Työpaikkakiusaaminen kuuluu suomalaiseen kulttuuriin

Anonyymi-ap

12

64

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kun kiusatut kiltit väistyy työpaikoilta kuten tässä ja sote-alalla niin töihin jää vain sadistit. Sen seuraukset näkyy jo nyt vanhusten hoidossa ja sairaaloissa.

Sitten jos valtaan nousee sellainen kuin Trump niin saavat virkamiehet ampua kenet tahansa kaduilla kuten ICE.

Sitäkö suomalaiset haluaa?

• Anonyymi00003

Sadistit jäävät töihin koska normaalit ihmiset eivät jaksa sitä että potilaita ja vanhuksia pitää kohdella kaltoin

• Anonyymi00002

Suomalainen oppii koulussa sosiaalisia taitoja kiusaamalla

• Anonyymi00004

Ihan sairasta touhua, millainen kusipäiden maa tämä suomi oikein on?
      Itsekin olen koulukiusattu ja tuntui tosi pahalta lukea tämä juttu. ☹️

• Anonyymi00005

Kuten sanoit Suomi on kusipäiden maa.
        Ja hienoa on että Suomi tuhoutuu nyt totaalisesti...siitä olen tyytyväinen, moni niistä kusipäistä saa mitä tilaa.

• Anonyymi00006

Nainen on sentään aikuinen mutta kasvava lapsi kun rutataan maanrakoon koko ikänsä niin ei osaa ikinä olla ryhmään kuuluva tai vastuullisempaan ammattiin opiskeleva.

Turha suomen luulla että löytyy yhteishenkeä maasta jossa kiusaaminen ja alistaminen on ainoa tapa kasvattaa tai opettaa ihmisiä.

• Anonyymi00007

Ja muukin kiusaaminen, kun aloitettiin projekti minulle suoraan kertomatta siitä mikä sen kaiken tarkoitus oli! Se on ollut elämäni ehdottomasti kamalin ja kauhein kokemus! Olisin halunnut tehdä töitä itselle hyvin mieluisassa työpaikassa, mutta muut luulivat tietävänsä muka paremmin kuin minä itse mitä elämältäni haluan! Projektin aloittajat siis pilasivat minulta todella monia vuosia, kun eivät osanneet ajatella ollenkaan sitä. etten olisi halunnut osallistua koko projektiin, jos olisin tiennyt sen tarkoituksen ja siitä kaikesta kerrottiin vain hyvin epämääräisesti!

• Anonyymi00008

Toivottavasti saavat "rangaistuksen" siitä, miten huonosti kohtelivat minua!

• Anonyymi00009

No senhän kuulee,kun kuuntelee eduskunnan istuntoja.
      Järkyttävää herjaamista,nimittelyä,syyttelyä....vasemmalta!

• Anonyymi00010

Kiusaamiskulttuurin takiako parveketupakointikin sallitaan? Kesällä muut joutuu sulkemaan ikkunansa kun yksi haluaa sauhuttaa savua muiden kotiin.

Ehkä seuraava sukupolvi saa nauttia savuttomasta kodista mutta nykyisin eläville sitä ei sallita.

• Anonyymi00011

Kiusaamiskulttuurin takia pankeilla on suurempi oikeus lasten perintörahoihin kuin lapsilla itsellään. Siksi tulkoon paha tuhokosto pankeille ja koko suomen valtiolle.

• Anonyymi00012

Kirous ja kuolema varkaille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      910
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      783
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      496
      766
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      682
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      553
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      171
      522
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe