Näin on väitetty toinen on kuulemma ainakin niin härski että jättää maksamatta. Toista en juurikaan tunne. Miten veronmaksajien pitäisi reagoida jos jää kunnan maksettavaksi. Hyviä ideoita.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Kyllä Kokkarit julukee
- Anonyymi00002
Varaa olis kyllä kun junttasiat konkurssi kypsän jäähallinsa miljoonien voitoilla kaupungin rasitteeksi
- Anonyymi00003
Nht sulla on eikoinen mielipide, ilmeisesti et ymmärrä kuka mitäkin on omistanut.
- Anonyymi00004
Avatkaas nyt jäähalliasia tietämättömälle.
- Anonyymi00011
Avatlkaas nyt tämä jäähalliasia. Kuntapolitiikan tulee olla läpinäkyvää.
- Anonyymi00005
Tästä ei tartte enää kenenkään puhua mitään. Ei kuulu teille. Joten turvat kiinni.
- Anonyymi00007
Niinkuin kaikista kokoomuksen tehdyistä, "rahaa sulle ja rahaa mulle" projekteista.
- Anonyymi00008
Konkari tyyliä, turvat kiinni. Me, me olemme vallassa. Ja ainoastaan, me olemme oikeassa. Sulle rahaa ja mulle rahaa. Joka asiassa.
- Anonyymi00006
Kyllä kokkarit julukee
- Anonyymi00009
Nyt jo hilijaa koko asiasta, kun ei se teille kuulu. Tästä ei saa enää puhua sanallakaan, onko selevä.
- Anonyymi00010
Noi kaksi varmasti julkee...
- Anonyymi00012
Puhutaan mieluummin Seinäjoen datakeskuksesta ja nelikaistaisesta.
- Anonyymi00013
Miksi lapualaiset annatte tällaisten veivausten tapahtua?
- Anonyymi00014
Onkos purkamisesta mitään uutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86976- 164907
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30833Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24719Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25657
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122645- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43596Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.126496- 39495
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487- 55487