Poikavauvan tilannut Hanna Tikander sai jo ennen lapsen syntymää tietää, että odottaa tyttölasta.
Minkähän sukupuolinen se sitten on kun lapsi syntyy. Veikkauksia?
Veikkaan että lapsesta tulee Lesbo joka pukeutuu poikien vastteisiin ja liittyy erikoisjoukkoihin.
Oliko törkee, itke.
Hanna kuulemma sulattelee asiaa. On tää ihmiskunts niin sekaisin.
Julkkis järkyttyi lapsensa sukupuolesta
12
65
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
LÄÄKKEET ⚠️💊💊💊
- Anonyymi00002
Tytölle voidaan tehdä leikkaus.
- Anonyymi00003
Voidaan muokata leikellen monisukupuoliseksi. Ja suku on tyytyväinen.
- Anonyymi00004
Minkä takia lapsessa on tärkeintä sen sukupuoli?
- Anonyymi00005
Toivottavasti hoitaa tyttöä kunnolla ettei pura pettymistään kun ei olekkaan poika.
Olkoon onnellinen ett lapsen.
Meni kyllä akan kirjoitus överiksi - Anonyymi00006
Miten mulle tuli mieleen et oliskonRosa Meriläinen toivonuntyttöä kun sen poika pukeutuu vielä armeijaiässä tyttöjen vaateisiin ja suorittanee palveluksensa Sotilaskoti Lottana.
- Anonyymi00007
Itse olen aina toivonut lasta,en saanut.Minulle olisi ollut enemmän kuin tervetullut kumpi tahansa.Toivottavasti tämän postaajan silmät avautuvat näkemään onnen kun saa vauvan syliinsä.
- Anonyymi00008
En usko, että on muunsukupuolisuuskysymys. Hanna on ilmeisesti vaan niin turhamainen ja somen vietävissä, että uskoo oman naiseutensa kärsivän siitä, että perheeseen tulee tyttö, joka varttuu kauniiksi nuoreksi naiselsi ja kiilaa oman itsen ohi. Eikö nämä kaikki ravaa terapiassa niin siinä seuraava työstämisen aihe; kuvailtu kun nimittäin tulee myös tapahtumaan.
- Anonyymi00009UUSI
Kriisiterapiaa yhteiskunnan tulisi tarjota.
- Anonyymi00010UUSI
Tikander on ihan tikissä kunnossa oleva bööna.
Kyllä tuollaiselle naiselle semmoisiakin siittäjiä piisaa, jotka osaavat panna poikalapsen siemenen Hannan sisään.- Anonyymi00011UUSI
Hyi ny helkkari; mieti mikä vajakki tuo on jos hja kun hälle on haasteellista että lapsella on epätoivottu sukupuoli.
Kumihiutale-suomalaisia painaa raskaasti tyhjäpäisen olemisen sietämätön keveys
- Anonyymi00012UUSI
Suimalaiset tarttee kovan sotilasjuntan.
Ja xtrm rajun kurinpalautuksen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1831994Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581402Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231020- 71907
- 58878
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus70810- 47803
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151656