Kiihottaisko vaimon kuvat?

Anonyymi-ap

Löytyykö miehiä joita voisi kiihottaa?

88

1205

Vastaukset 88

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiihottavat kuvat kiihottaa ja kiinnostaa. Missä näkis?

• Anonyymi00002

Kik tai sposti

• Anonyymi00012
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kik tai sposti

Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli

• Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli

Näytä omas niin vertaillaan

• Anonyymi00007

Mulle piti yhden kaverin tuoda ja näyttää kuvia vaimostaan sillä edellytyksellä että saisi samalla runkata ja ottaa suihin kulliani.Ehdottomasti siihen olisin suostunut kun muutenkin jokusen kerran antanut kullini miehen käyttöön.Loppumetreillä sitten ei kuitenkaan onnistunut,meni ilmeisesti pupu pöksyyn.m60+

• Anonyymi00014

Sillä meni spede persesuoleen buaahaa

• Anonyymi00017

Minullekkin tehtiin ohari, piti tavata ja katsella kuvia samalla kun ottaisin suuhun. Harmi että feikkaajat tekee ehdotuksia tapaamiseen ja sit menee pupu pöksyyn.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Minullekkin tehtiin ohari, piti tavata ja katsella kuvia samalla kun ottaisin suuhun. Harmi että feikkaajat tekee ehdotuksia tapaamiseen ja sit menee pupu pöksyyn.

Jos sovittaisiin niin kyllä tulisin.Saisit runkata,ottaa suihin kuten haluaisit.Olisi mahtavaa katsella naisesi kuvia kyrpä suorana ja saisit vapaat kädet alapäähän.Tampereen suunnalla vaikutan.m60+

• Anonyymi00066
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sillä meni spede persesuoleen buaahaa

Katos buaahaa olet taas päässyt nauttii speden tarjoilusta. Kenestäpä muusta buaahaa tuon voisit tietää. Kohta tulee sää mää ja bää ja sekin tietää.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Jos sovittaisiin niin kyllä tulisin.Saisit runkata,ottaa suihin kuten haluaisit.Olisi mahtavaa katsella naisesi kuvia kyrpä suorana ja saisit vapaat kädet alapäähän.Tampereen suunnalla vaikutan.m60

Itse Hyvinkäällä . Olen ap.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Itse Hyvinkäällä . Olen ap.

Et kyllä ole ap, että eipäs nyt valehdella.

• Anonyymi00008

Hei,Tuotko sun vaimo tänään?

• Anonyymi00015

Mee hevon vittuun vajakki

• Anonyymi00009

Kiinnostaa. Voidaan vaihdella kuvia myös.

• Kik Espoo30

• Anonyymi00018
        Ms90 kirjoitti:

Kik Espoo30

Sulla on vaimosta kuvaa?

• Anonyymi00020

Olisiko sulla antaa yhteystieto? T. aloittaja

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olisiko sulla antaa yhteystieto? T. aloittaja

Laita vaikka Kik tai snap tähän niin otan yhteyttä.
        Varsin herkku varsi odottaa täällä sinun vaimoasi.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Laita vaikka Kik tai snap tähän niin otan yhteyttä.
        Varsin herkku varsi odottaa täällä sinun vaimoasi.

Pystytkö laittamaan omasi, et pety

• Anonyymi00010

Me ollaan sovittu etä vain kännykästä saan muille miehille näyttää hänen kuviaan.

• Anonyymi00011

Missä päin olette

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Missä päin olette

Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää

• Anonyymi00021

Niin voisin minäkin näyttää jos olis joku lähistöllä

• Anonyymi00022
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Missä päin olette

Turun seutu

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Niin voisin minäkin näyttää jos olis joku lähistöllä

Onko minkä tyyppisiä kuvia teillä?
        Meillä otettu kuvia noin neljä vuotta ja kolmisen vuotta niitä oon/ollaan näytetty muille ja hyvien kommenttien jälkeen kuvista on tullut aina vain rohkeampi.
        Vaimo tykkää että jos niitä näytän niin vanhemmille miehille, itse hän on 41 ja suurimassa osassa kuvissa täys posliini.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Onko minkä tyyppisiä kuvia teillä?
        Meillä otettu kuvia noin neljä vuotta ja kolmisen vuotta niitä oon/ollaan näytetty muille ja hyvien kommenttien jälkeen kuvista on tullut aina vain rohkeampi.
        Vaimo tykkää että jos niitä näytän niin vanhemmille miehille, itse hän on 41 ja suurimassa osassa kuvissa täys posliini.

