Tietäisikö joku missä sijaitsee Fiat Punton (55) v. 1996 polttoainesuodatin? Auto nykii kummasti varsinkin kuumana ja ajettelin vaihtaa suodattimen jos se olisi syypää.
Kiitos avusta
Punton polttoaine suodatin?
3
1651
Vastaukset 3
- farden
Oma autoni ei ole Punto...Joten Varmista asia liikkestä..
Yksi paikka on oikean takapyörän etupuolella muovikotelossa piilossa.. (Marea)
Itselläni ei ole suodatinta näkyvissä vaan se on liitetty osaksi polttoaine pumppua . Ja sijaitsee tankin sisällä tällöin (marea)
Ja siis vaihtautuu pa pumpun uusimisen yhteydessä.
Tarve vain kun tai jos ilmenee toiminta häiriöitä - Bella Italia
Siellähän se suodatin on missä edellinen kertoi. Vänkärin puolella taka-akselin edessä. Pikkuisen paha vaihdettava. Nykiminen itsellä johtui yhdesä murtuneesta tulpanjohdosta. Tarkista se ensin.
- sisäelin
polttoainesuodattimena kysyisessä härvelissä toimii kuljettajan maksa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1161672Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91847Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148772- 57769
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39621Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔41615Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö236613- 67599
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577