Factatietoa.
Jeesus ei tunnusta Ilmestyskirjassa Paavalia omaksi apostolikseen.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]
Oikeiden Kristuksen apostoleidet nimet luetellaan Apt.1 -kohdassa.
Paavali ei siihen joukkoon kuulu ja aamen.
Raamatun factatietoja
56
75
Vastaukset 56
- Anonyymi00001
Pyhä Raamattu
Apostolien tekojen kirja, luku-1
11 Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." [Ap. t. 2:7 | Ap. t. 3:21]
12 Silloin he lähtivät tuolta vuorelta, jota kutsutaan Öljymäeksi ja joka on lähellä Jerusalemia, sapatinmatkan* päässä. He palasivat Jerusalemiin [Matka, joka sapattina oli lupa kulkea, noin kilometri.][Luuk. 24:52]
13 ja menivät siellä siihen taloon, jonka yläkerrasta oli tullut heidän kokoontumispaikkansa: Pietari, Johannes ja Jaakob, Andreas, Filippus, Tuomas, Bartolomeus, Matteus ja Jaakob Alfeuksen poika, Simon Kiivailija ja Juudas Jaakobin poika. [Luuk. 22:12 | Luuk. 6:14-16]
14 He pitivät kaikki yhtä ja rukoilivat lakkaamatta yhdessä joukkoonsa kuuluvien naisten sekä Jeesuksen äidin Marian ja Jeesuksen veljien kanssa. [Luuk. 8:2 | Luuk. 8:19]
Juudaksen tilalle valitaan Mattias
15 Eräänä päivänä, kun opetuslapsia oli koolla noin satakaksikymmentä, Pietari nousi puhumaan.
16 Hän sanoi: "Veljet! Sen kirjoitusten sanan oli käytävä toteen, jonka Pyhä Henki Daavidin suulla oli ennalta Juudaksesta lausunut -- tuosta miehestä, joka ryhtyi oppaaksi Jeesuksen vangitsijoille. [Ps. 41:10, 55:14; Mark. 14:21 | Luuk. 22:47]
17 Hän kuului meidän joukkoomme ja oli saanut osalleen palvelutehtävän niin kuin mekin.
18 Petoksensa palkalla hän hankki itselleen kappaleen maata, mutta sitten hän syöksyi päistikkaa alas, niin että hänen vatsansa halkesi ja sisälmykset pursuivat ulos." [Matt. 27:3-5; Luuk. 22:5]
19 -- Tämä tuli yleisesti tiedoksi Jerusalemissa, ja niin se paikka sai heidän kielellään nimen Hakeldama, Veripelto. [Matt. 27:6-10]
20 "Jo Psalmien kirjassa sanotaan: 'Jääköön hänen asuinsijansa autioksi, älköön siinä kukaan asuko', ja: 'Ottakoon toinen hänen kaitsijantehtävänsä.' [Ps. 69:26, 109:8]
21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme." [Luuk. 24:48+]
23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut [Luuk. 16:15+ | Sananl. 16:33]
25 astumaan tähän palvelutehtävään ja apostolin virkaan, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle.
Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon. - Anonyymi00002
Arvonta perustui Jumalan säätämykseen.
2. Moos. 28:30
Ja pane jumalanvastausten rintakilpeen uurim ja tummim, niin että ne ovat Aaronin sydämen päällä, hänen astuessaan Herran eteen. Ja niin kantakoon Aaron Jumalan vastaukset israelilaisille sydämensä päällä aina Herran edessä ollessaan.
Ps. 16:6
Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.
Sananl. 16:33
Helmassa pudistellen arpa heitetään, mutta Herralta tulee aina sen ratkaisu. - Anonyymi00003
Luultavasti tälle sairaudelle on yhtä vähän parannuskeinoa kuin luterilaisosien kastekinalle.
Kaste on Pedon merkki otsaan, joka tulee esikoispoikien uhrimismääräyksestä 2.Moos.13, kun kristityt palvovat uhrinaan Jumala, taivasten valtakunnan isän, ainoaa poikaa.- Anonyymi00004
Kolminaisuusoppi tekee pojasta isänsä, jolloin katoaa koko Israelin Jumala, että kristinuskolla juutalaiset saavat pahan Jumalan tilalle - puhuvan Pedon kuvan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kolminaisuusoppi tekee pojasta isänsä, jolloin katoaa koko Israelin Jumala, että kristinuskolla juutalaiset saavat pahan Jumalan tilalle - puhuvan Pedon kuvan.
