Löytyykö miehiä joita voisi kiihottaa?
Vastaukset 166
- Anonyymi00001
Kiihottavat kuvat kiihottaa ja kiinnostaa. Missä näkis?
- Anonyymi00002
Kik tai sposti
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kik tai sposti
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
Näytä omas niin vertaillaan
- Anonyymi00092
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kik tai sposti
Kik Hadonhannu
- Anonyymi00101
Anonyymi00019 kirjoitti:
Näytä omas niin vertaillaan
- Anonyymi00007
Mulle piti yhden kaverin tuoda ja näyttää kuvia vaimostaan sillä edellytyksellä että saisi samalla runkata ja ottaa suihin kulliani.Ehdottomasti siihen olisin suostunut kun muutenkin jokusen kerran antanut kullini miehen käyttöön.Loppumetreillä sitten ei kuitenkaan onnistunut,meni ilmeisesti pupu pöksyyn.m60+
- Anonyymi00017
Minullekkin tehtiin ohari, piti tavata ja katsella kuvia samalla kun ottaisin suuhun. Harmi että feikkaajat tekee ehdotuksia tapaamiseen ja sit menee pupu pöksyyn.
- Anonyymi00057
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minullekkin tehtiin ohari, piti tavata ja katsella kuvia samalla kun ottaisin suuhun. Harmi että feikkaajat tekee ehdotuksia tapaamiseen ja sit menee pupu pöksyyn.
Jos sovittaisiin niin kyllä tulisin.Saisit runkata,ottaa suihin kuten haluaisit.Olisi mahtavaa katsella naisesi kuvia kyrpä suorana ja saisit vapaat kädet alapäähän.Tampereen suunnalla vaikutan.m60+
- Anonyymi00066
Katos buaahaa olet taas päässyt nauttii speden tarjoilusta. Kenestäpä muusta buaahaa tuon voisit tietää. Kohta tulee sää mää ja bää ja sekin tietää.
- Anonyymi00068
Anonyymi00057 kirjoitti:
Jos sovittaisiin niin kyllä tulisin.Saisit runkata,ottaa suihin kuten haluaisit.Olisi mahtavaa katsella naisesi kuvia kyrpä suorana ja saisit vapaat kädet alapäähän.Tampereen suunnalla vaikutan.m60
Itse Hyvinkäällä . Olen ap.
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Itse Hyvinkäällä . Olen ap.
Et kyllä ole ap, että eipäs nyt valehdella.
- Anonyymi00106
Anonyymi00017 kirjoitti:
- Anonyymi00008
Hei,Tuotko sun vaimo tänään?
- Anonyymi00009
Kiinnostaa. Voidaan vaihdella kuvia myös.
- Anonyymi00018
Ms90 kirjoitti:
Kik Espoo30
Sulla on vaimosta kuvaa?
- Anonyymi00020
Olisiko sulla antaa yhteystieto? T. aloittaja
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olisiko sulla antaa yhteystieto? T. aloittaja
Laita vaikka Kik tai snap tähän niin otan yhteyttä.
Varsin herkku varsi odottaa täällä sinun vaimoasi. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Laita vaikka Kik tai snap tähän niin otan yhteyttä.
Varsin herkku varsi odottaa täällä sinun vaimoasi.Pystytkö laittamaan omasi, et pety
- Anonyymi00105
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sulla on vaimosta kuvaa?
- Anonyymi00010
Me ollaan sovittu etä vain kännykästä saan muille miehille näyttää hänen kuviaan.
- Anonyymi00011
Missä päin olette
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Missä päin olette
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi00021
Niin voisin minäkin näyttää jos olis joku lähistöllä
- Anonyymi00022
Anonyymi00011 kirjoitti:
Missä päin olette
Turun seutu
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin voisin minäkin näyttää jos olis joku lähistöllä
Onko minkä tyyppisiä kuvia teillä?
Meillä otettu kuvia noin neljä vuotta ja kolmisen vuotta niitä oon/ollaan näytetty muille ja hyvien kommenttien jälkeen kuvista on tullut aina vain rohkeampi.
Vaimo tykkää että jos niitä näytän niin vanhemmille miehille, itse hän on 41 ja suurimassa osassa kuvissa täys posliini. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Meillä otettu kuvia noin neljä vuotta ja kolmisen vuotta niitä oon/ollaan näytetty muille ja hyvien kommenttien jälkeen kuvista on tullut aina vain rohkeampi.
Vaimo tykkää että jos niitä näytän niin vanhemmille miehille, itse hän on 41 ja suurimassa osassa kuvissa täys posliini.Erilaisia vihjailevista alastonkuviin
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Erilaisia vihjailevista alastonkuviin
Missä päin te olette kuvien kanssa? Minkä ikäinen nainen sulla on kuvissa, entä onko myös posliini vai ihan luomu?
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Missä päin te olette kuvien kanssa? Minkä ikäinen nainen sulla on kuvissa, entä onko myös posliini vai ihan luomu?
Savon alueella, posliini, 45v
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Onko minkälainen perse?
- Anonyymi00107
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vaimo tykkää että jos niitä näytän niin vanhemmille miehille, itse hän on 41 ja suurimassa osassa kuvissa täys posliini. - Anonyymi00115
Anonyymi00030 kirjoitti:
Moikka, mä Kuopiossa. Olis kiimasta runkata kuville. Kik lomailija49
- Anonyymi00028
Täällä olisi lasti valmiina vaimollesi.
- Anonyymi00033
Miten haluut nähdä?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Miten haluut nähdä?
Miten onnistuisi nähdä?
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Miten onnistuisi nähdä?
Live, kik, sposti
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Live, kik, sposti
Kuvaile häntä niin vedän lastin vaimollesi?
- Anonyymi00029
Kiihotava ajatus runkata niille kuville
- Anonyymi00031
Missäpäin olet, Miten onnistuu näyttö?
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Missäpäin olet, Miten onnistuu näyttö?
Kik kautta?
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kik kautta?
Anna kik niin onnistuu
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Anna kik niin onnistuu
Hbb76
- Anonyymi00040
Oispa mun mies myös tuollainen, voisin suostuakkin kuvattavaksi ja olisi mielenkiintoista kuulla muitten miesten kommentteja.
- Anonyymi00041
Minä voisin tulla kuvaamaan, ainakin jos et ole ihan toisella puolella Suomea.
T. varamies - Anonyymi00042
Millainen olet?
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Millainen olet?
Sinkku, 50+, luotettava...
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Millainen olet?
Varsinais suomesta mutta pikku paikkakunnalla.
Ihan tavallinen nainen olen. Punertava tukka ja normi vartaloinen. - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ihan tavallinen nainen olen. Punertava tukka ja normi vartaloinen.Aika namu olet. Taidan vähän runk sinulle. Minkälainen peppu?
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Aika namu olet. Taidan vähän runk sinulle. Minkälainen peppu?
Siellä joku peräkamarin poika himoissaan 😂
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Aika namu olet. Taidan vähän runk sinulle. Minkälainen peppu?