Erilaisia vihjailevista alastonkuviin

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Erilaisia vihjailevista alastonkuviin

Missä päin te olette kuvien kanssa? Minkä ikäinen nainen sulla on kuvissa, entä onko myös posliini vai ihan luomu?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Missä päin te olette kuvien kanssa? Minkä ikäinen nainen sulla on kuvissa, entä onko myös posliini vai ihan luomu?

Savon alueella, posliini, 45v

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Savon alueella, posliini, 45v

Onko minkälainen perse?

• Anonyymi00028

Täällä olisi lasti valmiina vaimollesi.

• Anonyymi00033

Miten haluut nähdä?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Miten haluut nähdä?

Miten onnistuisi nähdä?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Miten onnistuisi nähdä?

Live, kik, sposti

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Live, kik, sposti

Kuvaile häntä niin vedän lastin vaimollesi?

• Anonyymi00029

Kiihotava ajatus runkata niille kuville

• Anonyymi00031

Missäpäin olet, Miten onnistuu näyttö?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Missäpäin olet, Miten onnistuu näyttö?

Kik kautta?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kik kautta?

Anna kik niin onnistuu

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Anna kik niin onnistuu

Hbb76

• Anonyymi00040

Oispa mun mies myös tuollainen, voisin suostuakkin kuvattavaksi ja olisi mielenkiintoista kuulla muitten miesten kommentteja.

• Anonyymi00041

Minä voisin tulla kuvaamaan, ainakin jos et ole ihan toisella puolella Suomea.
        T. varamies

• Anonyymi00042

Millainen olet?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Millainen olet?

Sinkku, 50+, luotettava...

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Millainen olet?

Varsinais suomesta mutta pikku paikkakunnalla.
        Ihan tavallinen nainen olen. Punertava tukka ja normi vartaloinen.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Aika namu olet. Taidan vähän runk sinulle. Minkälainen peppu?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Siellä joku peräkamarin poika himoissaan 😂

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Kuule ihan vapaasti jos noin vähän vaikuttaa.
        Ihan perus peppu, pyöräilyä olen harrastanut siksi ei mikään iso.
        Hiukan kuummottaa ajatuskin että olisikin jonkun tuntemattoman miehen kuvattavana.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kuule ihan vapaasti jos noin vähän vaikuttaa.
        Ihan perus peppu, pyöräilyä olen harrastanut siksi ei mikään iso.
        Hiukan kuummottaa ajatuskin että olisikin jonkun tuntemattoman miehen kuvattavana.

Kuulostaa hyvältä. Peppusi kun näkisi. Ja mieluusti kuvaisin sinua ja saisit samalla kiusoitella haluamallasi tavalla. Miten kiusoittelisit?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Peppusi kun näkisi. Ja mieluusti kuvaisin sinua ja saisit samalla kiusoitella haluamallasi tavalla. Miten kiusoittelisit?

Sepä jäisi nähtäväksi. Rohkeudesta se ei kiinni jää ollaan oltu miehen kanssa nudisti rannoilla joitakin kertoja eli ei alastomuus siinäänsä haittaa.
        Mikäs olisi sun mieli asento naisella jos oot ennen kuvannut naisia.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Sepä jäisi nähtäväksi. Rohkeudesta se ei kiinni jää ollaan oltu miehen kanssa nudisti rannoilla joitakin kertoja eli ei alastomuus siinäänsä haittaa.
        Mikäs olisi sun mieli asento naisella jos oot ennen kuvannut naisia.

Nelinkontin selkä notkolla. Taivaallisen syntinen asento ja näky! Haluaisitko ehkä joskus jutustella puhelimessa pikkutuhman merkeissä?

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Nelinkontin selkä notkolla. Taivaallisen syntinen asento ja näky! Haluaisitko ehkä joskus jutustella puhelimessa pikkutuhman merkeissä?