Kolminaisuusoppi on oikea.
Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat eri Persoonia, mutta ovat yhtä. Ne ovat kaikki sitoutuneet samoihin Jumalan lakeihin ja käskyihin. Ei ole erikseen mitään lievempiä pojan lakeja tai hengen lakeja, joilla monet lahkot eksyttävät ihmisiä sitoutumaan lahkoihinsa jäseniksi.
Monet lahkot eivät esim. tee siksi ristinmerkkiä eikä siunaa ketään nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kolminaisuusoppi on oikea.
Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat eri Persoonia, mutta ovat yhtä. Ne ovat kaikki sitoutuneet samoihin Jumalan lakeihin ja käskyihin. Ei ole erikseen mitään lievempiä pojan lakeja tai hengen lakeja, joilla monet lahkot eksyttävät ihmisiä sitoutumaan lahkoihinsa jäseniksi.
Monet lahkot eivät esim. tee siksi ristinmerkkiä eikä siunaa ketään nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.Niin on, ja sieltä helvetistä mihin Jeesus on kirottu kiroukseksi Israelin Jumalana, nouseva henkin onkin todellisuudessa onkin Paha henki, joka saa uskovaisten kimppuun demonit.
- Anonyymi00021
Kristillinen kaste on Jumalan armoteko syntiselle ihmiselle, mikä pelastaa ihmisen
sielun ikuiseen elämään uuden liiton jäseneksi.
Uusi liitto Kristuksen verensuojassa alkaa kasteesta, ei muutoin.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
- Anonyymi00005
Naisia alistavat uskonlahkot eivät siedä yhtään Paavalin ja hänen esittämien oppien arvostelemista, koska niiden uskonlahkojen olemassaolo perustuu Paavaliin.
- Anonyymi00010
Koko kristinusko perustuu VAIN juutalaisuutena Baal-jumalalla Paavaliin. Hänen omin sanoinkin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Koko kristinusko perustuu VAIN juutalaisuutena Baal-jumalalla Paavaliin. Hänen omin sanoinkin.
Oikea Kristinusko perustuu Jeesuksen ja hänen kanssaan kulkeneiden oikeiden 12 Kristuksen apostolin opetukseen ja VT:n ikuisiin totuuksiin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oikea Kristinusko perustuu Jeesuksen ja hänen kanssaan kulkeneiden oikeiden 12 Kristuksen apostolin opetukseen ja VT:n ikuisiin totuuksiin.
Usko Jeesukseen onkin totalisen eri asia kuin uskoa Jeesusta.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Usko Jeesukseen onkin totalisen eri asia kuin uskoa Jeesusta.
Ja uskoa Jeesukseen on sitten Paavalin syntioppi, kun taas, jos uskoi Jeesusta, ei lähtenyt ollenkaan tielle, joka vei tulen liekkeihin.
- Anonyymi00006
Joissakin lahkoissa jopa kolmoismurhaajat ovat ehdotonta eliittiä, koska heitä pelätään ja totellaan.
- Anonyymi00008
Kenelläkään ei ole sitä tietoa täällä maan päällä siitä kenen nimet siellä lukee.
- Anonyymi00011
Paavalin vihamies, valheiden viljelilä LUULee tietävänsä..
- Anonyymi00012
Mutta se tieto meillä on, ettei Jeesuksella edes ollut mitään 12 opetuslasta, koska onkin löytynyt jo ennen Paavalin kirjeitä Jeesuksen kaksoisveljen kokooma Jeesuksen 114 opetuslauseen kokoelma, joka onkin ollut melkoinen pommi raamatun valheteksteille. Alkaen nyt vaikka siitä, että Jeesuksella oli kaksoisvelikin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mutta se tieto meillä on, ettei Jeesuksella edes ollut mitään 12 opetuslasta, koska onkin löytynyt jo ennen Paavalin kirjeitä Jeesuksen kaksoisveljen kokooma Jeesuksen 114 opetuslauseen kokoelma, joka onkin ollut melkoinen pommi raamatun valheteksteille. Alkaen nyt vaikka siitä, että Jeesuksella oli kaksoisvelikin.
