kun ei thaikut saa lupia tulla jää mustikat metsään. Työttömät ovat liian laiskoja niitä kerämään
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Miks et mene itse.
- Anonyymi00010
Tuota minäkin aina ihmettelen kun nämä aloittajat haukkuu muita laiskoiksi,mutta eivät itse mene
- Anonyymi00002
niin mitä sitten ?
- Anonyymi00003
Marja-alan yritykset käyttäessään vuosikausia halpatyövoimaa aina thaimaasta saakka tänne lennättäen pilasi marjamarkkinat.
Ei ne isot tienistit marjafirman pomoille omasta ansiokkaasta työstä tulleet, vaan ne riistettiin poimijoiden selkänahasta, Thai-poimijoiden työolot oli miltei kuin jostain keskitysleiriltä.
Toiminta oli noiden marja-firmojen keskenään sopimaa, ja pisteenä ii:n päälle tämä juuri paljastunut hintakartelli jupakka.- Anonyymi00004
niin mitä sitten ?
- Anonyymi00006
Saivat sentään kalanpäistä tehtyä hyytelöitynyttä soppaa!
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Saivat sentään kalanpäistä tehtyä hyytelöitynyttä soppaa!
Kalan poskilihat on todella hyvää
- Anonyymi00005
Nyt saa paikallisetkin poimia lakkoja, ennen ne riivittiin raakoina ja kypsytettiin sitten hiioksi, jossa oli puolet pelkkää sokeria...
- Anonyymi00007
hilloksi
- Anonyymi00008
makkaraa saa kaupasta !
- Anonyymi00009
Saas nähdä tuleeko lakkoja enää, ainakaan poliittisia lakkoja, ne kun kiellettiin. Tienvarressa vaan kyltti; Mansi- ja Musti koita poikkeaville.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
makkaraa saa kaupasta !
Harmi kun makkarat ei kasva kuten marjat.Olis kansa kiihkoissaan heti menossa keräämään sankot täyteen
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Harmi kun makkarat ei kasva kuten marjat.Olis kansa kiihkoissaan heti menossa keräämään sankot täyteen
niitä makkaroita saa kaupasta ,ei tartte metsään mennä
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
niitä makkaroita saa kaupasta ,ei tartte metsään mennä
Ja rahaa kelalta.
- Anonyymi00014
Mustikkapiirakka on toki hyvää, muttei se mustikoiden alla oleva pullaosa oo terveellistä. Pullien syöntiä kannattaisi muutenkin vähentää, nottei tulisi iän myötä kaikenmaailman sairaksia vaivoineen niin herkästi.
- Anonyymi00015
Siis sairauksia vaivoineen. Puolukkahilloa kuluu vuodenmittaan ehkä ämpärillinen, muttei mustikoita tarvi kuin hätinä aamupuuroihin.
- Anonyymi00016
Kuinkahan paljon tekivät , rahanpesua, rikollisille samassa ??
- Anonyymi00017
Monenmoista selitystä näyttää olevan, kun mieluummin laiskotellaan kuin lähdetään omalla työllä elantoa ansaitsemaan.
- Anonyymi00019
Thaikut repii varvutkin irti maasta. Hyvä kun eivät tule tänne sotkemaan ollenkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382909- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei198695- 80670
- 70639
- 50635
- 66624
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571