https://youtu.be/qUQ5aAFPFZc?is=Xz90gKUQn8wYLaXb
Tuossa on erittäin vakuuttava tarina siitä kuinka Helvetti on totisesti olemassa.
Jopa FBI liittyy tarinaan niin, että kyseisellä tarinan kertojalla ei ole enään sormenjälkiä olemassa ja näitä ihmisiä on muutamia maailmassa.
Tämä nainen joka kertoo kokemuksestaan on se, kuinka hän oppi kantapään kautta sen, että anteeksianto on tärkeä asia ihmiselle koska jos sitä ei ole niin ihminen tuomitsee itse itsensä ikuiseen kärsimykseen ikuiseksi ajoiksi.
Kun yotubeen laittaa hakusanan hell is real tai hell is reall plase saa tulokseksi myös sen, että ikuinen paratiisikin on totisesti olemassa.
Taivaita on kolme, yksi on se jonka me omilla silmillä nähdään, toinen on se missä enkelit taistelevat pahuutta vastaan ja kolmas on paratiisi.
Me ihmiset olemme unohtaneet sen, että omalla pahuuden teoilla me tuomitsemme itse itsemme kärsimykseen ei Taivaan Isä.
Jeesus tuomitsee eläviä ja kuolleita, mutta armahtaa ihmisen jos ihminen aidosti pyytää rukouksessaan anteeksi syntejään, silloin pitää olla rukouksessaa kuin haavoittuva lapsi ja aidosti rehellinen koska Jumala ja Jeesus näkee totuuden valheen läpi.
Jumala ja Jeesus kuulee jopa meidän ajatuksetkin joten ääneen rukoilunei välttämättä ole pakollinen.
Pahat ajatuksetkin on synnin ajatuksia ja pahat teotkin ovat niitä.
Itse tulin uskoon 2018 ja ruokouksesta kolmantena aamuna jos en nyt väärää todistusta anna hetätessäni vuoteeltani tunsin syvän sisäisen rauhan ja silläntiellä olen joten siitä myös haluan kertoa.
En halua enään kiroilla kirosanoja, sain apua ylhäältä alkoholin lopetukseenkin ja silläkin tiellä olen ollut jo maaliskuun pulelta väliltä asti.
Kun tulin uskoon koin jotain sellaista mitä näkee tyyliin vain kauhuelokuvissa jos edes niissäkään varsinkin sen mitä minä koin omilla silmilläni, meillä oli Collie koira joka oli todella ihana ja loistava perheen jäsen, 2018 yhteen aikaan vein hänet ulos pissalenkille ja kun saavuin kotipihan ulko-oven läheisyyteen tämä collie käänsi kolmasti päänsä minua kohti katsoen ja silloin näin jotain todella erikoista, hänen oikea silmä oli vuohen silmä, mutta en pelännyt yhtään vaan avasin ulko-oven ja vein hänet kotiin.
Tämä tarina kuulostaa uskomattomalta, mutta on todellakin totta.
Hieman sen jälkeen koin myös selittämättömiä asioita kuten valvontakamerassa videoissa orbeja, olin ostanut myöhemmen valvontakameran, hampaiden narskuttelua ja samaan aikaan selittämätöntä kasvojeni hiplailua unen aikaan koska tätä näin valvontakameran videoissa, tämä kyllä loppui kun hankkiuduin eroon suitsukkeista, palo santo puusta joka mukamas poistaa savullaan kaikkia näkymättämiä pahuuksia, valkosalvian lehdetkin hävitin koska niiden savu nimenomaan houkuttelee henkiä lähelle ja kaiken maailman kristallit ja kivet hävitin koska ne ovat noituutta ja Vanha Testamenttikin sanoo, että kaiken maailman noituus on syntiä.
On surullista, että on ihmisiä jotka uskovat hyvään noituuteen koska se on syntiä tai, että poltetaan eläin uhreja syntien anteeksi annon takia jota ei Jeesuksen tulon jälkeen enään ollut koska Jeesus antaa synnin tai synnit anteeksi jos aidosti katuu tekojaan, sitä en tosin tiedä, että jos synti tai synnit ovat ihmisyyttä vastaan, että saako ne anteeksi varsinkin jos synnit ihmisyyttä vastaan ovat todella julmia.
En kehoita ketään enkä pakota ketään uskoon tuloon vaan tutkimaan asiaa omalla sydämellään sekä lukemaan Vanhan Testamentin koska se myös avaa todella paljon varsinkin uskoon tulon jälkeen mieltä.
Älä tuomitse, ettei sinua tuomita sanoo Raamatti.
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi sanoo Raamattu nämä kaksi ovat muiden sääntöjen ohella erittäin tärkeät.
Jos joskus olet nähnyt demonisia unia voivat ne olla esim. viesti sinun omasta elämästäsi siitä, että muuta elämäsi parempaan suuntaan, ettei se päädy ikuiseen kadotukseen, kadu tekojasi jos olet tehnyt tai ajatellut synnin ajatuksia.
Jokainen meistä on syntinen ja jokainen tai suurin osa ajattelee, että jokainen pääsee paratiisiin on todella väärä ajatus koska todella moni tuomitsee itse itsensä kadotukseen.
Maailmalla tapahtuu paljon selittämättömiä kuin ilmestyskirjasta asioita ja paljon sellaista mitä on Raamatusta todistettu toteen, jopa Noan arkkikin ollaan löydetty juuri sieltä paikasta mistä Vanha Testamentti kertoo sen olevan ja paljon muitakin mitä ollaan löydetty josta Vanha Testamentti on Pyhässä Kiejassaan kertonut.
Lopuksi haluan kertoa, että tutkikaa omaa mieltänne, lukekaa Raamattu, ei sitä heti kannesta kanteen tarvitse yhdellä kertaa lukea, muutama sivu kerrallaan niin kestää tarina silloin todella pitkään ja oppii todella paljon.
Siunausta kaikille olit sitten kuka tahansa rakkaat veljet ja sisaret.
Helvetti on totisesti olemassa
2
<50
Vastaukset 2
https://www.youtube.com/@marko-k6i
Tuossa on vielä linkki minun youtuben kanavalle jos haluaa saada nopeammin tietoa mitä kummallista maailmassa tapahtuu, myös tarinoita mitä kerroin jo aiemmin.- Anonyymi00001UUSI
Ei kai meitä ole huijattu siinä että Jeesus kertoi Jerusalemin kaatopaikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701623
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001000Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78904Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?111853- 49821
- 116728
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä405622Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22604- 52584
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28583