että antaa Karjalan takaisin suomelle, jolle se kuuluu. Ryssykät älkää enää eläkö Novgorodin aikaa!!!
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kyseinen sitaatti on peräisin Väinö Linnan romaanista Tuntematon sotilas.Kyseessä on Antti Rokan kuuluisa vastaus luutnantti Kariluodolle Kannaksella, kun Kariluoto syyttää suomalaisia aluemenetyksistä ja hävityksestä. Alkuperäinen sitaatti kuuluu kokonaisuudessaan näin:"Veitte minun maatilan. Sie sanot jot myö hävitettää, mäne katsomaa minkälaises kunnos on Kannas. Myö ei tääl oltais jos työ oisitte antaneet meijän pitää maatilamme."
- Anonyymi00002
TekisiPutin Suomesta osan Venäjää niin tämän maan älykkyys nousisi
- Anonyymi00003
Karjalan olisi voinut saada takaisin Jeltsinin aikana. Turha on nyt enää sitä surra, kun koko Suomi on annettu jenkeille.
Oon muuten venäläistaustainen. Aion laskea, kuinka monta kertaa mua ryssitellään asiallisen vastauksen sijasta. - Anonyymi00004
Meillä on enää vaan Karjalan evakkojen jälkeläisiä. Tuskinpa heitä kiinnostaisi muuttaa jonnekin Käkisalmeen tai Sortavalaan? Tosin kaunista seutua ainakin Laatokan ympäristö on. Ja olihan Suomen Viipuri hyvin kansainvälinen kaupunki, jossa puhuttiin saksaa, ranskaa, ruotsia, venäjää ja Suomea. Myös Terijoella kukoisti taiteilijoiden ja oppineiden uhteisöt.
Vaan nyt on asiat toisin. Helsinki ja Turku ovat kansaivälistyneet ja puhutaan somaliaa, arabiaa, ruotsia ja vähän suomeakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481186Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741082- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661