Kuule ihan vapaasti jos noin vähän vaikuttaa.
Ihan perus peppu, pyöräilyä olen harrastanut siksi ei mikään iso.
Hiukan kuummottaa ajatuskin että olisikin jonkun tuntemattoman miehen kuvattavana. - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kuule ihan vapaasti jos noin vähän vaikuttaa.
Ihan perus peppu, pyöräilyä olen harrastanut siksi ei mikään iso.
Hiukan kuummottaa ajatuskin että olisikin jonkun tuntemattoman miehen kuvattavana.Kuulostaa hyvältä. Peppusi kun näkisi. Ja mieluusti kuvaisin sinua ja saisit samalla kiusoitella haluamallasi tavalla. Miten kiusoittelisit?
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Peppusi kun näkisi. Ja mieluusti kuvaisin sinua ja saisit samalla kiusoitella haluamallasi tavalla. Miten kiusoittelisit?
Sepä jäisi nähtäväksi. Rohkeudesta se ei kiinni jää ollaan oltu miehen kanssa nudisti rannoilla joitakin kertoja eli ei alastomuus siinäänsä haittaa.
Mikäs olisi sun mieli asento naisella jos oot ennen kuvannut naisia. - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sepä jäisi nähtäväksi. Rohkeudesta se ei kiinni jää ollaan oltu miehen kanssa nudisti rannoilla joitakin kertoja eli ei alastomuus siinäänsä haittaa.
Mikäs olisi sun mieli asento naisella jos oot ennen kuvannut naisia.Nelinkontin selkä notkolla. Taivaallisen syntinen asento ja näky! Haluaisitko ehkä joskus jutustella puhelimessa pikkutuhman merkeissä?
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Nelinkontin selkä notkolla. Taivaallisen syntinen asento ja näky! Haluaisitko ehkä joskus jutustella puhelimessa pikkutuhman merkeissä?
Tuo voisi olla hyvä aloitus. Itse olen asiaa miettinyt jo pidempään ja asiasta miehen kanssa juteltu mutta ei ole saanut aikaiseksi. Ja tänä kesänä ajattelin kokeilla voisi olla miehelle mieluisa yllätys.
Miehellä loma loppui jo niin nyt kun olen mökillä yksin voisin kokeilla itse ottaa muutamia kuvia.
Vähän viiniä niin eiköhän se onnistu.
Sauna nyt vaan lämpeämään ja katsotaan mitä keksin. - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Tuo voisi olla hyvä aloitus. Itse olen asiaa miettinyt jo pidempään ja asiasta miehen kanssa juteltu mutta ei ole saanut aikaiseksi. Ja tänä kesänä ajattelin kokeilla voisi olla miehelle mieluisa yllätys.
Miehellä loma loppui jo niin nyt kun olen mökillä yksin voisin kokeilla itse ottaa muutamia kuvia.
Vähän viiniä niin eiköhän se onnistu.
Sauna nyt vaan lämpeämään ja katsotaan mitä keksin.Siis mikä olisi hyvä aloitus ja miehelle yllätys? Suuttuisiko miehesi jos saisi tietää kirjoittelumme? Niin vielä siitä kiusauksesta. Olisi mukava yllätys kun kertoisit ettei sinulla ole pikkupöksyjä tai toisit sen esiin hieman vilauttamalla. Olisin kyllä aika sekaisin jo siitä. Ja varmasti osaisit käyttää naisellisia avujasi tuhmissa asennoissa. Ai että
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Siis mikä olisi hyvä aloitus ja miehelle yllätys? Suuttuisiko miehesi jos saisi tietää kirjoittelumme? Niin vielä siitä kiusauksesta. Olisi mukava yllätys kun kertoisit ettei sinulla ole pikkupöksyjä tai toisit sen esiin hieman vilauttamalla. Olisin kyllä aika sekaisin jo siitä. Ja varmasti osaisit käyttää naisellisia avujasi tuhmissa asennoissa. Ai että
Siis tuo nelinkontin olo, mieheni yksi lempi asennoista varmasti tykkäisi kuvasta jos vain saisi sen hyvin onnistumaan.
Kyllä mieheni tietää että tänne laitan välillä juttuja hänkin on välillä kommentoinut tänne jotain varsinkin meidän nakuranta juttuja.
Meillä on vapuksia mutta rajat ollaan sovittu mistä pidetään kiinni.
Nyt olen ilman pikkareita ja pimpero ajeltu paljaaksi, lupasin miehelle laittaa muutaman kivan kuvan saunan jälkeen.
Nyt se miehenikin innostui kun lupasin hänelle kuvia laittaa.
Onneksi taas paistaa aurinko niin voin ulkona ottaa muutaman otoksen.
Heitäppäs joku kiva idea millaisen voisin itsestäni ottaa. Selfie tikku on käytössä. - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Siis tuo nelinkontin olo, mieheni yksi lempi asennoista varmasti tykkäisi kuvasta jos vain saisi sen hyvin onnistumaan.
Kyllä mieheni tietää että tänne laitan välillä juttuja hänkin on välillä kommentoinut tänne jotain varsinkin meidän nakuranta juttuja.
Meillä on vapuksia mutta rajat ollaan sovittu mistä pidetään kiinni.
Nyt olen ilman pikkareita ja pimpero ajeltu paljaaksi, lupasin miehelle laittaa muutaman kivan kuvan saunan jälkeen.
Nyt se miehenikin innostui kun lupasin hänelle kuvia laittaa.
Onneksi taas paistaa aurinko niin voin ulkona ottaa muutaman otoksen.
Heitäppäs joku kiva idea millaisen voisin itsestäni ottaa. Selfie tikku on käytössä.Ai jumalauta vai että ilman pikkareita. Saisinpa nuuskaista pikkareitasi salaa.
Kyllä käy kateeksi miestäsi kun kuvia lapasit. Minulla menisi käsitöiksi kuvista.
Istu tuolilla sopivasti hajareisin ja ota jalkovälistä kiusoitteleva kuva. Toisen voisit ottaa jalat ristissä niin, että pillu näkyy hieman. Tottakai myös se nelinkontin kuva, mutta onko liian vaikea itse kuvata? - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ai jumalauta vai että ilman pikkareita. Saisinpa nuuskaista pikkareitasi salaa.
Kyllä käy kateeksi miestäsi kun kuvia lapasit. Minulla menisi käsitöiksi kuvista.
Istu tuolilla sopivasti hajareisin ja ota jalkovälistä kiusoitteleva kuva. Toisen voisit ottaa jalat ristissä niin, että pillu näkyy hieman. Tottakai myös se nelinkontin kuva, mutta onko liian vaikea itse kuvata?Kiusoittelin miestäni että menen ammattikuvaajalle muutaman kuvan ottamaan ja se lähetti hetken päästä omasta peniksestään seisokki kuvan, taisi tykätä ajatuksesta.
Juuri tuollaisia kuvia otin. Meillä on sellainen baaden baaden tuoli ja sain jalat nostettua sen käsi nojille mukavasti. Tuo takaapäin onnistui myös ihan kivasti.
