Silmäili Kelan korvaamien lääkkeiden listan ja ruksi yli turhat 🤣
Vastaukset 19
- Anonyymi00002
Miten lääketiede ja kalliiden lääkkeiden Kelakorvaus liittyvät toisiinsa?
- Anonyymi00004
Lääketieteessä sanotaan, että kalliit lääkkeet pitää saada ilmaiseksi.
Mutta sitä lääketiede ei kerro, että miksi laitetaan kallis hinta ilmaiselle lääkkeelle. Siis miksi niitä edes hinnoitelllaan kun ne ei saa maksaa mitään?
- Anonyymi00003
Moniosaaja. Tuollaisia mamuja Suomi tarvitsee.
- Anonyymi00006
yhyy olen monivammainen demari
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
yhyy olen monivammainen demari
Miksi sitten kannatat persuja?
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi sitten kannatat persuja?
Koska ne ovat parhaita!
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Koska ne ovat parhaita!
Parhaita kusettamaan omia äänestäjiään.
- Anonyymi00005
Hieno mies. Kansan edustaja parhaasta päästä. Olisi jopa kokoomuslainen, jos vaan olisi kelvannut.
- Anonyymi00007
Kokoomus edellyttää tiettyä tasoa pituuden suhteen...kääpiöt ei ole enää in.
- Anonyymi00008
Vasuri ei osaa kuin itkeä.
- Anonyymi00010
Miksei lääketehtaita vaafita kohtuullistamaan hintoja.
Kaikki enkelisijoittajat sanoo aina, että tuotteella pitää suuren katteen lisäksi olla järkevä kuluttajahinta tai muuten kauppa ei käy eikä sijoittaja lähde mukaan.- Anonyymi00011
Lääketehtaat on lypsäny Kelaa.
- Anonyymi00012
Miksei tukinulleja l. maajusseja pyydetä kohtuullistamaan hintojaan? Ruoan hinta on tuplaantunut parissa vuodessa ja ruokaa sentään tarvitaan toisin kuin huumeita.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksei tukinulleja l. maajusseja pyydetä kohtuullistamaan hintojaan? Ruoan hinta on tuplaantunut parissa vuodessa ja ruokaa sentään tarvitaan toisin kuin huumeita.
Ja maajussin tuottajahinta ei ole noussut pariin vuoteen lainkaan.
Mikähän tässä mättää? - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
tässä oli kyse lääkkeiden hinnoista, vasuri se vie keskustelun aina väärille raiteille.
Mihin ruokaan sulla ei ole varaa, kaviaariin? Vai onko huippuravintolat liian kallita sulle? - Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
tässä oli kyse lääkkeiden hinnoista, vasuri se vie keskustelun aina väärille raiteille.
Mihin ruokaan sulla ei ole varaa, kaviaariin? Vai onko huippuravintolat liian kallita sulle?Persu reflektoi taas itseään ketjussa 🤣
- Anonyymi00013
Kirurgintarkkaa työtä taas Rydmanilta.
- Anonyymi00017
Osu ja uppos, vasurit hukku.
- Anonyymi00023
valtava kohu siitä, että Kela alkaa noudattaa toiminnassaan lakeja ja asetuksia.
Osa hyvinvointialueista on käytännössä petoksella kavaltanut Kelasta rahaa lääkkeisiin, jotka olisi pitänyt maksaa hyvinvointialueiden kassasta.
Eräskin alikehittyneestä maasta Suomeen saapunut ei-suomalainen poliitikko kauhistelee julkisuudessa, ettei hyvinvointialueet saa Kelalta enää niin helposti kavallettua rahaa lääkkeisiin.
Ja kuin kirsikkana lääkekorvauskakun päälle, osa kansanedustajista vaatii hyvinvointialueille lisää rahaa korvaamaan sen taloudellisen hyödyn, jota ne saivat hankkimalla rahaa Kelasta petoksella - laittomasti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1621467Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271091- 71937
- 55930
- 58928
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120731Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717