😮💨
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyvä hyvä. Vielä kun tietäisit mitä tiedät... 😮💨
Tuo lause kertoo, että sinä et tiedä mitään, et ole edes luova.
- Anonyymi00007
Sanoit että pitäisi olla vaan yksi tuki. Ja puhut kahdesta tuesta. Miten olisi perustulo kaikille sitten? Vai jättääkö se pois option jossa sinä voisit päsmäröidä kuka saa mitäkin riippuen siitä soveltuuko toisen elämänkatomus omiin arvoihisi? Peilin eteen tuollaisten tekstien jälkeen. Nurkkaan häpeämään tuhma lapsi.
- Anonyymi00012
Kansaneläke pitää olla kaikille pummeille, 1000e takuueläke on susi jo syntyessään.
TT tuki tarpeen mukaan. - Anonyymi00013
Ei ole minun vika jos et kirjoitusta ymmärrä ja esität tyhmää.
- Anonyymi00014
Perustulo myös työntekijöille sitten.
- Anonyymi00008
Kela maksaa minulle maahanmuttajaperheen vuokran kolmessa osassa siis kolmella erillisillä tilisiirrolla. Koko vuokra tulee suoraan Kelalta. Olisi mielenkiintöista nähdä, kuinka paljon yhteensä ja minkänimisiä tukia asukkaat itse saavat.
- Anonyymi00015
Mamuperheelle tei tuet 1990-luvulla 12000mk kk. =2000e kk nyt.
- Anonyymi00009
Köyhät lihoo liikaa. Tuet leikkuriin.
- Anonyymi00016
Tukipummit...
Ylipaino ja lihavuus ovat merkittävä kansanterveydellinen haaste Suomessa. Aikuisväestöstä yli 60 prosenttia on ylipainoisia. Lihavia (painoindeksi yli 30) on noin 1,2 miljoonaa suomalaista, ja heistä aiheutuvat terveydenhuollon kustannukset ovat jopa 3,5 miljardia euroa vuodessa. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tukipummit...
Ylipaino ja lihavuus ovat merkittävä kansanterveydellinen haaste Suomessa. Aikuisväestöstä yli 60 prosenttia on ylipainoisia. Lihavia (painoindeksi yli 30) on noin 1,2 miljoonaa suomalaista, ja heistä aiheutuvat terveydenhuollon kustannukset ovat jopa 3,5 miljardia euroa vuodessa.Ja joku vielä väittää ettei köyhä kansa saa mitään tai mistään rahaa!!!!!!
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja joku vielä väittää ettei köyhä kansa saa mitään tai mistään rahaa!!!!!!
Mielenvikainen pökäle tarttuu muka heti vihaviestiin. Tietenkin. SUOMALAISTEN tuillahan syödäänkin itsensä lihavaksi.
- Anonyymi00023
Tyhmät Kelapummit syö itsensä sairaaksi.
Me fiksut porvarit paiskitaan töitä ja nauramme teille.
- Anonyymi00010
Eihän tuo ollut mitään muuta kuin naamioitu avaus saada potkaista takuueläkeläisiä , vaikka käyttää kansaneläke-sanaa, tarkoitushakuisesti.
Eikö kateellisella avaajalla ole muuta kohdetta vihalleen kuin takuueläkeläiset? Nekö pilasivat hänen hienon elämänsä!
500 euron eläkettä sitten täydentämään tt-tuella...lisää byrokratiaa...hienoa!
Pikkukokoomuslaisen avaus.- Anonyymi00018
Takuueläkkeellä voisi aina mennä pomimaan marjaa tai rsisavottaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Takuueläkkeellä voisi aina mennä pomimaan marjaa tai rsisavottaan.
Niin saahan siihen 991 euron/kk päälle nytkin tehdä noita juttuja ja tienata vähän lisää.
Etkö tiennyt?
- Anonyymi00020
Ja sellainen suomivihamielin yrollaus taas sieltä, sait likistettyä sen ennen kuin päivä vaihtui. Sinähän olet aina "töissä" eli tuuttaamassa näitä provopaskojasi palstan täyteen.
Olet varmasti samaa mieltä maamujen tuista? Nehän ne datan mukaan vetävät eniten suomalaisten tuista. - Anonyymi00022
Tuo mielenvikainen raato taas spämmii suomiviha-viestä ja vastailee itselleen. Taitaa olla ryzy. Nekin saavat paremmat tuet suomessa kuin kantikset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082072
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491237Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1851130- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71803
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 33685