Lisäksi otin muutaman lelukuvan koska tiedän että sen yksi lemppari on lelu leikit.
Rinnat sain myös kivasti tulemaan kuviin.
Melkoisen orkun kyllä sain samalla kun välillä kävi se ajatus mun kuvaamisesta mielessä.
Mielenkiinto sitä kohtaan on kyllä melkoinen. - Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Kiusoittelin miestäni että menen ammattikuvaajalle muutaman kuvan ottamaan ja se lähetti hetken päästä omasta peniksestään seisokki kuvan, taisi tykätä ajatuksesta.
Juuri tuollaisia kuvia otin. Meillä on sellainen baaden baaden tuoli ja sain jalat nostettua sen käsi nojille mukavasti. Tuo takaapäin onnistui myös ihan kivasti.
Lisäksi otin muutaman lelukuvan koska tiedän että sen yksi lemppari on lelu leikit.
Melkoisen orkun kyllä sain samalla kun välillä kävi se ajatus mun kuvaamisesta mielessä.
Mielenkiinto sitä kohtaan on kyllä melkoinen.Huhhuh, kyllä alkoi kulli vuotaa kertomastasi. Leikitkö leluilla kun kuvasit? Olisi kyllä todella tuskaista kuvata leikkejäsi ja kiusoitteluasi eri asennoissa.
Muuten, haluaisitko kirjoitella privana Suomi24 sexbar chatissa? Anonyymi00055 kirjoitti:
Kiusoittelin miestäni että menen ammattikuvaajalle muutaman kuvan ottamaan ja se lähetti hetken päästä omasta peniksestään seisokki kuvan, taisi tykätä ajatuksesta.
Mielenkiinto sitä kohtaan on kyllä melkoinen.Ihanan seksikäs asenne sinulla. Kik Jussukka38
- Anonyymi00060
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ihan tavallinen nainen olen. Punertava tukka ja normi vartaloinen.Ota yhteyttä Mies.turku kik palvelun kautta niin jatketaan.
- Anonyymi00070
Anonyymi00056 kirjoitti:
Huhhuh, kyllä alkoi kulli vuotaa kertomastasi. Leikitkö leluilla kun kuvasit? Olisi kyllä todella tuskaista kuvata leikkejäsi ja kiusoitteluasi eri asennoissa.
Muuten, haluaisitko kirjoitella privana Suomi24 sexbar chatissa?Kyllä oli muutamassa kuvassa lelut mukana, tottakai.
Mieheni on yllättäen innostunutkin minua kuvaamaan kuulemma, mutta ei ole kuulemma pois suljettu että saisin mennä jonnekkin kuvattavaksi.
Kokeillaan nyt ensin miltä se vaikuttaa kun oma mies ottaa kuvia.
Hiukan on kiusallinen olo kun olen aika varma että hän on näyttänyt mun lähettämiä kuva eräälle hänen työkaverilleen, oli kuulemma ollut puhelimen tausta kuvana.
On ihan kiva miehen kanssa olla nudistirannoilla muiden katseiden alla vaikka vähän tuhmastikkin,mutta kuvien ottamisessa on jotain vielä tuhmempaa. Varsinkin kun väkisinkin tulee mieleen että muut niitä näkevät.
Itse ajattelin että otetaan muutamia perus kuvia ja sitten myös paljon rohkeampia. Ja jos ilma salii niin ulkona kaikki.
Naapurin maalais ukko on nähnyt jo monet kerrat alasti niin ei haittaa vaikka näkisi. - Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Kyllä oli muutamassa kuvassa lelut mukana, tottakai.
Mieheni on yllättäen innostunutkin minua kuvaamaan kuulemma, mutta ei ole kuulemma pois suljettu että saisin mennä jonnekkin kuvattavaksi.
Kokeillaan nyt ensin miltä se vaikuttaa kun oma mies ottaa kuvia.
Hiukan on kiusallinen olo kun olen aika varma että hän on näyttänyt mun lähettämiä kuva eräälle hänen työkaverilleen, oli kuulemma ollut puhelimen tausta kuvana.
On ihan kiva miehen kanssa olla nudistirannoilla muiden katseiden alla vaikka vähän tuhmastikkin,mutta kuvien ottamisessa on jotain vielä tuhmempaa. Varsinkin kun väkisinkin tulee mieleen että muut niitä näkevät.
Itse ajattelin että otetaan muutamia perus kuvia ja sitten myös paljon rohkeampia. Ja jos ilma salii niin ulkona kaikki.
Naapurin maalais ukko on nähnyt jo monet kerrat alasti niin ei haittaa vaikka näkisi.Ulkomaalaisilta seksi keskusteluista käy ilmi että aika useat nudisti naiset ovat myös antaneet itsestään ottaa myös alaston kuvia, eli ihan normaali tapaus olet.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Ulkomaalaisilta seksi keskusteluista käy ilmi että aika useat nudisti naiset ovat myös antaneet itsestään ottaa myös alaston kuvia, eli ihan normaali tapaus olet.
No siitä on aika helppo tavallaan siirtyä kuvaamisiin kun alasti ollaan.
Itse ajattelin että kun kuvia otetaan haluan myös olla huoliteltu eli hiukset kivasti, rinnat myös kauniisti näkyvillä, ilmeet ois sellaiset että on kiva olla esillä.
Mulla on hienot rakenne kynnet ja ne ois makee näkyä myös kuvissa, eli paljon muutakin kuin sitä pelkkää pimpin kuvaamista. - Anonyymi00074
Anonyymi00072 kirjoitti:
No siitä on aika helppo tavallaan siirtyä kuvaamisiin kun alasti ollaan.
Itse ajattelin että kun kuvia otetaan haluan myös olla huoliteltu eli hiukset kivasti, rinnat myös kauniisti näkyvillä, ilmeet ois sellaiset että on kiva olla esillä.
Mulla on hienot rakenne kynnet ja ne ois makee näkyä myös kuvissa, eli paljon muutakin kuin sitä pelkkää pimpin kuvaamista.Mielenkiinnosta kyselen miten kävi kuvien ottamisen?
- Anonyymi00081
Anonyymi00074 kirjoitti:
Mielenkiinnosta kyselen miten kävi kuvien ottamisen?
Kiitos kysymästä.
Kyllä kivasti meni. Otettiin ensin aurinkoa nakuna viiniä maistellen, saatiin kiva tunnelma aikaiseksi.
Mies sheivas mut ihan puhtaaksi mikä oli tosi kiva aloitus.
Muutama alusvaate kuvasarja otettiin, osa oli ilman yläosaa.
Puhtaita alaston kuvia otettiin reilu tunti, ehkä joka kymmenes kuva säästettiin.
Molempia miellytti ehkä ne rohkeammat otokset.
Muutamia lelukuvia otettiin myös.
Yhdessä kuvassa olen terassilla ja avaan jalkoja käsillä reisien takaa niin että hiukan pimppikin aukeaa. Epäilen että mieheni on nähnyt tämän jostain koska oli hänen ideansa. Mutta se oli ehkä yksi parhaista vaikka mielettömän rivo olikin.
Siinä mulla on tosi kiva ilme, rinnat näkyy kivasti ja ne mun kynnet on makeesti kiinni mun reisissä. Mies oli just laittanu mun nänneihin ja pimppiin öljyä että ne kiilsi ihanasti. Aurinko paistoi sopivasti mua kohti niin siinä oli kyllä kaikki kohdillaan.
Muutama pimpin avaus kuva saatiin otettua, mikä ei ollut ihan helppoa kun rupes olemaan aika liukas keli mutta ihan ok, oli ainaskin mieheni mieleen.
Täytyy myöntää että ajatus siitä että mieheni näyttää näitä muille kiihotti aika kivasti.
Seksi tämän jälkeen oli kyllä melkoista.
Jos seksi elämä on tylsää niin tästä saa melkoista lisä boostia. - Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Kiitos kysymästä.
Kyllä kivasti meni. Otettiin ensin aurinkoa nakuna viiniä maistellen, saatiin kiva tunnelma aikaiseksi.
Mies sheivas mut ihan puhtaaksi mikä oli tosi kiva aloitus.
Muutama alusvaate kuvasarja otettiin, osa oli ilman yläosaa.
Puhtaita alaston kuvia otettiin reilu tunti, ehkä joka kymmenes kuva säästettiin.
Molempia miellytti ehkä ne rohkeammat otokset.
Muutamia lelukuvia otettiin myös.
Yhdessä kuvassa olen terassilla ja avaan jalkoja käsillä reisien takaa niin että hiukan pimppikin aukeaa. Epäilen että mieheni on nähnyt tämän jostain koska oli hänen ideansa. Mutta se oli ehkä yksi parhaista vaikka mielettömän rivo olikin.
Siinä mulla on tosi kiva ilme, rinnat näkyy kivasti ja ne mun kynnet on makeesti kiinni mun reisissä. Mies oli just laittanu mun nänneihin ja pimppiin öljyä että ne kiilsi ihanasti. Aurinko paistoi sopivasti mua kohti niin siinä oli kyllä kaikki kohdillaan.
Muutama pimpin avaus kuva saatiin otettua, mikä ei ollut ihan helppoa kun rupes olemaan aika liukas keli mutta ihan ok, oli ainaskin mieheni mieleen.
Täytyy myöntää että ajatus siitä että mieheni näyttää näitä muille kiihotti aika kivasti.
Seksi tämän jälkeen oli kyllä melkoista.
Jos seksi elämä on tylsää niin tästä saa melkoista lisä boostia.Tuo on yksi pahaista tavoista ottaa naisesta alaston kuvia. Nuorempana mekin otettiin kuvia ja tuollaisia myöskin, toki enää ei moiseen taivu.
Myös pillun avaaminen kuvaamista varten on todella ystävällinen tapa naiselta.
Toivottavasti miehesi ei jää yksin kuvien kanssa vaan antaa muittenkin niistä nauttia.
Erotiikan rikasta kesää teille. - Anonyymi00085
Anonyymi00083 kirjoitti:
Tuo on yksi pahaista tavoista ottaa naisesta alaston kuvia. Nuorempana mekin otettiin kuvia ja tuollaisia myöskin, toki enää ei moiseen taivu.
Myös pillun avaaminen kuvaamista varten on todella ystävällinen tapa naiselta.
Toivottavasti miehesi ei jää yksin kuvien kanssa vaan antaa muittenkin niistä nauttia.
Erotiikan rikasta kesää teille.No se oli vain yksi asento miten me kuvia otettiin, mutta itselle se tuli vähän yllätyksenä.
Nyt se on jo miehen puhelimen taustakuvana.
Täytyy myöntää että aika himokkaan näköinen kuva se on.
Kolmisen kymmentä kuvaa mieheni kelpuutti omaan albumiinsa.
Annoin luvan näyttää koko kuvasarjan muille paitsi ei perhetutuille.
Hieman ihmetyttää mikä miehissä niin kiinnostaa se että nainen avaa pimppinsä kuvattavaksi ??
Mieheni ei suoraan siihen osannut vastata mutta niitäkin kyllä otettiin, itseä kyllä hieman hävettää nuo kuvat varsinkin kun osa on lähikuvia.
Mutta saa nähdä millaisia kommentteja mieheni noista aikanaan saa…. - Anonyymi00087
Anonyymi00085 kirjoitti:
No se oli vain yksi asento miten me kuvia otettiin, mutta itselle se tuli vähän yllätyksenä.
Hieman ihmetyttää mikä miehissä niin kiinnostaa se että nainen avaa pimppinsä kuvattavaksi ??
Mieheni ei suoraan siihen osannut vastata mutta niitäkin kyllä otettiin, itseä kyllä hieman hävettää nuo kuvat varsinkin kun osa on lähikuvia.
Mutta saa nähdä millaisia kommentteja mieheni noista aikanaan saa….Se on vain mielenkiintoista nähdä vähän naisen sisään ja katsoa millainen hän on sisäpuolelta.
Myös voi joskus nähdä onko hän todella märkä.
Saa myöskin ajatuksen siitä että nainen todella haluaa tulla katsotuksi kun vielä avaa itsensä.
Siksi usein nainen kuvataankin eri asennoissa jotta pillun näkisi monesta eri suunasta.
Avattu pillu on myös miehistä erittäin kiihoittavan näköinen. - Anonyymi00097
Anonyymi00087 kirjoitti:
Se on vain mielenkiintoista nähdä vähän naisen sisään ja katsoa millainen hän on sisäpuolelta.
Myös voi joskus nähdä onko hän todella märkä.
Saa myöskin ajatuksen siitä että nainen todella haluaa tulla katsotuksi kun vielä avaa itsensä.
Siksi usein nainen kuvataankin eri asennoissa jotta pillun näkisi monesta eri suunasta.
Avattu pillu on myös miehistä erittäin kiihoittavan näköinen.Mun mies on kans ottanu kuvia musta ja sama juttu meillä. Joku yhteinen fetissi tuo taitaa olla että saa avattua kuvata. Itse en sitä ole pitänyt mitenkään outona juttuna enkä asiaa sen enempää miettinyt.
Olen ihan sata varma että mun mies on myös niitä muille näyttänyt ainaskin eräälle meidän tutulle sinkku miehelle.
Ollaan sovittu että nettiin ei laiteta kuvia ollenkaan. - Anonyymi00119
Anonyymi00085 kirjoitti:
No se oli vain yksi asento miten me kuvia otettiin, mutta itselle se tuli vähän yllätyksenä.
Mutta saa nähdä millaisia kommentteja mieheni noista aikanaan saa….Olisi kiva kuulla noita miesten kommentteja sun kuvista.
Ootteko ottanut lisä kuvia?? - Anonyymi00135
Anonyymi00119 kirjoitti:
Olisi kiva kuulla noita miesten kommentteja sun kuvista.
Ootteko ottanut lisä kuvia??Ainaskin kolme miestä on katsellut nyt noita kuvia.
