Lääketieteen tohtori Rydman

Anonyymi-ap

Silmäili Kelan korvaamien lääkkeiden listan ja ruksi yli turhat 🤣

19

<50

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Miten lääketiede ja kalliiden lääkkeiden Kelakorvaus liittyvät toisiinsa?

• Anonyymi00004

Lääketieteessä sanotaan, että kalliit lääkkeet pitää saada ilmaiseksi.

Mutta sitä lääketiede ei kerro, että miksi laitetaan kallis hinta ilmaiselle lääkkeelle. Siis miksi niitä edes hinnoitelllaan kun ne ei saa maksaa mitään?

• Anonyymi00003

Moniosaaja. Tuollaisia mamuja Suomi tarvitsee.

• Anonyymi00006

yhyy olen monivammainen demari

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

yhyy olen monivammainen demari

Miksi sitten kannatat persuja?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miksi sitten kannatat persuja?

Koska ne ovat parhaita!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Koska ne ovat parhaita!

Parhaita kusettamaan omia äänestäjiään.

• Anonyymi00005

Hieno mies. Kansan edustaja parhaasta päästä. Olisi jopa kokoomuslainen, jos vaan olisi kelvannut.

• Anonyymi00007

Kokoomus edellyttää tiettyä tasoa pituuden suhteen...kääpiöt ei ole enää in.

• Anonyymi00008

Vasuri ei osaa kuin itkeä.

• Anonyymi00010

Miksei lääketehtaita vaafita kohtuullistamaan hintoja.

Kaikki enkelisijoittajat sanoo aina, että tuotteella pitää suuren katteen lisäksi olla järkevä kuluttajahinta tai muuten kauppa ei käy eikä sijoittaja lähde mukaan.

• Anonyymi00011

Lääketehtaat on lypsäny Kelaa.

• Anonyymi00012

Miksei tukinulleja l. maajusseja pyydetä kohtuullistamaan hintojaan? Ruoan hinta on tuplaantunut parissa vuodessa ja ruokaa sentään tarvitaan toisin kuin huumeita.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miksei tukinulleja l. maajusseja pyydetä kohtuullistamaan hintojaan? Ruoan hinta on tuplaantunut parissa vuodessa ja ruokaa sentään tarvitaan toisin kuin huumeita.

Ja maajussin tuottajahinta ei ole noussut pariin vuoteen lainkaan.
        Mikähän tässä mättää?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

tässä oli kyse lääkkeiden hinnoista, vasuri se vie keskustelun aina väärille raiteille.

Mihin ruokaan sulla ei ole varaa, kaviaariin? Vai onko huippuravintolat liian kallita sulle?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

tässä oli kyse lääkkeiden hinnoista, vasuri se vie keskustelun aina väärille raiteille.

Mihin ruokaan sulla ei ole varaa, kaviaariin? Vai onko huippuravintolat liian kallita sulle?

Persu reflektoi taas itseään ketjussa 🤣

• Anonyymi00013

Kirurgintarkkaa työtä taas Rydmanilta.

• Anonyymi00017

Osu ja uppos, vasurit hukku.

• Anonyymi00023

valtava kohu siitä, että Kela alkaa noudattaa toiminnassaan lakeja ja asetuksia.

Osa hyvinvointialueista on käytännössä petoksella kavaltanut Kelasta rahaa lääkkeisiin, jotka olisi pitänyt maksaa hyvinvointialueiden kassasta.

Eräskin alikehittyneestä maasta Suomeen saapunut ei-suomalainen poliitikko kauhistelee julkisuudessa, ettei hyvinvointialueet saa Kelalta enää niin helposti kavallettua rahaa lääkkeisiin.

Ja kuin kirsikkana lääkekorvauskakun päälle, osa kansanedustajista vaatii hyvinvointialueille lisää rahaa korvaamaan sen taloudellisen hyödyn, jota ne saivat hankkimalla rahaa Kelasta petoksella - laittomasti.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2229
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      162
      1467
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1091
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      55
      930
    6. 58
      928
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      731
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe