Miksi minut ajettiin ulos kun olin hieman kännissä,enkä saanut sitä ykköstä juoda.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Et saa muiskaan kaupoos juara kaliaa ja viälä pöhönas häpeesit alootustasi
- Anonyymi00002
Mä ainakin oon menny pienes pöhnäs äsmarkettiin, eikä kukaan ole ajanut pois. Saa pöhnäs olla, ei kaupan säännöt sitä kiellä.
- Anonyymi00003
Evankeliumien mukaan Jeesus uskoi saatanaan ja pahoihin henkiin. Hän jopa keskusteli niiden kanssa. Siksi on mahdotonta leimata nämä pimeyden olennot mielikuvituksen tuotteiksi tai pelkiksi vertauskuviksi yli-inhimillisestä pahasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479