Eilen illalla oltiin vähän viiniä maistelemassa ja mieheni olikin katsellut noita kuvia ja hänen takana yks mies kanssa niitä näki. En heti sitä tajunut mutta myöhemmin mieheni niitä taas rupesi katsomaan ja tuo mies katsoi taas niitä ja kysyi suoraan mieheltäni saisko hänkin niitä lisää. Tuli siihen meidän pöytään ja varmaan 5 min katseli niitä. Aika tuhma oli fiilis mutta kovasti kehui niitä 🙈
Lisää kuvia on otettu ja muutamia videoita, ihan onnistuneita juttuja.
Syksymmällä meinataan tehdä seksi loma etelään missä nudisti ranta varmasti kutsuu ja kuvaaminen myös. Joko Kreikkaan tai Espaniaan.
Todellakin kiihoittaa muiden rouvien kuvat...itsekkin voin oman rouvan kuvia näyttää kik:ssä. Nimimerkki Jussukka38.
- Anonyymi00058
Mulla on vaimosta kuvia missä kaveri on saanut asettaa kalunsa vaimoni pilluun.
Ei tullut otettua videota mutta jatkossa tulee panovideoita missä miehet panee vaimoani jopa kimpassa.- Anonyymi00061
Voitko näyttää niitä kikissä? Muittenkin vsimojen kuvia näkisin mielelläni. Mun kik: jakr80
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Voitko näyttää niitä kikissä? Muittenkin vsimojen kuvia näkisin mielelläni. Mun kik: jakr80
Moi,laita minulle vaimosi kuvia myös....Kik Jalmari62
- Anonyymi00063
Joskus olen "vahingossa" vaimoni kuvia kavereille näyttänyt kun olen jotain kuvaa kännykästä etsinyt, ja kyllä kavereiden katse on näkemisen arvoinen...
- Anonyymi00064
Sama täällä ja parille kaverille näyttänyt ihan tietoisesti. Kuinka rohkeita kuvia sun kaverit ovat ”vahingossa” nähneet?
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Sama täällä ja parille kaverille näyttänyt ihan tietoisesti. Kuinka rohkeita kuvia sun kaverit ovat ”vahingossa” nähneet?
Ihan tyrkyllä olevia, peppu pystyssä takaapäin, sängyssä selällään tyyny pepun alla pillu oikein kunnolla tyrkyllä, myös seksiasuja päällä ym.
- Anonyymi00067
Kyllä kiihottaa, myös apumieheksi mielellään tulen. Kik viraali tavoittaa 😌
- Anonyymi00073
itse tykkään näyttää meidän omia panovideoita camissa ja katsoa kun vieraat miehet laukoo :)
- Anonyymi00075
Me ollaan kans yritetty ottaa mutta pirun vaikea laji.
Menee pirusti aikaa että saa oikeasta kohtaa kuvattua.
- Anonyymi00076
Moikka Mulle pari kertaa käynyt niin että ei tullutkaan sovitusti...pidän siitä että esittelen vaimoni nakukuvia..pillusta..tisseistä jne ja tuon myös hänen alkkareitaan ja katselisin kun vieras ukko runkkaa naamalleni samalla kun katselee eukkoni kuvia tai haistelee alkkareita..Olisiko nyt oikeasti joku ketä kiinnostaa varmuudella..? Tampere - helsinki linjalla
- Anonyymi00077
Kiinnostusta löytyy. Olen Vantaalta eli jotensakin Tampere-Helsinki linjalla. Tarkoititko siis heti nyt lauantaina ?
- Anonyymi00090
Olisi kiinnostusta varmuudella mutta joutuisit kyllä itse hoitamaan tuon runkkaamisen minä keskittyisin noihin kuviin.Eikä haittaa vaikka otat lastit suuhunkin.MTre
- Anonyymi00079
Kyllä kiinnostaa aina toisten miesten vaimon kuvat ja toki myös videot
- Anonyymi00082
Miten yhteys?
- Anonyymi00080
Tällä miehellä nätti vaimo, hyviä kuvia ja videoita ovat ottaneet, kiva kun jakaavat rohkeasti nettiin kaikkien iloksi.
Kiva olisi kyllä päästä panemaan tuota miehen vaimoa.
https://devki.net/en/53263-beautiful-whore-sonja-from-finland.html
https://www.xrares.org/album/10547/?page=1
https://www.nudevista.net/?q=finnish+escort+whore+sonja&s=p- Anonyymi00084
Ei tuo nainen ole tuon miehen vaimo, tuo äijä panee jonkun toisen miehen muijaa.
Tuossahan ihan selvästi nussitaan jonkun toisen miehen vaimoa.
Tuo muija tapailee salaa muita miehiä. - Anonyymi00086
Tota muijaa olisi kiva päästä kuvaamaan.
- Anonyymi00089
Tää on joku kaveri, jolla on selvästi fetissi tohon naiseen tai sitten yrittää parittaa sitä, koska nainen on kuulemma maksullinen. Sama pelle jakaa noita samoja videoita joka keskusteluun.
- Anonyymi00102
Vau, tuota naista olisi mukava päästä kuvaamaan ja naimaan.
- Anonyymi00113
Löysin tuosta samasta muijasta toisenkin videon
https://barebackbastards.com/93910/finnish-daddy-bareback-escort-girl/ - Anonyymi00136
Anonyymi00113 kirjoitti:
Löysin tuosta samasta muijasta toisenkin videon
https://barebackbastards.com/93910/finnish-daddy-bareback-escort-girl/Löytyykö tästä videosta tarinaa, miten noin vanha mies tutustui tuohon nuoreen naiseen ja miten noin vanha mies onnistui siinä, että pääsi ihan panemaan noin kaunista Suomalaista naista.
Heillä näyttää olevan kuitenkin aika iso ikäero, niin miten tuo vanha mies onnstui houkuttelemaan noin kauniin naisen hotellille.
Johtuuko siitä, että nuorten naisten tekee mieli harrastaa seksiä vanhempien miesten kanssa. Kiihottuuko nuori nainen siitä, kun vanha mies haluu häntä.
Onko se nuoresta naisesta kiihottavaa, kun vanha mies panee.
- Anonyymi00088
Nuorena tuli kuvattua monesti vaimoa, kaverit tykkäs katsella vaimoni kuvia ja videoita.
- Anonyymi00091
Saa näyttää kik hierovaori
- Anonyymi00093
Saa näyttää! Kik purestyle69
Lauon halukkaasti 🫡 - Anonyymi00094
Kyllä kiihottaa toisten vaimojen nakukuvat ja toki myös videot, laita tulemaan, jaa joku linkki, jonka kautta päästään nauttimaan vaimosi kuvista.
- Anonyymi00095
Joo kyllä kiinnostaa toisten miesten vaimojen kuvat, jos kuvien katselujen jälkeen, saisi ilon päästä panemaan miehen vaimoa.
- Anonyymi00096
Tuohan se olisi parasta
- Anonyymi00098
Laita Kik.
- Anonyymi00104
Laita omasi niin saat kuvia.
