ovat jo muutaman päivän syyttäneet esim. Rydmania, että se leikkaa lääkkeistä jne. Vaikka Rydmanilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Ja muutenkin näkyy sitä "persu persu" huutoa olevan, joka tulee pääasiassa yhden mielenterveysongelmaisen vassun taholta.
Vassut häviää aina.
Vasemmistolaisilla selvä paniikki päällä
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Teinipersulla taas maanista vaihetta pukkaa kun pasketta sataa palstalle kolmen minuuti välein.
- Anonyymi00002
Onko kova mt-lääkitys vassupapalla.
No, onneksi kuolet pian. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko kova mt-lääkitys vassupapalla.
No, onneksi kuolet pian.Vannomatta paras pikku persujonne tarkkikselta. Sullekin voi tulla noutaja jo ennen aamua.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vannomatta paras pikku persujonne tarkkikselta. Sullekin voi tulla noutaja jo ennen aamua.
Vai että noutaja tulee. Sinulla märkäkorva on suuret puheet, joita et uskaltaisi mennä kertomaan kenellekään ilman mummoasi.
- Anonyymi00003
Ei ollut Rydmanin syy, mutta kun asia nousi esiin, R ei yrittänytkään selvittää, mistä oli kyse. Se sijaan alkoi kova huuto: ei ole mun syy! ja yritti löytää syyllisiä muista ministereistä.
- Anonyymi00005
Persujen kannatuslukuja nämä teinipersujen päänaukomiset eivät ainakaan nosta.
- Anonyymi00007
Talous kasvaa, persujen kannatus nousee. Ei ihmekään että paniikki yltyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 86628
- 38622
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31570Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15564Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36503- 34502
- 63491
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?58468- 26467
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?44467