Minulle unelmien nainen on , hyvä kroppa, omena peppu, tissit isommat kuin c kuppi. Ei mäkätä turhia. Elättää itsensä.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Nainen 77v, isot daisarit, muhkea peräsin, kookas 180cm ja alle 100 kg, ei sellua eikä viiksiä, huolehtii alapäähygieniasta eikä tauteja, mielellään ilman vaatteita mutta mieluimmin seksikkäissä alusasusteissa. Varakas ja antelias ja tykkää gangbangistä.
- Anonyymi00002
turvallinen nainen. Ei tarvi olla silti mikään sellainen joka ei koskaan suutu että voi olla hieman luonnettakin muttei liika-paljon mulle sais olla luonnetta. Rauhallinen kotihiiri se mulle sopii. Voi silti sopia meneväkin nainen minulle koska antaisin hänen vappaasti liikkua missä haluaa. En silti tiiä hyväksyisikö hän sitä kun minä itte en liiku paljoa.
- Anonyymi00003
Kaunis nainen kiihottaa!
- Anonyymi00004
Mistäs sä tunnet ja tiedät jostain kuppikoosta? Minä en ole koskaan paneutunut asiaan. Mistä tietää mikä kuppikoko? Käytkö kaupassa tutkimassa rintaliivejä?
Minusta parasta naisessa on luonne ja se että pitää itsestään huolta.- Anonyymi00009
Häh ..😳
- Anonyymi00005
Tämän hetkinen naisen ulkonäköihanne on ballerinavartaloinen, jolla on pieni pyöreäpäinen nenä. Siis hoikka, jolla ei ole liian suuret ja raskaat rinnat.
- Anonyymi00006
Lyhyt ja reilusti yli satakiloinen.
- Anonyymi00007
Incel-persujen aamupäiväfantasiahetki menossa.
- Anonyymi00008
Kiva, että saatiin mukaan myös yksi vasurihörhö.
- Anonyymi00010
En tiedä ensin olin ett, isot tissit :) mutta sitten kun näin netissä tosi isot niin ne oli jotenkin liian raskaat, myös peppu jos tosi iso niin nainnen rasva läjä vaikka ei oleiskaan vyötäröä.
- Anonyymi00012
Käyhän se peruskoulu nyt aluksi loppuun ennen tuollaisten höpisemistä. Siellä opettavat sinut kirjoittamaankin.
- Anonyymi00011
"EI SUKUPUOLITAUTEJA
-EI KORONAPIIKITYKSIÄ
-EI VITTUILE
-EI ETSI VIKAA TOISESTA
-ON TÖISSÄ JA OMAA RAHAA
-EI ROUDAA YHTEISEEN KÄMPPÄÄMME BILEPORUKKAA
-TYKKÄÄ LUONNOSSA LIIKKUMISESTA
-EI PETÄ
-TYKKÄÄ YHTEISISTA HARRASTUKSISTA
-EI JUOPOTTELE
-EI TUPAKOI
-EI OLE PILLERISTI
-EI KÄYTÄ HUUMEITA"!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493