Onko se totta?
Totta: Vastustan avoimesti suomalaisten veronmaksajien rahojen tuhlaamista heihin, jotka saapuvat maahan vain parempia oloja ja ilmaista ylläpitoa hakemaan. Tulijat kun eivät ruokkimalla lopu. Vastustan myös suomalaisten rahojen lähettelyä pitkin maailmaa, korruptoituneisiin maihin. Suomella ei ole varaa sellaiseen.
Totta: Vastustan avoimesti rikoksiin syyllistyneiden matujen paapomista ja tuomioiden lievennyksiä jollain verukkeella, joka johtuu suomalaisten huonosta kotouttamiskyvystä. Se ei ole suomalaisten asia kotouttaa ketään, vaan tulijoiden oma vastuu kotoutua, jos kiinnostaa. Usein ei kiinnosta. Jokainen rikoksiin syyllistynyt tulija välittömästi paluulipulla luiskaan ja ikuinen porttikielto niskaan.
Totta: Vastustan avoimesti islamin puskemista suomalaiseen kulttuuriin, kouluihin ja arkiseen elämään. Islamissa mm. naisen arvo on koiraa alempana. Kyseinen touhu ei istu suomalaiseen arvomaailmaan, enkä näe mitään syytä, miksi Suomesta tulisi tehdä suomalaisille maa, jossa suomalaisten tulee kotoutua uuteen ja erilaiseen Suomeen.
Totta: Vastustan avoimesti ammattitaidottomia ulkomaalaisia, joita lykätään töihin, joihin heillä ei ole pienintäkään osaamista, tai kielitaitoa. Useilla ammattiliikenteeseen tuupatuilla ei ole edes välttävää ajotaitoa. Heidän paikkansa ei ole Suomessa. Suomessa on lähes alasta riippumatta totuttu laadukkaaseen työhön ja turvallisiin työntekijöihin. Taksit ovat loistava esimerkki siitä, kuinka päin helvettiä kaikki on mennyt. Moottoritiellä peruuttavista busseista en nyt jaksa lausua mitään.
Totta: Vastustan avoimesti väitettä siitä, että Suomi tarvitsee lisää maahanmuuttoa, koska tässä menee puurot ja vellit sekaisin, puhumalla vain maahanmuutosta. Suomi tarvitsee nimenomaan AMMATTILAISIA eri työtehtäviin, vaikka ulkomailta. Se on totta. Se on aitoa työperäistä maahanmuuttoa, mutta ketäpä kiinnostaisi tulla kylmään pohjoisen maahan, jossa verotuksella tapetaan työn kannattavuus.
Suomi EI varmuudella tarvitse yhtäkään maahanmuuttajaa elämään työttömyyskortistoon, kuten vasemmistopuolueet ideologiallaan öyhöttävät.
Turvapaikkasurffailun totuus on kaikille täysjärkisille viimeistään nyt täysin selvä, kun nämä sankarit käyvät välillä lomailemassa kotimaassaan.
Sinisilmäinen vasemmistohumppa Keskustan tuella, tuli maksamaan Suomelle aivan järkyttävän hinnan. Sitä hintaa suomalaiset maksavat menetetyn turvallisuuden myötä lopun elämäänsä.
Olenko näillä edellämainituilla ajatuksilla varustettuna rasisti? Syrjinkö ihmisiä ihonvärin takia? Jos olen, asia kunnossa. Olenko näillä Suomen parasta tahtovilla ajatuksilla äärioikeistolainen? Jos olen, olen sitä sitten ylpeästi. Sitä ei mikään öyhötys muuta.
Keskustelut joita olen käynyt tuntemieni mamujen kanssa (siis mamujen, ei matujen), ovat olleet lähes aina yksi yhteen keskenään.
He ovat saaneet kärsiä maahantulleiden asiattomien hyväksikäyttäjien ja raiskaajien takia, vaikka he itse ovat noudattaneet kaikkia Suomen lakeja ja sääntöjä, sekä kunnioittaneet suomalaista kulttuuria, luopumatta silti omastaan.
Heitä katsotaan kadulla ja heille huudellaan, koska Suomen maahanmuuttopolitiikka on ollut totaalisen epäonnistunutta.
Heidän on turha siellä kadulla yrittää selittää, kuinka he ovat nuhteettomia.
Kukaan ei usko, koska tilastot alkavat olla kestämättömät.
Niin kauan kun Suomi ei pysty poistamaan rikoksiin syyllistyneitä matuja ihan jokaista myöten, kadulla kulkevat rehelliset ja asialliset ulkomaalaiset tulevat saamaan vihaa osakseen, koska maahanmuuttajien määrä rikostilastoissa on massiivinen.
