Uutiset nyt, asiakkaita ei riitä roskaruualle.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Olen kyllä syönyt ravintolassa muutakin kuin roskaruokaa.
- Anonyymi00003
Niin no monella muullakin on kyllä omat eväät mukana. Ei tarvi sitten mussutella niiden naurettavien "huippukokkien" paskoja viritelmiä ruuasta.
Niissähän usein ulkonäkö menee ravintoarvojen ja jopa maun edelle. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin no monella muullakin on kyllä omat eväät mukana. Ei tarvi sitten mussutella niiden naurettavien "huippukokkien" paskoja viritelmiä ruuasta.
Niissähän usein ulkonäkö menee ravintoarvojen ja jopa maun edelle.Vietkö omat ruuat mukana ravintolaan ?
- Anonyymi00002
Eivätkö edes yläosattomat tarjoilijat enää vedä asiakkaita?
- Anonyymi00004
Ruokaravintolat menestyvät kyllä edes kohtuullisesti.
- Anonyymi00006
Ählyt saavat yritystuet ja verovapaudet ja vuokrat ilmaisesti ja saavat tehdä pimeästi ruokaa. Sitten serkku jatkaa kun konkurssi tehty ja velat maksamatta. Suomalaiset terveystar ym verovalvoja naikkoset käyvät panett... itseään takahuoneissa.
Epäterve kilpailu ajaa oikeat ravintolayrittäjät konkurssiin jotka maksavat laikki velvoitteet.
Tämä tilanne vokevas suomessa nykyään.- Anonyymi00007
Onhan tuo älytöntä tukea uusia yrittäjiä alalle joka jo muutoinkin ylibuukattu. Joka vitun kadunkulmassa joku mättöravintola.
- Anonyymi00008
"Suomessa toimii tällä hetkellä noin 13 000 - 14 000 ravitsemistoimialan toimipaikkaa. Lukuun sisältyvät perinteiset ravintolat, kahvila-ravintolat, pikaruokapaikat ja ruokakioskit."
5 600 000 / 14 000 = 400- Anonyymi00009
"Saksan asukasluku on tällä hetkellä noin 83,6–84 miljoonaa. Se on Euroopan unionin väkiluvultaan suurin jäsenvaltio."
"Saksassa on tällä hetkellä arviolta 73 000 – 162 000 ravintola- ja ravitsemisalan yritystä. Määrä vaihtelee sen mukaan, lasketaanko mukaan pienimmät kahvilat, pikaruokalat ja baarit, vai ainoastaan perinteiset ruokaravintolat."
83 600 000 / 162 000 = n.516
Tuollakin enempi asiakkaita per mättöpaikka kuin suomessa.
- Anonyymi00010
Riikkan ja Orpun työttömillä ei ole varaa syödä ulkona
- Anonyymi00013
Naurettavaa mutta noin vähästä se oikeasti on kiinni. Ihmiset sitten valitsee käyttääkö vähenevät rahansa kallistuviin sähkölaskuihin vaikko ravintolaalan palveluihin.
Pelkkiä palvelualan työpaikkojahan nuo ruokaravintolat on. Jos ihmiset valmisttaa itse murkinansa niin saa palvelualojen laiskat työntekijät etsiä itselleen oikeita tuottavia töitä.
- Anonyymi00011
Ilmeisesti Suomessa jokainen ähly saa jonkin näköisen "starttipaketin" niin halutessaan ?
- Anonyymi00012
Ravintolat on niin last season
- Anonyymi00014
Hintataso aivan naurettava nykyään. Kun itsekin kokkaan paremmin kuin nämä Välimäet sun muut, niin kotiruoka on ykkönen.
12 euroa oluttuopista ja 15 euroa aperol spritzista on vitsi - Anonyymi00015
Se on hyvä että matut tekee hommia, mutta joku järki pizzerioiden määrässäkin pitää olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522