Ei se mennyt historia todellisuudessa niin pimeää ole, kuin annetaan ymmärtää, mutta sillä - sen salaamisella - on suojeltu pahuuteen perustuvaa kristinuskoa, ja voidaankin sitten miettiä, että kuka todellisuudessa on näin valtaa käyttänyt.
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Apt.1
Juudaksen tilalle valitaan Mattias
15 Eräänä päivänä, kun opetuslapsia oli koolla noin satakaksikymmentä, Pietari nousi puhumaan.
Opetuslapsia oli jo 120 paikalla ja 11 apostolia, kun Mattias valittiin uudeksi Kristuksen apostoliksi Juudaksen jälkeen vapaaseen apostolin virkaan.
Kristuksen apostolin virkoja on vain 12 kpl. Ei yhtään enempää.
Kaikki sen jälkeen itsensä apostoliksi julistaneet olivat valheapostoleita, joita on satoja.
- Anonyymi00015
Joissakin kiihkolahkoissa jopa naisten kunniamurhia perustellaan Paavalin opeilla alistaa naisia.
- Anonyymi00017
Paavali uhkasi naisia kunniaväkivallalla, jos eivät pidä huntua ja burkaa.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
- Anonyymi00016
Päivi tulee, mutta ei päässyt britteihin: ihana PÄIVI!
- Anonyymi00018
Tampereeella helluntailainen mies tappoi kadulla pienen lapsen kanssa kävelleen raskaana olleen naisen.
- Anonyymi00019
Paavalin saada demoni ei ollut mikään pikkupiru, eikä mykkä henki, vaan pääpirun viestinnän ammattilainen. The messenger of Satan -niminen demonihenki.
King James
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Demoni sanoi Paavalille Damaskontiellä: Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä vastaan.
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.- Anonyymi00020
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Demoni ei saanut nousulupaa lentoon pois miehestä.
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
- Anonyymi00026
No jos se sana ihan Suomeksi on kuitenkin faktatietoa eikä mitään factatietoa..
- Anonyymi00027
Raamatussa kaikki osapuolet saavat puhua ihan vapaasti. Ei ne kaikki lauseet ole mitään Jumalan sanaa, vaikka niin hoetaan.
- Anonyymi00028
Saatanan demoni antoi Paavalille valtavat fyysiset voimat ja nyrkkeilijän lahjat, joilla hän pelotteli ihmisiä ja sai heidät hiljaiseksi ja alistuvaiseksi omalle tahdolleen.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi00029
Paavalin saama Saatanan enkeli teki ne ihmeet ja tunnusteot, mistä hän tuli kuuluisaksi ja mistä kerrotaan Apostolien tekojen kirjassa. Kaikki ne voimateot laitettiin tietenkin Jeesuksen piikkiin.
Matt.7
21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'- Anonyymi00030
NIMESSÄ, uskoa Jeesukseen, persoonausko - toinen vaihtoehto, jolla oli korva kuulla oli USKOA JEESUSTA.
Tämä on myös viittaus Apostolien tekojen 19. lukuun, kun Paavali kastaa opetuslapset Jeesuksen nimeen, mikä kohta todistaa, ettei mitään ylösnousemusta helvetistö tapahtunut - tämä nimitarina lähtee siitä. - Anonyymi00031
Tämä, että Jeesus lupasi opettaa ihmeiden teon, ettei pystytä alistamaan rahan vallalla, onkin kääntynyt Saatanan ihmeiden teoksi uskovaisilla, on jotakin jo niin sekopäistä, ettei ole tosikaan.
Juutalaisten kyky manipuloida on vertaansa vailla, mikä nyt tietysti ei ole mikään uusi tieto, johan Luther sitä ylisti 500 vuotta sitten yhden kirjan verran. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tämä, että Jeesus lupasi opettaa ihmeiden teon, ettei pystytä alistamaan rahan vallalla, onkin kääntynyt Saatanan ihmeiden teoksi uskovaisilla, on jotakin jo niin sekopäistä, ettei ole tosikaan.
