A: venäläisten suorittama teloitus, 41%. B: elinkautiseksi Haagiin, 27%. C: Ukrainan järjestämä isku, 19%. D: itsemurha, 13%. Näin Lontoossa, mutta tilanne toki elää.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Veikkaan tuota ensimmäistä, eli venäläiset hankkiutuvat hänestä eroon. Ukrainalaisten ei kannata tappaa häntä, sillä tilalle voisi tulla joku nuorempi ja tehokkaampi.
- Anonyymi00006
Jos ukrainalaiset tappaisivat putlerin se voi suututtaa venäläiset. Venäläisten pitää antaa tehdä se itse
- Anonyymi00010
Punaiselle torille hitto silmukka jo valmiiksi.
- Anonyymi00002
Veikkaan maksa/sydän/dementia luonnollinen poistuma
- Anonyymi00003
Veikkaan vaihtoehtoa A.
- Anonyymi00004
Veikkaan että kun bensapula vain pahenee ja Putler tekee vielä liikekannallepanon, niin joidenkin mitta täyttyy niin että sotakiimainen psyko nirhataan.
Ei kansa vaan Putlerin omat tukijoukot, jotka pitävät häntä enää haittana joka ajaa maan turmioon ja kansaa kuolemaan turhaan. - Anonyymi00005
B olisi paras vaihtoehto.
- Anonyymi00007
Tarkistin huvikseni asian hetki sitten, ja ainoastaan aniharva vedonlyöjä uskoo että Putin näkisi vuoden 2027.
- Anonyymi00008
Putinin tulevat vuodet kerrotaan Tukholmsn Profetiassa
- Anonyymi00009
Profetioita on joka lähtöön ja joka maassa omansa. Ja kaikki erilaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475