Lihamakaroonilaatikko

Anonyymi-ap

Just laitoin uuniin niin melko harvoin teen lihamakaroonilaatikon ehkäpä kerran kuukaudessa.Ihan hyvää kun just ottaa uunista ja muuten lämmitän melkein paistinpannulla.En jatkuvasti kylläkään makaronia syö.

39

235

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvää on mahalihalaatikko, ketsuppia kylkeen tai mahaan vielä.

• Anonyymi00005

Ketä kiinnostaa joku makaronilaatikko

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei sinua ainakaan kun syöt vallan biojätteitä,harvoin teen lihamakaronilaatikon niin maistuu,lazagne taitaa olla seuraava.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sinua ainakin kovasti, kun vaivauduit asiaa netin hömppäpalstalla peräti kommentoimaankin.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Sinua ainakin kovasti, kun vaivauduit asiaa netin hömppäpalstalla peräti kommentoimaankin.

Hyvin asia kiinnostaa niin paljon kuin eläkeläisen makaronilaatikko. Lisäksi jos tekee enemmän kuin yhden aterian verran niin aina ällistyttävämpää.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Hyvin asia kiinnostaa niin paljon kuin eläkeläisen makaronilaatikko. Lisäksi jos tekee enemmän kuin yhden aterian verran niin aina ällistyttävämpää.

Kylläpä joku lihamakaroonilaatikko vit___taa pitkäaikaisnotkujaa niin tarvii olla jo jotain psyykeongelmaa.Elämänhallinta perseellään ja ei ole muuta varaa syödä kuin makaronia.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kylläpä joku lihamakaroonilaatikko vit___taa pitkäaikaisnotkujaa niin tarvii olla jo jotain psyykeongelmaa.Elämänhallinta perseellään ja ei ole muuta varaa syödä kuin makaronia.

Eläkepölvästi peukuttaa omia aivokaasujaan...

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kyllähän lihamakaronilaatikkoa muutkin tekevät kuin eläkeläiset.Omaa tyhmyyttä taas se että tuhlaa rahansa ja maukuu ettei muuta kuin makaronia.Mitä laitatte viimeiset rahat kaljaan.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Kyllähän lihamakaronilaatikkoa muutkin tekevät kuin eläkeläiset.Omaa tyhmyyttä taas se että tuhlaa rahansa ja maukuu ettei muuta kuin makaronia.Mitä laitatte viimeiset rahat kaljaan.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Peukuttaja olin minä, mutta kommentin kirjoittaja en ole. Ähäkutti.

• Anonyymi00002

Osa pakkaseen ja syö sitten joskus.

• Anonyymi00004

Köyhää kaihertaa kun muilla on syömistä 😎😎😎😎😎😎😎

• Anonyymi00009

Kun kasviksia tulee suosia ja niiden osuutta kasvattaa, niin olen tehnyt pari kertaa makaronilaatikon linsseillä. Hemmetin hyvää ja ohjeessa on oikaistu makaronien erikseen keittäminen.

• Anonyymi00010

Toki tietenkin voi soveltaa vaikka mitä mutta harvoin teen lihamakaronilaatikon niin maistuu.Niitä tietenkin kyrsii jotka järsii makaronia joka päivä mutta eipäs ole minun ongelma.

• Anonyymi00011

Amerikan versioon voisi laittaa alelaputettua amerikanpekonia.

Olkoon lopputulos sitten:
      "Make MAGAroonilaatikko Great Again"

• Anonyymi00012

Kyllä lihamakaronilaatikko on ihan ratevaa ruokaa. Helppoa tehdä ja teen välillä soijarouheella sen makaronilaatikon, raastan vielä porkkanaa lisäksi siihen sekaan ennen paistamista uunissa.

Ja on edullista ruokaa!

• Anonyymi00016

Soijarouhe on aika haastavaa käyttää. Ilmeisesti sitä pitäisi tarpeeksi pitkään liottaa mausteliemessä, jotta siihen saa makua.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Soijarouhe on aika haastavaa käyttää. Ilmeisesti sitä pitäisi tarpeeksi pitkään liottaa mausteliemessä, jotta siihen saa makua.

Kyllä ei mitenkään haasteellista käyttää, kun opettelee. Olen vuosia käyttänyt soijarouhetta meidän perheen ruokiin yhtenä lisänä ja vaihteluna. Vaimoillani oli todella kovat ennakkoluulot soijarouhetta kohtaan ja tein sitten häneltä salaa soijamakaronilaatikon. Ja lopputulos oli, että perhe tykästyi siihen ja santsasivat vielä lisääkin, kerroin sitten mistä oli kyse. Nyt lasten kaveritkin kyselee, että voisiko teidän iskä tehdä taas sitä hyvää.

Turvotan soijarouheen mausteiden kanssa kuuman veden kanssa ja sitten käytän kuten jauhelihan ruokiin kypsennettynä.

Eihän me aina soijarouhetta käytetä, mutta yhtenä vaihtoehtona ja monipuolistamassa ruokia. Soijaperunasoselaatikko on meidän perheessä myös todellinen hitti ja todella edullinen ruoka!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Soijarouhepussin kyljessä on käyttöohje. Kun oppii perusteet, voi sen jälkeen soveltaa miten itse haluaa ja maistuu.