- Anonyymi00099
Minullakin olisi vaimostani alastonkuvia, vaimoni ja kaverimme naimassa. Ois kiva jonkun kanssa katsella ja runkkailla, haluaisin imeä kullia kortsun kanssa. Um60 vaimo 49v
- Anonyymi00100
Hyvinkäällä vasta syyskuun alkupuolella, nyt lomaillaan itä-suomessa.
Kyllä vain, paa yhteystietoo.
- Anonyymi00103
Ei löytyy ilmaseksi pornosivuilta mielikuvina myytyjä vaimoja naimassa tarvi valokuvaa katel
- Anonyymi00108
Kyllä kiinnostaa ja kiihottaaa.
- Anonyymi00109
Olen ottanut vaimosta kuvia ja laittanut niitä AS sivuille , kiihottavaa kun vieraat miehet katselee.
- Anonyymi00147
Mikä vaimon kuvien nikki as?
- Anonyymi00110
meidän panovideoita joskus näyttänyt vanhemmille miehille. kiihottavaa katsella kun miehet runkkaa meidän touhuille
- Anonyymi00111
Se on tosi kiihottavaa kun vieraat miehet katselee vaimoa ja arvostelee sitä kalu kovana🔥
- Anonyymi00112
kyllä
- Anonyymi00148
Täällä kiihottaa ja iso paksu kyrpä kovana haluaa tulla vaimoosi
- Anonyymi00116
Meillä vaimo aina välillä kyselee miesten kommentteja hänen kuvistaan. Selväti pitää siitä että näytän niitä muille.
- Anonyymi00117
Täällä olisi yli viikon lasti vaimosi kuville. Millainen hän on?
- Anonyymi00118
Anonyymi00117 kirjoitti:
Täällä olisi yli viikon lasti vaimosi kuville. Millainen hän on?
Hyvä vartaloinen. 41 vuotias, lähes joka kuvassa posliini. Haluaa kuulemma tänään että mennään drinksuille missä näytän niitä muille.
- Anonyymi00120
Anonyymi00118 kirjoitti:
Hyvä vartaloinen. 41 vuotias, lähes joka kuvassa posliini. Haluaa kuulemma tänään että mennään drinksuille missä näytän niitä muille.
Aika pakkaus taitaa olla. Hyvä perse? Olen toivoton persemies
- Anonyymi00121
Anonyymi00120 kirjoitti:
Aika pakkaus taitaa olla. Hyvä perse? Olen toivoton persemies
Aika pyöreä. Takaa päin otetaan seuraavat kuvat. Muutama mies on niitä kysellyt.
- Anonyymi00122
Anonyymi00121 kirjoitti:
Aika pyöreä. Takaa päin otetaan seuraavat kuvat. Muutama mies on niitä kysellyt.
Eli hyvin runkattava takamus. Sano vaimolle, että tiukkaa farkkua jalkaan. Siitä näkymästä persemiehet on aivan sekaisin
- Anonyymi00123
Anonyymi00122 kirjoitti:
Eli hyvin runkattava takamus. Sano vaimolle, että tiukkaa farkkua jalkaan. Siitä näkymästä persemiehet on aivan sekaisin
Veti itsenä aamulla posliiniksi ja lyhyt mekko päälle. Taitaa olla vilauttelu päivä, erittäin hyvä mahis tänään katsella vaimon kuvia muiden nähden.
- Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
Veti itsenä aamulla posliiniksi ja lyhyt mekko päälle. Taitaa olla vilauttelu päivä, erittäin hyvä mahis tänään katsella vaimon kuvia muiden nähden.
Lyhyt hame, ei pikkareita. Sitten vähän haaroväli nätisti auki vieraisiin miehiin päin
- Anonyymi00125
Anonyymi00124 kirjoitti:
Lyhyt hame, ei pikkareita. Sitten vähän haaroväli nätisti auki vieraisiin miehiin päin
Juurikin noin.
- Anonyymi00126
Anonyymi00125 kirjoitti:
Juurikin noin.
Kauanko kestät, että miehet kuolaa vaimoasi ja lähdettävä kotiin purkamaan paineet vaimoosi?
- Anonyymi00127
Anonyymi00126 kirjoitti:
Kauanko kestät, että miehet kuolaa vaimoasi ja lähdettävä kotiin purkamaan paineet vaimoosi?
Varmasti siinä vaiheessa vaimonkin pillu huutaa patukkaa, kun vieraat naineet häntä katseellaan
- Anonyymi00128
Anonyymi00126 kirjoitti:
Kyllä päivä siinä kivasti menee, usein on pitempää seksi sessiota tiedossa.
Otin pienen dildon varmuudeksi mukaan jos tulis mahis sitä käyttää. Toivottavasti tulis vahinko katselija paikalle. - Anonyymi00129
Anonyymi00128 kirjoitti:
Kyllä päivä siinä kivasti menee, usein on pitempää seksi sessiota tiedossa.
Otin pienen dildon varmuudeksi mukaan jos tulis mahis sitä käyttää. Toivottavasti tulis vahinko katselija paikalle.Kerro vaimollesi että täälläkin jo kulli vuotaa kuvitellen vaimosi haarovälin vilkuilun. Puhumattakaan että näkisi kun dildo uppoaa pilluun
- Anonyymi00130
Anonyymi00129 kirjoitti:
Kerro vaimollesi että täälläkin jo kulli vuotaa kuvitellen vaimosi haarovälin vilkuilun. Puhumattakaan että näkisi kun dildo uppoaa pilluun
Kerrotaan. Onneksi oon saanut yllytettyä hänet riettaaksi. Tykkää vain kun miehet häntä katsovat. Kolme kertaa on nudisti rannalla miehet runkanneet hänelle eli ei ole outo asia.
- Anonyymi00131
Anonyymi00130 kirjoitti:
Kerrotaan. Onneksi oon saanut yllytettyä hänet riettaaksi. Tykkää vain kun miehet häntä katsovat. Kolme kertaa on nudisti rannalla miehet runkanneet hänelle eli ei ole outo asia.
Ihanan kiihottava rva!
Kik purestyle69 - Anonyymi00132
Anonyymi00130 kirjoitti:
Joko olette paikoilla, missä vaimo voi näyttää haaroväliä?
- Anonyymi00133
Anonyymi00131 kirjoitti:
Ihanan kiihottava rva!
Kik purestyle69On kyllä ja onneksi molemmat ollaan vähän seksi hulluja. Kaksi vanhempaa miestä sai eilen kunnon viautuksen.
- Anonyymi00134
Anonyymi00133 kirjoitti:
On kyllä ja onneksi molemmat ollaan vähän seksi hulluja. Kaksi vanhempaa miestä sai eilen kunnon viautuksen.
Kerro tarkemmin miten vilautti?
- Anonyymi00137
Anonyymi00134 kirjoitti:
Kerro tarkemmin miten vilautti?
Oltiin picnic tyyppisesti viltin päällä ja juomat mukana.