Tuo voisi olla hyvä aloitus. Itse olen asiaa miettinyt jo pidempään ja asiasta miehen kanssa juteltu mutta ei ole saanut aikaiseksi. Ja tänä kesänä ajattelin kokeilla voisi olla miehelle mieluisa yllätys.
        Miehellä loma loppui jo niin nyt kun olen mökillä yksin voisin kokeilla itse ottaa muutamia kuvia.
        Vähän viiniä niin eiköhän se onnistu.
        Sauna nyt vaan lämpeämään ja katsotaan mitä keksin.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Tuo voisi olla hyvä aloitus. Itse olen asiaa miettinyt jo pidempään ja asiasta miehen kanssa juteltu mutta ei ole saanut aikaiseksi. Ja tänä kesänä ajattelin kokeilla voisi olla miehelle mieluisa yllätys.
        Miehellä loma loppui jo niin nyt kun olen mökillä yksin voisin kokeilla itse ottaa muutamia kuvia.
        Vähän viiniä niin eiköhän se onnistu.
        Sauna nyt vaan lämpeämään ja katsotaan mitä keksin.

Siis mikä olisi hyvä aloitus ja miehelle yllätys? Suuttuisiko miehesi jos saisi tietää kirjoittelumme? Niin vielä siitä kiusauksesta. Olisi mukava yllätys kun kertoisit ettei sinulla ole pikkupöksyjä tai toisit sen esiin hieman vilauttamalla. Olisin kyllä aika sekaisin jo siitä. Ja varmasti osaisit käyttää naisellisia avujasi tuhmissa asennoissa. Ai että

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Siis mikä olisi hyvä aloitus ja miehelle yllätys? Suuttuisiko miehesi jos saisi tietää kirjoittelumme? Niin vielä siitä kiusauksesta. Olisi mukava yllätys kun kertoisit ettei sinulla ole pikkupöksyjä tai toisit sen esiin hieman vilauttamalla. Olisin kyllä aika sekaisin jo siitä. Ja varmasti osaisit käyttää naisellisia avujasi tuhmissa asennoissa. Ai että

Siis tuo nelinkontin olo, mieheni yksi lempi asennoista varmasti tykkäisi kuvasta jos vain saisi sen hyvin onnistumaan.
        Kyllä mieheni tietää että tänne laitan välillä juttuja hänkin on välillä kommentoinut tänne jotain varsinkin meidän nakuranta juttuja.
        Meillä on vapuksia mutta rajat ollaan sovittu mistä pidetään kiinni.
        Nyt olen ilman pikkareita ja pimpero ajeltu paljaaksi, lupasin miehelle laittaa muutaman kivan kuvan saunan jälkeen.
        Nyt se miehenikin innostui kun lupasin hänelle kuvia laittaa.
        Onneksi taas paistaa aurinko niin voin ulkona ottaa muutaman otoksen.
        Heitäppäs joku kiva idea millaisen voisin itsestäni ottaa. Selfie tikku on käytössä.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Siis tuo nelinkontin olo, mieheni yksi lempi asennoista varmasti tykkäisi kuvasta jos vain saisi sen hyvin onnistumaan.
        Kyllä mieheni tietää että tänne laitan välillä juttuja hänkin on välillä kommentoinut tänne jotain varsinkin meidän nakuranta juttuja.
        Meillä on vapuksia mutta rajat ollaan sovittu mistä pidetään kiinni.
        Nyt olen ilman pikkareita ja pimpero ajeltu paljaaksi, lupasin miehelle laittaa muutaman kivan kuvan saunan jälkeen.
        Nyt se miehenikin innostui kun lupasin hänelle kuvia laittaa.
        Onneksi taas paistaa aurinko niin voin ulkona ottaa muutaman otoksen.
        Heitäppäs joku kiva idea millaisen voisin itsestäni ottaa. Selfie tikku on käytössä.

Ai jumalauta vai että ilman pikkareita. Saisinpa nuuskaista pikkareitasi salaa.
        Kyllä käy kateeksi miestäsi kun kuvia lapasit. Minulla menisi käsitöiksi kuvista.
        Istu tuolilla sopivasti hajareisin ja ota jalkovälistä kiusoitteleva kuva. Toisen voisit ottaa jalat ristissä niin, että pillu näkyy hieman. Tottakai myös se nelinkontin kuva, mutta onko liian vaikea itse kuvata?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Ai jumalauta vai että ilman pikkareita. Saisinpa nuuskaista pikkareitasi salaa.
        Kyllä käy kateeksi miestäsi kun kuvia lapasit. Minulla menisi käsitöiksi kuvista.
        Istu tuolilla sopivasti hajareisin ja ota jalkovälistä kiusoitteleva kuva. Toisen voisit ottaa jalat ristissä niin, että pillu näkyy hieman. Tottakai myös se nelinkontin kuva, mutta onko liian vaikea itse kuvata?