Juutalaisten kyky manipuloida on vertaansa vailla, mikä nyt tietysti ei ole mikään uusi tieto, johan Luther sitä ylisti 500 vuotta sitten yhden kirjan verran.Mutta Paavalin ihmeteot ovat tietysti täyttä valetta - niillä tarinoilla ei ole Jeesuksen kanssa mitään tekemistä. Koko Apostolien tekojen tarinahan on vain Paavalin omaa tai hänen kirjurien työtä.
Kuten teologian tohtori Ville Mäkipelto kumppaneineen kirjassaan tiettävästi kertoo, koko projektihan on ollut vain virkamiestyötä vallankäyttöä varten. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mutta Paavalin ihmeteot ovat tietysti täyttä valetta - niillä tarinoilla ei ole Jeesuksen kanssa mitään tekemistä. Koko Apostolien tekojen tarinahan on vain Paavalin omaa tai hänen kirjurien työtä.
Kuten teologian tohtori Ville Mäkipelto kumppaneineen kirjassaan tiettävästi kertoo, koko projektihan on ollut vain virkamiestyötä vallankäyttöä varten.Ellei tarinasta köytyisi edes 20 prosenttia aitoa Jeesusta opettajana, joka selvästi poikkeaa juutalaisuudesta, ja on yhtymäkohtia tämän päivän tieteeseen, voitaisiin yhtä hyvästä syystä myös hänet lakaista vaun maton alle.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ellei tarinasta köytyisi edes 20 prosenttia aitoa Jeesusta opettajana, joka selvästi poikkeaa juutalaisuudesta, ja on yhtymäkohtia tämän päivän tieteeseen, voitaisiin yhtä hyvästä syystä myös hänet lakaista vaun maton alle.
Kristinusko pahuutena tullee melkoista pikavauhtia päätymään tunkiolle, jää nähtäväksi miten onnistutaan pelikenttä vaihtamaan Jeesuksen evankeliumiin - helppoa se ei tule olemaan, koska näitä oppeja ei voi laittaa yhtään ristiin.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kristinusko pahuutena tullee melkoista pikavauhtia päätymään tunkiolle, jää nähtäväksi miten onnistutaan pelikenttä vaihtamaan Jeesuksen evankeliumiin - helppoa se ei tule olemaan, koska näitä oppeja ei voi laittaa yhtään ristiin.
Tiedän paavi Franciscuksen jo näitä uusia askelmerkkejä luoneen valmiiksi, aloittaen ilmoituksella - Suomessakin runsaasti kohua saaneen - HELVETTI ON SULJETTU.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tiedän paavi Franciscuksen jo näitä uusia askelmerkkejä luoneen valmiiksi, aloittaen ilmoituksella - Suomessakin runsaasti kohua saaneen - HELVETTI ON SULJETTU.
Oli pääsiäisenä vuonna 2018.
- Anonyymi00037
Ei Paavali, Tarsolainen murhamies olisi saanut niin paljon palstatilaa Raamatussa, jos sitä ei olisi hänelle antanut miehessä olevan henkiopas Saatanan enkeli.
Saatanan viestinnän ammattilainen: The messenger of Satan -niminen demoni.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan Damaskontien henkijeesuksista. Hevosten säikähtämiset ja sokaistumiset.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama."- Anonyymi00038
Jeesus meni kuoltuaan taivaaseen.
Ei hiippaile haamuna missään erämaissa murhamiesten porukoissa.
Matt. 24:26
Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jeesus meni kuoltuaan taivaaseen.
Ei hiippaile haamuna missään erämaissa murhamiesten porukoissa.
Matt. 24:26
Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.Apostoliksi tekeytynyt Saulus Tarsolainen piilotteli monta vuotta väärällä nimellä "Paavali" ettei olisi saatu kiinni Juutalaisten pyhien miesten murhista.
Gal. 1:17
enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.
- Anonyymi00040
Jeesuksen sanat Damaskoksen tiellä”Saul, Saul, miksi vainoat minua?””Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.””Nouse ja mene kaupunkiin, niin sinulle sanotaan, mitä sinun on tehtävä.”Jeesuksen sanat Ananiaalle PaavalistaKun Jeesus puhui opetuslapsi Ananiaalle ja käski tämän mennä parantamaan Sauluksen, Jeesus sanoi:”Mene, sillä hän on minulle valittu ase viemään nimeäni kansojen, kuningasten ja Israelin lasten eteen.””Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden.”