Jos siis sinä vihervasemmistolainen olet kovin huolissasi rasismista ja äärioikeistolaisesta suomalaisten edun vahtimisesta, kanna kortesi kekoon ja auta poistamaan maasta jokainen, joka ei kykene elämään uudessa maassaan.
Me rasistit ja natsit haluamme vain rikolliset ja hukkakuormat pois maasta, jonka talous on muutenkin aivan kuralla.
Kuilu vasemmiston ja oikeiston välillä kapenisi huomattavasti, jos voisitte katsoa totuutta silmiin ja myöntää, että oman maan tuhoaminen vapaaehtoisesti, vetoamalla johonkin ihmisoikeusdiibadaabaan, on sairasta.
Te mielellänne huudatte, kuinka persut ja muut oikeistolaiset möyhyävät "vain" maahanmuutosta, ymmärtämättä samalla sitä, kuinka valtava määrä suomalaisten veronmaksajien rahaa siihen teidän haluamaan humppaan kuluu lieveilmiöineen ja vankeusvuosineen.
Kauas on tultu niistä ajoista, jolloin oikeiston ja vasemmiston pääasialliset riidat johtuivat suomalaisten asioiden hoitamisesta.
Nyt pääfokus on lähes jatkuvasti oikeiston halussa pelastaa Suomen turvallisuus ja vasemmiston tahdossa tuhota se.
Te tekisitte palveluksen niille kunnollisille ulkomaalaisille, jos ymmärtäisitte jatkuvan, tunteellisen kirkumisen sijasta myöntää virheenne ja tehdä jotain sen eteen, että Suomessa ei ole ensi vuosikymmenellä sharia määräämässä, tapetaanko teidän homolapsenne, tai kulkevatko tyttönne kaapu päällä.
Siihen nimittäin Suomi tällä menolla ajautuu.
Uskokaa pois
Minua syytetään rasistiksi
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Jos päätätte käyttää tuohon sen kuuluisan ja ainoan (rasismin lisäksi) puheenvuoronne liioittelusta ja pelottelusta, kannattaa katsoa mitä muualla tapahtuu.
Monissa maissa puhuttiin "liioittelusta" aikanaan, mutta kuinkas kävikään....
Ymmärrän, että te tarvitsette uusia äänestäjiä ja gallupitkin todistavat sen kiusallisen faktan, että suurin osa maahan raahaamistanne hahmoista äänestäisi teitä. Jos siis joku ihmettelee haluanne täyttää Suomi heillä, tuo gallup kertoo syyn.
Palatakseni vielä omaan sairaaseen rasismiini, totean saman minkä aiemminkin. Olen aina ottanut jokaisen ihmisen ihmisenä, kunnes toisin todistetaan.
Sanavalintani ovat varmasti karua luettavaa, mutta niin ovat karuja näiden hukkakuormien teotkin.
En näe mitään ongelmaa yhdessäkään ulkomaalaisessa, joka kunnioittaa uuden maansa lakeja, kulttuuria ja ihmisiä.
Se ei tarkoita oman kulttuurin tai uskonnon hylkäämistä, vaan niiden harjoittamista muita häiritsemättä.
Maahan mahtuu kyllä, kunhan kantaa kortensa kekoon, sopeutuu vieraan maan tapoihin ja ei muodostu hukkakuormaksi, jonka suomalaiset veronmaksajat maksavat.
Lopuksi vielä kiitos jokaiselle maahanmuuttajalle, jotka uskaltavat avoimesti kritisoida nykyistä menoa. Teitä on paha heitellä rasistikorteilla, jonka vuoksi teidän viestinne uppoavat asioita pohtiviin kansalaisiin huomattavasti paremmin, kuin kaljun, lihaa syövän heteromiehen ulinat.
Teette hienoa työtä uuden maanne hyväksi. Kiitos siitä.
Ps. Kun tulee aika valita uusi hallitus, arvioikaa mihin Suomi valuu vasemmistohallituksen käsissä, jos heidän linjansa ei muutu todella rajusti.
Lastenne turvallisuus on varmuudella tuhottu jo seuraavan neljän vuoden vasemmistohallituksen aivopieruilla.
Jos ette usko, näette sitten. - Anonyymi00002
Tarkoitatko niitäkin jotka on tulleet 500 vuotta sitten
- Anonyymi00003
liian pitkä kirjootus jota en jaksanut lukea mutta yleispäätelmä on että olet väärässä ja minä oikeassa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7486