Kun valitin,että rahasta on tiukkaa,niin minulle tuotiin kassillinen ruokaa. On yksi ongelma. Kassissa oli pyykinpesuainetta,joka on voimakkaasti hajustettua. Minulla on astma. Miksi ei voi antaa rahana tai lahjakorttina apua. Silloin voi ostaa sopivan tuotteen.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Apina
- Anonyymi00002
Koska kumminkin ostaisit rahalla kaljaa ja tupakkaa
- Anonyymi00003
Jahas aloittajanasenne tuo että oikeen annettaisiin rahaa mitään tekemättömälle ihmiselle.
- Anonyymi00004
Sen takia tukea taitaa ruokana ja tuotteina saada, koska rahallinen tuki ja apu voisivat monilta mennä ns. väärään tarkoitukseen, esim. alkoholiin.
Aloittajalle sen verran, että he antavat sen avun, mitä pystyvät, eivät he mieti ihmisten yliherkkyyksiä. Joka asiassa ei pystytä ottamaan ihan kaikkea huomioon. - Anonyymi00005
Eli saamallasi ruoalla ei ollut mitään väliä kun mukana oli vääränlainen pesuaine?
- Anonyymi00006
Myin pesuaineen ni sain kaljaa
- Anonyymi00007
Korilla
- Anonyymi00008
No olisiko sen verran tilannetajua että antaisi sen pesuaineen jollekin toiselle köyhälle?
- Anonyymi00009
Jos vaihtaisi pesuaineen isoon perunapussiin niin ei tarvitsisi valittaa.
Kyllä joku naapuri tai tuttava siihen suostuu. - Anonyymi00010UUSI
Ei tietenkään voikaan olla. Meitä on niin moneksi. Joku ei syö maitotuotteita, kananmunia , lihaa. Eineksissä on usein noita. Tai laktoositonta, gluteiinitonta jne
Ja muita allergioita tai ruokarajoituksia.
Pitää ottaa avusta vain se mikä sopii. Ja kiittää!
Ei se mikään valintamyymälä ole. Usein hävikkiruokaa lahjoituksina. Hyvin tarkoituksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 86628
- 33598
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31570Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15554- 34502
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36493- 63491
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?57464Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?43460- 26457