- Anonyymi00041
Damaskontiellä ei kukaan nähnyt mitään Jeesusta, ei haamuakaan.
Murhamies Saulus Tarsolainen oli epäluotettavan murhakoplansa kanssa matkalla. Todistajat puuttuu.
"jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla".
Hevosten säikähtäiset ja sokaistumiset Damaskontiellä liittyvät paremminkin tähän Jeesuksen sanaan.
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama. - Anonyymi00056
Anonyymi00041 kirjoitti:
Damaskontiellä ei kukaan nähnyt mitään Jeesusta, ei haamuakaan.
Murhamies Saulus Tarsolainen oli epäluotettavan murhakoplansa kanssa matkalla. Todistajat puuttuu.
"jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla".
Hevosten säikähtäiset ja sokaistumiset Damaskontiellä liittyvät paremminkin tähän Jeesuksen sanaan.
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.Arvasin - 1700-luvun suomennoksessa on jälleen 'pitkä tuli', kuten Matteus 24 luku, jossa se kuvastaa aivan selvästi ohjusta, ja se on myös myöhemmin käännetty salamaksi.
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Arvasin - 1700-luvun suomennoksessa on jälleen 'pitkä tuli', kuten Matteus 24 luku, jossa se kuvastaa aivan selvästi ohjusta, ja se on myös myöhemmin käännetty salamaksi.
Eli Matteus 24 on pitkä tuli, joka näkyy idästä hamaan länteen.
- Anonyymi00042
Jeesus varoitti oikeita apostoleita hänen kuolemansa jälkeen ilmsestyvistä valejeesuksista ja Paavalin kaltaisista uusista julistajista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa sitä hävittämässä.
Matt.24: 24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Saatana sanoi Damaskontiellä olevansa Jeesus: Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.- Anonyymi00043
Kaikki viittaa siihen, että Saulus Tarsolainen sai valejeesuksen eli Saatanan enkelin juuri matkalla Syyriaan.
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kaikki viittaa siihen, että Saulus Tarsolainen sai valejeesuksen eli Saatanan enkelin juuri matkalla Syyriaan.
Sinussa on saatanan demoni, sen todistaa Jumalan totuuden henki
- Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sinussa on saatanan demoni, sen todistaa Jumalan totuuden henki
Raamatun mukaan Paavalissa oli Saatanan demoni, jota ei otettu pois rukouksista huolimatta.
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Raamatun mukaan Paavalissa oli Saatanan demoni, jota ei otettu pois rukouksista huolimatta.
Missä kohdassa mainitaan Saatanan demoni?
- Anonyymi00044
Paavalikiukku on hirmuinen kiukku. Mistä sitten lieneekin saanut alkunsa..
Kannattaisi lukea Apostolien teot, niin ymmärtäisi hieman Paavalin taustoja.- Anonyymi00046
Apostolien teoissa Paavali juuri kehuu murhistaan ja rikoksistaan ja näin pelottelee ihmisiä alistumaan valtaansa. Jollet tottele miestä, niin voi käydä samalla tavalla.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin heidät tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Apostolien teoissa Paavali juuri kehuu murhistaan ja rikoksistaan ja näin pelottelee ihmisiä alistumaan valtaansa. Jollet tottele miestä, niin voi käydä samalla tavalla.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin heidät tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.Mies uhkasi naisia kunniaväkivallalla jos eivät pidä huntua ja burkaa.
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
Uhkasi jopa lyödä nyrkillä tarvittaessa.
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mies uhkasi naisia kunniaväkivallalla jos eivät pidä huntua ja burkaa.
Uhkasi jopa lyödä nyrkillä tarvittaessa.
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.Sellainen mieshän olisi kuulunut lukkojen taakse. Mutta hänelle kukaan ei mahtanut yhtään mitään, koska mies nautti Rooman hirmuvallan suojeluksesta mafiamiesten tapaan.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sellainen mieshän olisi kuulunut lukkojen taakse. Mutta hänelle kukaan ei mahtanut yhtään mitään, koska mies nautti Rooman hirmuvallan suojeluksesta mafiamiesten tapaan.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.Ei olisi Vatikaania ilman roomalaista Paavalia, eikä Euroopan Unionia, joka on vain Rooman vallan ajan jatke Pyhän saksalais-roomalaisen keisarikunnan kautta.
