https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012136802.html
"Siltojen alle jumiutuneita autoja, tulviva liikenneympyrä ja poikkeusreittejä etsiviä busseja.
Lukijan mukaan bussit ja henkilöautot yrittivät kiertää tulvia kävelyreittejä pitkin, kun ajoväylät olivat veden vallassa."
Tässä taas nähdään, kuinka tyhmiä autolijoita on, ajetaan tulvavedessä, että moottoriin pääsee mahdollisesti vettä.
Onko niin pakollisia menoja, ettei rankimman sateen ajan pysyteltäisi kotona, kun on kerran sunnuntai, vaan lähdetään seikkailemaan ja ajetaan autolla, vaikka nähdään missä tulvii, niin sinne vaan tulvaan.
Autoilua tuvavessä
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Noihin siltoihin voisi laittaa mitat. Vaikka 1 tai 2 metrin mitta asteikot. Näin autoilija osaisi arvioida veden määrää. Samoin poliisi osaisi arvioida auton korkeutta tai ihmisen pituutta. Se selventäisi. Nythän kukaan ei osaa arvata että vettä onkin 50-70cm koska näkyy vain veden pinta. Ei mitään mittaa missään.
- Anonyymi00003
Autoihin voisi kehittää tutkat jotka mittaa veden korkeuden ja varoittaa sitten..
- Anonyymi00002
Mitähän ne siellä autokouluissa opettaa...?...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459