Eka paikka oli rauhallinen puisto Turussa samppalinnan mäellä. Yks mies siinä käveli rauhassa ohi ja siirsin rouvan jalkaa niin että pillu tuli näkyviin. Sai nähdä suoraan jalkoväliin oli sen verran hämillään että poistui paikalta.
Ilta päiväksi mentiin Ruissaloon saman tyylisesti vaimo oli jo hieman vauhti päällä kun sormetin sitä bussimatkalla.
Siellä oltiin sivummalla rannalla ja vaimon muutenkin lyhyt mekko oli valahtanut aika ylös ja naureskeltiin kun pillu oli tuulettunut kunnolla.
Vanhempi mies tuli kauempaa pikku koiran kanssa meitä kohden ja vaimo korjaili hamettaan alas mutta yritin että antaa näkyä vaan mutta halusi pitää hamosen alhaalla.
Mutta kävikin niin että se mies tuli koiran kanssa meidän tykö ja vaimo kun on koira ihmisiä halusi leikkiä sen koiran kanssa.
Siinä koiran kanssa touhutessa ja viinipäissään oli loppujen lopuksi siinä kyykkyasennossa jalat auki että mies sai vapaasti katsoa posliini pillua todella pitkään.
Hame oli siis jo käytönnössä kokonaan ylhäällä ja pillu kokonaan miehen katseltavana. Onneksi oli pelimies ja antoi ajan kulua ja selvästi piti näkemästään.
Ensi kertaa vaimo noin riettaasti näytti itseään mutta kaikille jäi varmasti hyvä fiilis. - Anonyymi00138
Anonyymi00137 kirjoitti:
Oltiin picnic tyyppisesti viltin päällä ja juomat mukana.
Eka paikka oli rauhallinen puisto Turussa samppalinnan mäellä. Yks mies siinä käveli rauhassa ohi ja siirsin rouvan jalkaa niin että pillu tuli näkyviin. Sai nähdä suoraan jalkoväliin oli sen verran hämillään että poistui paikalta.
Ilta päiväksi mentiin Ruissaloon saman tyylisesti vaimo oli jo hieman vauhti päällä kun sormetin sitä bussimatkalla.
Siellä oltiin sivummalla rannalla ja vaimon muutenkin lyhyt mekko oli valahtanut aika ylös ja naureskeltiin kun pillu oli tuulettunut kunnolla.
Vanhempi mies tuli kauempaa pikku koiran kanssa meitä kohden ja vaimo korjaili hamettaan alas mutta yritin että antaa näkyä vaan mutta halusi pitää hamosen alhaalla.
Mutta kävikin niin että se mies tuli koiran kanssa meidän tykö ja vaimo kun on koira ihmisiä halusi leikkiä sen koiran kanssa.
Siinä koiran kanssa touhutessa ja viinipäissään oli loppujen lopuksi siinä kyykkyasennossa jalat auki että mies sai vapaasti katsoa posliini pillua todella pitkään.
Hame oli siis jo käytönnössä kokonaan ylhäällä ja pillu kokonaan miehen katseltavana. Onneksi oli pelimies ja antoi ajan kulua ja selvästi piti näkemästään.
Ensi kertaa vaimo noin riettaasti näytti itseään mutta kaikille jäi varmasti hyvä fiilis.Kuinka kestit tilanteen, että vaimo näyttää noin suoraan herkkua vieraalle miehelle? Luulisi, että pakko päästä äkkiä nussimaan, koska noin rivosti näytti pillua
- Anonyymi00139
Anonyymi00138 kirjoitti:
Kuinka kestit tilanteen, että vaimo näyttää noin suoraan herkkua vieraalle miehelle? Luulisi, että pakko päästä äkkiä nussimaan, koska noin rivosti näytti pillua
Voit arvata että kotona sai hyvää seksiä. Toki vaimon sormetin loppuun asti rannalla. Kiva tapaus kyllä oli.
- Anonyymi00140
Anonyymi00139 kirjoitti:
Voit arvata että kotona sai hyvää seksiä. Toki vaimon sormetin loppuun asti rannalla. Kiva tapaus kyllä oli.
Jos minä olisin ollut tuo vieras mies, kuka sai katsoa, olisin kyllä sanonut että nyt on pakko lähteä helpottamaan oloa
- Anonyymi00141
Anonyymi00140 kirjoitti:
Jos minä olisin ollut tuo vieras mies, kuka sai katsoa, olisin kyllä sanonut että nyt on pakko lähteä helpottamaan oloa
Uskon että varmasti runkkaili myöhemmin tilanteen vuoksi. Kesti kuiteskin noin 15 min. Vaimo myös sanoi että oli huomannut että mies katsoo hänen pilluaaan oli siitä innostunut vähän liiankin rohkeaksi. Muutaman kerras se mies oli myös kyykyssä koiransa kanssa ja samalla katseli hamosen. Näyttin miehele välillä peukkua hyväksymisen merkiksi.
Varmasti kokeillaan samaa vielä tänä kesänä. - Anonyymi00142
Anonyymi00141 kirjoitti:
Uskon että varmasti runkkaili myöhemmin tilanteen vuoksi. Kesti kuiteskin noin 15 min. Vaimo myös sanoi että oli huomannut että mies katsoo hänen pilluaaan oli siitä innostunut vähän liiankin rohkeaksi. Muutaman kerras se mies oli myös kyykyssä koiransa kanssa ja samalla katseli hamosen. Näyttin miehele välillä peukkua hyväksymisen merkiksi.
Varmasti kokeillaan samaa vielä tänä kesänä.Helvetti miten kiihottava tilanne, että antaa noin rivosti näkymän pilluun. Minun olisi tosiaan pitänyt poistua johonki puskaan vetämään käteen ja ei olisi kestänyt monta vetoa. Nytkin tuntuu jo että pelkästä kuvitelmasta pitää helpottaa paineita
- Anonyymi00143
Anonyymi00131 kirjoitti:
Ihanan kiihottava rva!
Kik purestyle69Joko sait kuvia? Ainakin oli tarkoitus laittaa. T.aloittaja
- Anonyymi00149
Anonyymi00143 kirjoitti:
Joko sait kuvia? Ainakin oli tarkoitus laittaa. T.aloittaja
Ei vielä ole näkynyt...
- Anonyymi00150
Anonyymi00142 kirjoitti:
Helvetti miten kiihottava tilanne, että antaa noin rivosti näkymän pilluun. Minun olisi tosiaan pitänyt poistua johonki puskaan vetämään käteen ja ei olisi kestänyt monta vetoa. Nytkin tuntuu jo että pelkästä kuvitelmasta pitää helpottaa paineita
No olihan se härskimpi mitä ajateltiin mutta toisaalta se mies oli sen oloinen että kaikki meni mukavasti.
Vaimon asennot vaan oli sellaiset että teki siitä kiihoittavan. Ekana jo kun koiran otti vastaan oli kyykyssä ja jalat auki niin varmana jo kiinnitti huomion. Lopun aikaa oli suurin piirtein toinen poilvi maassa ja toinen koukussa eli mitä paras näkymä ja kokoajan miestä päin. - Anonyymi00151
Anonyymi00149 kirjoitti:
Ei vielä ole näkynyt...