Tavallaan olikin - Suomessakin usein luennoinut - yllätys, että.Otto von Habsburg Lothringen, Pyhän saksalais-roomalaisen keisarikunnan viimeinen Itävalta-Unkarin keisarin pojan perustama Pan-eurooppaliike (päämaja on/ollut Turussa), on ollut niin ratkaisevassa asemassa EU:n luomiseen, jo heti toisen maailmansodan jälkeen.
Ja kreivi Coudenhove-Kalergi on luonut ideologian EU:lle, muostaskseni jo 1920-luvulla muistaakseni.
Hänen äitinsä oli japanilainen - olisiko sillä jokin merkitys, kun hänelle oli tuolloin jo niin tärkeä saada paljon pakolaisia Euroopan Unionin alieelle?!
Tuo hänen ideologiansa löytyy hänen nimellään wikisivulta tai wikisitaateista. - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ei olisi Vatikaania ilman roomalaista Paavalia, eikä Euroopan Unionia, joka on vain Rooman vallan ajan jatke Pyhän saksalais-roomalaisen keisarikunnan kautta.
Tavallaan olikin - Suomessakin usein luennoinut - yllätys, että.Otto von Habsburg Lothringen, Pyhän saksalais-roomalaisen keisarikunnan viimeinen Itävalta-Unkarin keisarin pojan perustama Pan-eurooppaliike (päämaja on/ollut Turussa), on ollut niin ratkaisevassa asemassa EU:n luomiseen, jo heti toisen maailmansodan jälkeen.
Ja kreivi Coudenhove-Kalergi on luonut ideologian EU:lle, muostaskseni jo 1920-luvulla muistaakseni.
Hänen äitinsä oli japanilainen - olisiko sillä jokin merkitys, kun hänelle oli tuolloin jo niin tärkeä saada paljon pakolaisia Euroopan Unionin alieelle?!
Tuo hänen ideologiansa löytyy hänen nimellään wikisivulta tai wikisitaateista.Joku tuossa Pan-eurooppaliikkeessä on häirinnyt - johtuisikohan se jotenkin keisari Konstantinus Suuresta, joka on viimeinen Rooman keisari, joka kuolemansa jälkeen voideltiin Jumalaksi, hän juuri vaati kristinuskoon kolminaisuusopin, ja palvoi koko elämänsä Auringonjumala Sol Invictusta. Hän on Vatikaanin ensimmäiseksi kristityksi nimeä keisari.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Joku tuossa Pan-eurooppaliikkeessä on häirinnyt - johtuisikohan se jotenkin keisari Konstantinus Suuresta, joka on viimeinen Rooman keisari, joka kuolemansa jälkeen voideltiin Jumalaksi, hän juuri vaati kristinuskoon kolminaisuusopin, ja palvoi koko elämänsä Auringonjumala Sol Invictusta. Hän on Vatikaanin ensimmäiseksi kristityksi nimeä keisari.
Myös Sauli Niinistö kuuluu erään Natsin perustumaan Konstantinus Suuren ritarikuntaan - siitä oli vuosia sitten iso kohu lehdessä.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Myös Sauli Niinistö kuuluu erään Natsin perustumaan Konstantinus Suuren ritarikuntaan - siitä oli vuosia sitten iso kohu lehdessä.
Nykyään tällaisia juttuja ei tosiaankaan tarvitse enää lehdistä lukea - kaikki on vain kuin yhtä, suurta salaisuutta.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Nykyään tällaisia juttuja ei tosiaankaan tarvitse enää lehdistä lukea - kaikki on vain kuin yhtä, suurta salaisuutta.
Tulikin silloisen pääministerin Jyrki Kataisen ison kohun aiheuttaneesta 'Sinisestä kirjasta' mieleeni, tietääkö kukaan, että miksi kuninkaallisia sanotaan siniverisiksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2202228
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521322Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72832
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.359739- 40731