Katsokaas kuinka hauska tilanne nyt on, ei yhtään laivaa koko Asovanmerellä. Kaikki Venäjän alukset ovat sumpussa tuolla Don-joen suistossa piilossa Ukrainan meri- ja ilmadrooneja. 👍
https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:37.3/centery:46.3/zoom:8
Ukraina tyhjensi Asovanmeren venäläisistä laivoista
7
50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
ei liity Lapuaan !
- Anonyymi00002
Kyllä se liippaa tarpeeksi läheltä, kun Ukraina tyhjentää pian Suomenlahdenkin venäläisistä laivoista-
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä se liippaa tarpeeksi läheltä, kun Ukraina tyhjentää pian Suomenlahdenkin venäläisistä laivoista-
Se ei tyhjennä muuta kuin oman maan kansalaisten määrää. On jo varpaisillaan lähdössä rahamasseihensa pakoon, moni on jo mennytkin.
Diktaattroina elämä on säälittävää ja pelossa elää nenä valkoisea ja USAn vierailulla senaattori sanoi hänen vetävän crackiä, sitä ei tiedetty.
- Anonyymi00003
Onko se Suamenlahti Lapualla en kyllä usko
- Anonyymi00004
Viljalaivat jäävät satamaan,euroopassa hinnat nousee,ja afrikasta lähretään näläkää pakoon Suomeenkin saakka
- Anonyymi00005
Suomifasisti se aloituksessa hihkuu ilosta - kyllä se on ennenaikaista tuommoinen typeryys....vihanvallassa oleva sopuli joka elää roskalehtien uskonnolla jonka satavarmasti sai muutama vuosi sitten ja repsahti näihn syöpäläispiikkeihinkin - eikös vaan tiedettykin....näistä löytyy alistuvaa väkeä ilman omaa itsetuntoa ottaas selville mikä on faktaa kuten nyt tuo aloitususko, sekin huuhaata.
Tässä sen sijaan dokumenttia ihan...yhden yön isku kuin Pearl Harboriin --- VENÄJÄ UPOTTI YHDESSÄ YÖSSÄ 13 ALLUSTA ODESSAN SATAMAAN...
Se on Odessa mennyttä pian ja Kyiv siinä sivussa - Diktaattori Zelenskyi se kierää ulkomailla rahaa kerjäämässä Euroopan puolella vihteeksi. Itse on jo miljoonia pistänyt omaan plakkariinsa talteen eikä vaan anna kansalle apua - ei noin kitupiikki voi muuta olla kuin varas. - Anonyymi00007
MIKÄ J< MITEN LAPUA LIITTYY TÄHÄN ALOITTAJA? ONKO PATRUUNATEHDAS RÄJÄHTÄMÄSSÄ? SE ON TÄYSIN TARPEETON LAITOS OLLUT..eikä olisi paha lopettaa se ja tehdä jotain tuottavaa ja auttavaa työstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398