Kiusoittelin miestäni että menen ammattikuvaajalle muutaman kuvan ottamaan ja se lähetti hetken päästä omasta peniksestään seisokki kuvan, taisi tykätä ajatuksesta.
        Juuri tuollaisia kuvia otin. Meillä on sellainen baaden baaden tuoli ja sain jalat nostettua sen käsi nojille mukavasti. Tuo takaapäin onnistui myös ihan kivasti.
        Lisäksi otin muutaman lelukuvan koska tiedän että sen yksi lemppari on lelu leikit.
        Rinnat sain myös kivasti tulemaan kuviin.
        Melkoisen orkun kyllä sain samalla kun välillä kävi se ajatus mun kuvaamisesta mielessä.
        Mielenkiinto sitä kohtaan on kyllä melkoinen.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Kiusoittelin miestäni että menen ammattikuvaajalle muutaman kuvan ottamaan ja se lähetti hetken päästä omasta peniksestään seisokki kuvan, taisi tykätä ajatuksesta.
        Juuri tuollaisia kuvia otin. Meillä on sellainen baaden baaden tuoli ja sain jalat nostettua sen käsi nojille mukavasti. Tuo takaapäin onnistui myös ihan kivasti.
        Lisäksi otin muutaman lelukuvan koska tiedän että sen yksi lemppari on lelu leikit.
        Melkoisen orkun kyllä sain samalla kun välillä kävi se ajatus mun kuvaamisesta mielessä.

Huhhuh, kyllä alkoi kulli vuotaa kertomastasi. Leikitkö leluilla kun kuvasit? Olisi kyllä todella tuskaista kuvata leikkejäsi ja kiusoitteluasi eri asennoissa.
        Muuten, haluaisitko kirjoitella privana Suomi24 sexbar chatissa?

• Anonyymi00055 kirjoitti:

Ihanan seksikäs asenne sinulla. Kik Jussukka38

• Anonyymi00060
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ota yhteyttä Mies.turku kik palvelun kautta niin jatketaan.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Huhhuh, kyllä alkoi kulli vuotaa kertomastasi. Leikitkö leluilla kun kuvasit? Olisi kyllä todella tuskaista kuvata leikkejäsi ja kiusoitteluasi eri asennoissa.
        Muuten, haluaisitko kirjoitella privana Suomi24 sexbar chatissa?

Kyllä oli muutamassa kuvassa lelut mukana, tottakai.
        Mieheni on yllättäen innostunutkin minua kuvaamaan kuulemma, mutta ei ole kuulemma pois suljettu että saisin mennä jonnekkin kuvattavaksi.
        Kokeillaan nyt ensin miltä se vaikuttaa kun oma mies ottaa kuvia.
        Hiukan on kiusallinen olo kun olen aika varma että hän on näyttänyt mun lähettämiä kuva eräälle hänen työkaverilleen, oli kuulemma ollut puhelimen tausta kuvana.
        On ihan kiva miehen kanssa olla nudistirannoilla muiden katseiden alla vaikka vähän tuhmastikkin,mutta kuvien ottamisessa on jotain vielä tuhmempaa. Varsinkin kun väkisinkin tulee mieleen että muut niitä näkevät.
        Itse ajattelin että otetaan muutamia perus kuvia ja sitten myös paljon rohkeampia. Ja jos ilma salii niin ulkona kaikki.
        Naapurin maalais ukko on nähnyt jo monet kerrat alasti niin ei haittaa vaikka näkisi.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Kyllä oli muutamassa kuvassa lelut mukana, tottakai.
        Mieheni on yllättäen innostunutkin minua kuvaamaan kuulemma, mutta ei ole kuulemma pois suljettu että saisin mennä jonnekkin kuvattavaksi.
        Kokeillaan nyt ensin miltä se vaikuttaa kun oma mies ottaa kuvia.
        Hiukan on kiusallinen olo kun olen aika varma että hän on näyttänyt mun lähettämiä kuva eräälle hänen työkaverilleen, oli kuulemma ollut puhelimen tausta kuvana.
        On ihan kiva miehen kanssa olla nudistirannoilla muiden katseiden alla vaikka vähän tuhmastikkin,mutta kuvien ottamisessa on jotain vielä tuhmempaa. Varsinkin kun väkisinkin tulee mieleen että muut niitä näkevät.
        Itse ajattelin että otetaan muutamia perus kuvia ja sitten myös paljon rohkeampia. Ja jos ilma salii niin ulkona kaikki.
        Naapurin maalais ukko on nähnyt jo monet kerrat alasti niin ei haittaa vaikka näkisi.

