Jos Orpo ottaa kovasti siipeensä Helsinki Gardenista, niin Purralle voi nousta houkutus kaataa hallitus niin, että näyttää Orpon suhmuroinnin aikaansaamalta. Tämä johtaisi uusiin vaaleihin jo syksyllä, jolloin Kokoomus kärsisi suosion laskusta ja PS hyötyisi tästä.
Edelliseen viittaa se, ettei Purra mitenkään yritä pelastaa Orpoa, eikä halua koskea pitkällä tikullakaan Gardeniin. Rydmankin käy jo täysillä vaalikampanjaansa.
Kaataako Purra hallituksen?
6
50
Vastaukset 6
- Anonyymi00002
Hallitus vaihtuu 8 kuukauden päästä.
On liian aikaista elätellä uusia vaaleja.- Anonyymi00003
10kk päästä. Pointti onkin, jos lähetulkoon varma oppositiopuolue PS yrittää temppua, jolla saisi vielä jonkinlaisen kannatuksen, eli houkuteltua pettyneitä kokoomuslaisia taakseen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
10kk päästä. Pointti onkin, jos lähetulkoon varma oppositiopuolue PS yrittää temppua, jolla saisi vielä jonkinlaisen kannatuksen, eli houkuteltua pettyneitä kokoomuslaisia taakseen.
Persujen kannatus ei ole huono, kun katsoo historiaa.'
Varmasti ne haluavat enemmän kannatusta, mutta puolueen tehtävä on toteuttaa omaa aatettaan. Kannatus tulee tai ei tule, mutta ei kommunisti ryhdy oikeistolaiseksi siksi, että sillä saa enemmän ääniä...ehkä.
- Anonyymi00004
Ei se kaadu nyt.
Jos se kaatuu, niin juuri ennen vaaleja ja jatkaa vaaleihin asti.
Persujen ei kannata suututtaa Kokoomusta koska sen on vaikeaa löytää hallituskumppaneita. - Anonyymi00007
Niin ja eihän persutkaan omaa "hillotolpaansa" kaada, ..sulle..mulle..sulle..mulle..
- Anonyymi00008
Mikä mahtaa olla se persujen mulle? Lähinnähän tämä on sulle, sulle, sulle -politiikkaa ja persut lähinnä EK:n apupuolue.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812526Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422126Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28965- 32867
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6548- 21515
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33492