tajuamatta mitä saa aikaan. Perussuomalainen politiikka kasvattaa suomalaisista rikollisia vasten tahtoaan. Perussuomalainen sisäministeri Mari Rantanenkaan ei hoida hommiaan kun aika menee maahanmuuttajien haalimisessa tänne. Nyt jo 205 000 maahanmuuttajaa tämän hallituksen aikana.
"viimeisen parin vuoden aikana nimenomaan ns.tavallisten suomalaisten;vanhukset,eläkeläiset,opiskelijat,sairaat,työttömät,lapsiperheet;tekemät näpistely- ja varkausrikokset ovat lisääntyneet.Ruoka-apua on vähennetty todella merkittävästi,joten kaikille tarvitseville ei ole antaa ruoka-apua ja joillain paikkakunnilla ruoka-apu on lopetettu kokonaan.Moni varastaa,jotta ei kuole nälkää"
Lainaus täältä:
https://yle.fi/a/74-20234730
Purra pelehtii saksillaan
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Tollasia ne demarit sai aikaan.
- Anonyymi00004
Demarit on olleet oppositiossa jo yli kolme vuotta. Suomen nykytilanne on perussuomalaisten aikaansaannoksia.
- Anonyymi00005
Niin, ja siten uuno yli-määräinen maalaa teoksen Purrasta. Teoksen nimi on Nopeat päätökset.
Kaukaa katsottua verinen nappi ei osunut kohteeseen vaan menee joko ali tai yli.
Ampumaharrastajana tulkitsen että teoksen vihjailu on ilmiselvää. Ampuessa kun ei saa tehdä nopeita päätöksiä, niin kuva esittää sellaista.
Tuollainen maalaus on uhkaava. Eli olen samaa mieltä kuin Mikko Välimaa.
Milloin teos poistetaan?- Anonyymi00007
Vain vainoharhainen näkee teoksessa jotain uhkaavaa saati uhkausta.
- Anonyymi00008
Aselupasi pitäisi peruuttaa välittömästi.
- Anonyymi00006
Lainaus ei ollut tuon linkin jutusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491