Ulkomaalaisilta seksi keskusteluista käy ilmi että aika useat nudisti naiset ovat myös antaneet itsestään ottaa myös alaston kuvia, eli ihan normaali tapaus olet.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Ulkomaalaisilta seksi keskusteluista käy ilmi että aika useat nudisti naiset ovat myös antaneet itsestään ottaa myös alaston kuvia, eli ihan normaali tapaus olet.

No siitä on aika helppo tavallaan siirtyä kuvaamisiin kun alasti ollaan.
        Itse ajattelin että kun kuvia otetaan haluan myös olla huoliteltu eli hiukset kivasti, rinnat myös kauniisti näkyvillä, ilmeet ois sellaiset että on kiva olla esillä.
        Mulla on hienot rakenne kynnet ja ne ois makee näkyä myös kuvissa, eli paljon muutakin kuin sitä pelkkää pimpin kuvaamista.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00072 kirjoitti:

No siitä on aika helppo tavallaan siirtyä kuvaamisiin kun alasti ollaan.
        Itse ajattelin että kun kuvia otetaan haluan myös olla huoliteltu eli hiukset kivasti, rinnat myös kauniisti näkyvillä, ilmeet ois sellaiset että on kiva olla esillä.
        Mulla on hienot rakenne kynnet ja ne ois makee näkyä myös kuvissa, eli paljon muutakin kuin sitä pelkkää pimpin kuvaamista.

Mielenkiinnosta kyselen miten kävi kuvien ottamisen?

• Anonyymi00081
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Mielenkiinnosta kyselen miten kävi kuvien ottamisen?

Kiitos kysymästä.
        Kyllä kivasti meni. Otettiin ensin aurinkoa nakuna viiniä maistellen, saatiin kiva tunnelma aikaiseksi.
        Mies sheivas mut ihan puhtaaksi mikä oli tosi kiva aloitus.
        Muutama alusvaate kuvasarja otettiin, osa oli ilman yläosaa.
        Puhtaita alaston kuvia otettiin reilu tunti, ehkä joka kymmenes kuva säästettiin.
        Molempia miellytti ehkä ne rohkeammat otokset.
        Muutamia lelukuvia otettiin myös.
        Yhdessä kuvassa olen terassilla ja avaan jalkoja käsillä reisien takaa niin että hiukan pimppikin aukeaa. Epäilen että mieheni on nähnyt tämän jostain koska oli hänen ideansa. Mutta se oli ehkä yksi parhaista vaikka mielettömän rivo olikin.
        Siinä mulla on tosi kiva ilme, rinnat näkyy kivasti ja ne mun kynnet on makeesti kiinni mun reisissä. Mies oli just laittanu mun nänneihin ja pimppiin öljyä että ne kiilsi ihanasti. Aurinko paistoi sopivasti mua kohti niin siinä oli kyllä kaikki kohdillaan.
        Muutama pimpin avaus kuva saatiin otettua, mikä ei ollut ihan helppoa kun rupes olemaan aika liukas keli mutta ihan ok, oli ainaskin mieheni mieleen.
        Täytyy myöntää että ajatus siitä että mieheni näyttää näitä muille kiihotti aika kivasti.
        Seksi tämän jälkeen oli kyllä melkoista.
        Jos seksi elämä on tylsää niin tästä saa melkoista lisä boostia.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Kiitos kysymästä.
        Kyllä kivasti meni. Otettiin ensin aurinkoa nakuna viiniä maistellen, saatiin kiva tunnelma aikaiseksi.
        Mies sheivas mut ihan puhtaaksi mikä oli tosi kiva aloitus.
        Muutama alusvaate kuvasarja otettiin, osa oli ilman yläosaa.
        Puhtaita alaston kuvia otettiin reilu tunti, ehkä joka kymmenes kuva säästettiin.
        Molempia miellytti ehkä ne rohkeammat otokset.
        Muutamia lelukuvia otettiin myös.
        Yhdessä kuvassa olen terassilla ja avaan jalkoja käsillä reisien takaa niin että hiukan pimppikin aukeaa. Epäilen että mieheni on nähnyt tämän jostain koska oli hänen ideansa. Mutta se oli ehkä yksi parhaista vaikka mielettömän rivo olikin.
        Siinä mulla on tosi kiva ilme, rinnat näkyy kivasti ja ne mun kynnet on makeesti kiinni mun reisissä. Mies oli just laittanu mun nänneihin ja pimppiin öljyä että ne kiilsi ihanasti. Aurinko paistoi sopivasti mua kohti niin siinä oli kyllä kaikki kohdillaan.
        Muutama pimpin avaus kuva saatiin otettua, mikä ei ollut ihan helppoa kun rupes olemaan aika liukas keli mutta ihan ok, oli ainaskin mieheni mieleen.
        Täytyy myöntää että ajatus siitä että mieheni näyttää näitä muille kiihotti aika kivasti.
        Seksi tämän jälkeen oli kyllä melkoista.
        Jos seksi elämä on tylsää niin tästä saa melkoista lisä boostia.

