Miksi minut ajettiin ulos kun olin hieman kännissä,enkä saanut sitä ykköstä juoda.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Et saa muiskaan kaupoos juara kaliaa ja viälä pöhönas häpeesit alootustasi
- Anonyymi00002
Mä ainakin oon menny pienes pöhnäs äsmarkettiin, eikä kukaan ole ajanut pois. Saa pöhnäs olla, ei kaupan säännöt sitä kiellä.
- Anonyymi00003
Evankeliumien mukaan Jeesus uskoi saatanaan ja pahoihin henkiin. Hän jopa keskusteli niiden kanssa. Siksi on mahdotonta leimata nämä pimeyden olennot mielikuvituksen tuotteiksi tai pelkiksi vertauskuviksi yli-inhimillisestä pahasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931466
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841101- 47871
- 95835
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67816Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164773- 20699
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku83691- 53628
- 51622