• Anonyymi00013

Sitä en ymmärrä että jotkut marisee ettei muuta syömistä kuin makaronia niin mihinkä ne rahat sitten oikeen menee.

• Anonyymi00014

Ihmettele sitä. Ja niinhän sinä olet tehnytkin vuosikaudet hönö.

• Anonyymi00017

Hernekeiton voi keittää liha tai kasvisliemeen. Myös munamaitoon voi sekoittaa kasvisliemi tai lihaliemikuution. Joskus alelaarissa on spesiaalihaliemikuutioita. Ja sitä kautta makaronilaatikkoon voidaan saada makuspesiaalia.

• Anonyymi00018

Lihaliemeen yleensä teen makaronilaatikon ja joskus vähän sipulipussikeittoa sekaan mutta täytyy huomioida suolasuus.

• Anonyymi00019

Ne jotka haukkuu liharuokia ja makaroonijauhelihalaatikkoa on irtaantuneet jotenkin pois todellisuudesta ja elävät jossain kuplassa.

• Anonyymi00025

Elämän hallintaa että valmistelee ruokia eikä syö kuin miten sattuu.

• Anonyymi00020

toi on hyvee.
      huhhuh ja vielä keran huhhu

• Anonyymi00022

Voihan sinne sotkea tosiaan joitakin papuja tai sekavihanneksia mauksi.

• Anonyymi00024

Kyllä. Jauhelihamakaronilaatikkoon(kin) voi panna vihanneksia vaikka kuinka. Itse raastan paljon porkkanaa, kuten myös siihen linssilaatikkoversioon.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kyllä. Jauhelihamakaronilaatikkoon(kin) voi panna vihanneksia vaikka kuinka. Itse raastan paljon porkkanaa, kuten myös siihen linssilaatikkoversioon.

Jos soijapavut käsittelee oikealla tavalla, niin niitäkin voi lisätä vaikka hernekeittoon.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Jos soijapavut käsittelee oikealla tavalla, niin niitäkin voi lisätä vaikka hernekeittoon.

Papuja on paljon, monenlaisia, eri nimisiä, joka lähtöön ja kaikki ovat proteiinipitoisia.

• Anonyymi00029

Joskus on ollut pakko säästää rahaa ja olen syönyt lihamakaroonilaatikkoa 2 kuukautta joka päivä. Piti pärjätä satasella kuukausi.

• Anonyymi00035

Kaurapuuroa olisi voinut syödä välillä. lHalpaa ja terveellistä.

• Anonyymi00030

Gourmet -lihamakaronilaatikkoa saa kun jaksaa tehdä valkoisen kastikkeen liemeksi juustoraasten tai jopa Koskenlaskijan kanssa. Se on kumminkin aika tuhtia, että voi laittaa pakkaseen enempi. Ja raastaa porkkanaa kylkeen, tai puolukkasurvosta, tomaattia, kaaliraastetta tms. kauden vihanneksia.

• Anonyymi00033

Minä raastan lähes aina jotain tarjousjuustoa lihamakaronilaatikon sekaan tehdessä, antaa hyvin makua ja tulee tosiaan aika tuhtia. Lidlin halpisjuusto tai sulatejuusto on hyvää sinne lihamakaronilaatikkoon tai soijamakaronilaatikkoon.

Lidlissä on myös sitä tosi edullista tomaattimurskaa, 0,32€ purkki, siitä saa myös perusmakaronien kanssa tosi hyvää ja edullista, ei paljoa ruoka maksa, kun pistää siihen puoli pakettia sulatejuustoa vielä sekaan.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Minä raastan lähes aina jotain tarjousjuustoa lihamakaronilaatikon sekaan tehdessä, antaa hyvin makua ja tulee tosiaan aika tuhtia. Lidlin halpisjuusto tai sulatejuusto on hyvää sinne lihamakaronilaatikkoon tai soijamakaronilaatikkoon.

Lidlissä on myös sitä tosi edullista tomaattimurskaa, 0,32€ purkki, siitä saa myös perusmakaronien kanssa tosi hyvää ja edullista, ei paljoa ruoka maksa, kun pistää siihen puoli pakettia sulatejuustoa vielä sekaan.

Juuri kävin illalla Lidlissä ja ostin edulliset eväät.

• Anonyymi00031

Ulkomailla totuin syömään valkoisia papuja tomaattikastikkeessa ( pakkauksessa valmiina, vain lämmitys) paahtoleivän kanssa aamusella.

• Anonyymi00034

Tekee kerralla isomman määrän ruokaa ja pakastaa.

• Anonyymi00036

Ai niinkö...

• Anonyymi00046

Joskus on tullut laitettua uuni tai grillimakkaroita siihen lihamakaronilaatikon kylkeen.
      Unelmamausteet grillimakkaroihin lihamakaronilaatikolla olisivat: jalopenorenkaat, punasipulipikkelsi ja uusklassikoista ehkä pikkelöity kurpitsasalaatti raasteenomaisena? Ja siihen sitten makkaroiden päälle tietenkin sinappirantu, mutta ei mistään sokurisinapista, vaan kunnon tulisinapista.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      429
      896
    2. 56
      559
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      157
      550
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      535
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      163
      511
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      216
      485
    7. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      436
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      90
      424
    9. Se siitä sitten

Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.
      Ikävä
      22
      410
    10. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      63
      401
    Aihe