Tuo on yksi pahaista tavoista ottaa naisesta alaston kuvia. Nuorempana mekin otettiin kuvia ja tuollaisia myöskin, toki enää ei moiseen taivu.
        Myös pillun avaaminen kuvaamista varten on todella ystävällinen tapa naiselta.
        Toivottavasti miehesi ei jää yksin kuvien kanssa vaan antaa muittenkin niistä nauttia.
        Erotiikan rikasta kesää teille.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Tuo on yksi pahaista tavoista ottaa naisesta alaston kuvia. Nuorempana mekin otettiin kuvia ja tuollaisia myöskin, toki enää ei moiseen taivu.
        Myös pillun avaaminen kuvaamista varten on todella ystävällinen tapa naiselta.
        Toivottavasti miehesi ei jää yksin kuvien kanssa vaan antaa muittenkin niistä nauttia.
        Erotiikan rikasta kesää teille.

No se oli vain yksi asento miten me kuvia otettiin, mutta itselle se tuli vähän yllätyksenä.
        Nyt se on jo miehen puhelimen taustakuvana.
        Täytyy myöntää että aika himokkaan näköinen kuva se on.
        Kolmisen kymmentä kuvaa mieheni kelpuutti omaan albumiinsa.
        Annoin luvan näyttää koko kuvasarjan muille paitsi ei perhetutuille.
        Hieman ihmetyttää mikä miehissä niin kiinnostaa se että nainen avaa pimppinsä kuvattavaksi ??
        Mieheni ei suoraan siihen osannut vastata mutta niitäkin kyllä otettiin, itseä kyllä hieman hävettää nuo kuvat varsinkin kun osa on lähikuvia.
        Mutta saa nähdä millaisia kommentteja mieheni noista aikanaan saa….

• Anonyymi00087
        Anonyymi00085 kirjoitti:

No se oli vain yksi asento miten me kuvia otettiin, mutta itselle se tuli vähän yllätyksenä.
        Nyt se on jo miehen puhelimen taustakuvana.
        Täytyy myöntää että aika himokkaan näköinen kuva se on.
        Kolmisen kymmentä kuvaa mieheni kelpuutti omaan albumiinsa.
        Annoin luvan näyttää koko kuvasarjan muille paitsi ei perhetutuille.
        Hieman ihmetyttää mikä miehissä niin kiinnostaa se että nainen avaa pimppinsä kuvattavaksi ??
        Mieheni ei suoraan siihen osannut vastata mutta niitäkin kyllä otettiin, itseä kyllä hieman hävettää nuo kuvat varsinkin kun osa on lähikuvia.
        Mutta saa nähdä millaisia kommentteja mieheni noista aikanaan saa….