Ootas kun katson...
- Anonyymi00153
Anonyymi00150 kirjoitti:
No olihan se härskimpi mitä ajateltiin mutta toisaalta se mies oli sen oloinen että kaikki meni mukavasti.
Vaimon asennot vaan oli sellaiset että teki siitä kiihoittavan. Ekana jo kun koiran otti vastaan oli kyykyssä ja jalat auki niin varmana jo kiinnitti huomion. Lopun aikaa oli suurin piirtein toinen poilvi maassa ja toinen koukussa eli mitä paras näkymä ja kokoajan miestä päin.Ai että mikä kyykkyasento, että varmasti näkyy pillu. Jumalauta miten se mies on pystynyt pitämään pokan. Kerro vaimolle, että antanut huiman näkymän miehelle. Kerro myös, että minä olisin joutunut välittömästi runkulle näkymästä.
- Anonyymi00154
Anonyymi00149 kirjoitti:
Ei vielä ole näkynyt...
Oon kyllä eilen laittanut 🤔
- Anonyymi00155
Anonyymi00153 kirjoitti:
Ai että mikä kyykkyasento, että varmasti näkyy pillu. Jumalauta miten se mies on pystynyt pitämään pokan. Kerro vaimolle, että antanut huiman näkymän miehelle. Kerro myös, että minä olisin joutunut välittömästi runkulle näkymästä.
No ei ollut eka kerta kuiteskaan. Ollaan oltu naku rannoilla useita vuosia ja siellä on katseita hyvinkin useasti. Kymmenisen miestä, varsinkin espaniassa on runkkaillut vaimoa katsellen. Alussa en siitä tykännyt mutta vaimoa enemmän kiihoitti ja ei se mua nykyisin haittaa.
Jos tuut Turun suuntaan niin saat toki katsoa vaimon kuvia nekin on aika makeita. - Anonyymi00157
Anonyymi00155 kirjoitti:
No ei ollut eka kerta kuiteskaan. Ollaan oltu naku rannoilla useita vuosia ja siellä on katseita hyvinkin useasti. Kymmenisen miestä, varsinkin espaniassa on runkkaillut vaimoa katsellen. Alussa en siitä tykännyt mutta vaimoa enemmän kiihoitti ja ei se mua nykyisin haittaa.
Jos tuut Turun suuntaan niin saat toki katsoa vaimon kuvia nekin on aika makeita.Rietas on vaimosi olen hyvin heikkona tuollaiseen, että joku kiusaa esitellen näkymiä ja sen vuoksi joutuisin siitä nopeasti runkulle
- Anonyymi00159
Anonyymi00154 kirjoitti:
Oon kyllä eilen laittanut 🤔
Laita uudestaan! Kik purestyle69
Nyt nautin... - Anonyymi00160
Anonyymi00157 kirjoitti:
Rietas on vaimosi olen hyvin heikkona tuollaiseen, että joku kiusaa esitellen näkymiä ja sen vuoksi joutuisin siitä nopeasti runkulle
Täytyy myöntää että hyvä tuuri on käynyt naisen kanssa. Onneksi eka kerrat nakurannoilla oli nappi suoritus ja miehet oli fiksuja vaimoa kohtaan koska hän on ollut epävarma vartalostaan.
Vaikka ikää on reilu 40 v niin pillu ja rinnat ovat todella hyvin säilyneitä.
- Anonyymi00144
Toki aina toisen miehen vaimon kuvat kiihottaa.
https://www.erome.com/a/XkyLuws8
https://www.erome.com/a/UopDb26s
https://www.erome.com/a/fHRunxLa
https://www.erome.com/a/sslp6XZx
https://www.erome.com/a/fEp4rLhj
https://www.erome.com/a/xUuWFA7S
https://www.erome.com/a/jxSzLSiZ
https://www.erome.com/a/acitI4Lf - Anonyymi00145
Ei oo vaimoa, mutta komean aikamiehen rehti mukava seura ja toki kookkaat varusteet kuvissa ja luonnossa ( livenä) kiinnostaa kyllä!
Oletko valmis, kerro tietoja...mistä löytyy ja millainen ukko?
Kuten koko upeat vartalot niistä nauttii kun käy uimassa ja saunomasza yms. ( pks:lla).
🤪👍🤗😘- Anonyymi00146
Tuokin kuvio kiinnostaisi mutta olen kaukana pks:ää
- Anonyymi00152
Anonyymi00146 kirjoitti:
Tuokin kuvio kiinnostaisi mutta olen kaukana pks:ää
Voihan sentään... mutta ajatus kantaa...hyvää kesän jatkoa sulle!
- Anonyymi00156
Olisi kiva runkata wheressä jos joku näyttäisi kuvia vaimosta.
- Anonyymi00158
Hitsi kun ei oo kuin puhelin jota voin käyttää kamerana. Ei voi näyttää samalla
- Anonyymi00161
Kiihoittaa laitatko kikissä hierovaori
- Anonyymi00166
halukasta runkkaamaan mällit vaimon videoille camissa samalla kun katselen?
- Anonyymi00168
Viikolla 37 Hyvinkäällä näyttäisi kuvia vaimosta ja hänen rakastajasta. Um60+
- Anonyymi00169
Mikä ihme siinä on että miesten pitää näyttää oman vaimonsa kuvia muille ? Näyttää olevan aika yleinen harrastus. Itsestäni on meinaan myös otettu kuvia.
- Anonyymi00170
No tottakai, jos on hyvä vartalo kaunista katseltavaa niin miksi se pitäisi piilottaa!!
- Anonyymi00171
Anonyymi00170 kirjoitti:
No tottakai, jos on hyvä vartalo kaunista katseltavaa niin miksi se pitäisi piilottaa!!
Ymmärrän tämänkin mutta eikö se aiheuta mustasukkaisuutta ?
Meillä oma mies haluaa aina vaan rohkeampia kuvia.
Itseäni ainaskin hävettäisi jos joku tuttu noita näkisi. - Anonyymi00172
Anonyymi00171 kirjoitti:
Ymmärrän tämänkin mutta eikö se aiheuta mustasukkaisuutta ?
Meillä oma mies haluaa aina vaan rohkeampia kuvia.
Itseäni ainaskin hävettäisi jos joku tuttu noita näkisi.Ei. Päinvastoin, vaimon luvalla saan näyttää hänen kuviaan ja meillä se toimii hyvin.
Meillä on myös ulkona otettuja erittäin rohkeita kuvia.
- Anonyymi00173UUSI
vaimon panovideoille runkkaajaa?
- Anonyymi00174UUSI
Löytyykö tästä suomalaisesta muijasta lisää videoita, kuin nämä kaksi, olisi kiva saada nähä enemmän tuollaisia joissa häntä naidaan.
https://devki.net/en/60887-bald-guy-fucks-a-hooker-in-a-hotel-room-private.html
https://devki.net/en/53263-beautiful-whore-sonja-from-finland.html
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011233
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku91850Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466