On todella säälittävää touhua. Äärivasemmistolaisen Koskelan pitäisi olla vakavasti otettava poliitikko, mutta kun omaa surkean heikon itsetunnon, niin tulee heti Iltalehtiin itkeen kun joku on somessa heittänyt hänestä vitsiä.
Ja todellakin, siis aivan joku pikkujuttu somessa niin Koskela tulee heti itkemään mediaan. Siis niin nolla poliitikko kuin olla voi, yrittää kerätä säälipisteitä.
Minja Koskela - uhriutumisen mestari
15
63
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Punavihreät naistoimittajat antaa sille tilaa.
- Anonyymi00002
Onko Koskela ollut nyt kahtena päivänä peräkkäin Iltalehdissä valittamassa?
- Anonyymi00003
Onko samaa taipumusta, kuin Purralla.
Hänkin on ujuttanut sivuilla, että häntä uhkaillaan ja väärinymmärretään.- Anonyymi00006
Purraa on uhkailtu väkivallalla, pässi, Koskelaa ei.
- Anonyymi00004
Älä hauku söpöä Minjaa!
- Anonyymi00007
Ei se naiselta näytä.
- Anonyymi00008
Jos ensin itse kommentoi "kolmatta kesää samaa paskaa" voi odottaa saman tasoista palautetta.
- Anonyymi00013
Koko ajan tuppaa itseään Iltalehtiin.
- Anonyymi00009
Älykkäät naiset raivostuttavat, erityisesti huonon itsetunnon omaavia huonosti kolutettuja miehiä. Heidät on pakko haukkua äärivasemmitolaisiksi, kun ei oikein muutakaan keksi.
- Anonyymi00011
Koskela nyt vaan on äärivasemmistolainen femakko, joka ei kestä jos joku heittää hänestä läppää somessa.
- Anonyymi00010
Hän on kommunisti eli äärimmäistä pahuutta edustava ihminen.
- Anonyymi00012
Komunistinaisen vielä kestää, mutta natsinainen on astetta kammottavampi otus.
- Anonyymi00014
Onkos hän lopettamassa politiikan vai mitämä luin?
- Anonyymi00015
Soppaluu syö vain keitinlientä 😭😭😭😭
- Anonyymi00016
Kaikki vasemmiston naiskansanedustajat on köyhistä alkoholistiperheistä. Kun pääsevät valtaan alkavat haalia omaisuutta ja syyttävät rikkaita ahneudesta 😭😭😭😭
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2012076Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581412Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271051- 71917
- 58898
- 47813
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus71813- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151666