Se on vain mielenkiintoista nähdä vähän naisen sisään ja katsoa millainen hän on sisäpuolelta.
        Myös voi joskus nähdä onko hän todella märkä.
        Saa myöskin ajatuksen siitä että nainen todella haluaa tulla katsotuksi kun vielä avaa itsensä.
        Siksi usein nainen kuvataankin eri asennoissa jotta pillun näkisi monesta eri suunasta.
        Avattu pillu on myös miehistä erittäin kiihoittavan näköinen.

• Todellakin kiihoittaa muiden rouvien kuvat...itsekkin voin oman rouvan kuvia näyttää kik:ssä. Nimimerkki Jussukka38.

• Anonyymi00058

Mulla on vaimosta kuvia missä kaveri on saanut asettaa kalunsa vaimoni pilluun.
      Ei tullut otettua videota mutta jatkossa tulee panovideoita missä miehet panee vaimoani jopa kimpassa.

• Anonyymi00061

Voitko näyttää niitä kikissä? Muittenkin vsimojen kuvia näkisin mielelläni. Mun kik: jakr80

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Voitko näyttää niitä kikissä? Muittenkin vsimojen kuvia näkisin mielelläni. Mun kik: jakr80

Moi,laita minulle vaimosi kuvia myös....Kik Jalmari62

• Anonyymi00063

Joskus olen "vahingossa" vaimoni kuvia kavereille näyttänyt kun olen jotain kuvaa kännykästä etsinyt, ja kyllä kavereiden katse on näkemisen arvoinen...

• Anonyymi00064

Sama täällä ja parille kaverille näyttänyt ihan tietoisesti. Kuinka rohkeita kuvia sun kaverit ovat ”vahingossa” nähneet?

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Sama täällä ja parille kaverille näyttänyt ihan tietoisesti. Kuinka rohkeita kuvia sun kaverit ovat ”vahingossa” nähneet?

Ihan tyrkyllä olevia, peppu pystyssä takaapäin, sängyssä selällään tyyny pepun alla pillu oikein kunnolla tyrkyllä, myös seksiasuja päällä ym.

• Anonyymi00067

Kyllä kiihottaa, myös apumieheksi mielellään tulen. Kik viraali tavoittaa 😌

• Anonyymi00073

itse tykkään näyttää meidän omia panovideoita camissa ja katsoa kun vieraat miehet laukoo :)

• Anonyymi00075

Me ollaan kans yritetty ottaa mutta pirun vaikea laji.
        Menee pirusti aikaa että saa oikeasta kohtaa kuvattua.

• Anonyymi00076

Moikka Mulle pari kertaa käynyt niin että ei tullutkaan sovitusti...pidän siitä että esittelen vaimoni nakukuvia..pillusta..tisseistä jne ja tuon myös hänen alkkareitaan ja katselisin kun vieras ukko runkkaa naamalleni samalla kun katselee eukkoni kuvia tai haistelee alkkareita..Olisiko nyt oikeasti joku ketä kiinnostaa varmuudella..? Tampere - helsinki linjalla

• Anonyymi00077

Kiinnostusta löytyy. Olen Vantaalta eli jotensakin Tampere-Helsinki linjalla. Tarkoititko siis heti nyt lauantaina ?

• Anonyymi00079

Kyllä kiinnostaa aina toisten miesten vaimon kuvat ja toki myös videot

• Anonyymi00082

Miten yhteys?

• Anonyymi00080
      • Anonyymi00084

Ei tuo nainen ole tuon miehen vaimo, tuo äijä panee jonkun toisen miehen muijaa.
        Tuossahan ihan selvästi nussitaan jonkun toisen miehen vaimoa.
        Tuo muija tapailee salaa muita miehiä.

• Anonyymi00086

Tota muijaa olisi kiva päästä kuvaamaan.

• Anonyymi00089
        UUSI

Tää on joku kaveri, jolla on selvästi fetissi tohon naiseen tai sitten yrittää parittaa sitä, koska nainen on kuulemma maksullinen. Sama pelle jakaa noita samoja videoita joka keskusteluun.

• Anonyymi00088
      UUSI

Nuorena tuli kuvattua monesti vaimoa, kaverit tykkäs katsella vaimoni kuvia ja videoita.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      206
      2042
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1207
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      174
      1092
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      782
    7. 70
      781
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      340
      678
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      26
      671
    Aihe