Tiedetään gay-porukoiden ihailevan muslimeita yli kaiken. Gays for Palestine- jengi olikin lähtenyt risteilylle muslimi maihin, kuitenkin Egypti, Turkki jne eväsivät sateenkaarilaisilta maihin pääsyn.
Noh , tämä ei varmasti yhtään vähennä gay-porukan Islam intoa. Eiköhän tässä käy kuin demarille 70-luvulla. Demari kävi bussimatkalla Neuvostoliitossa ja tuli intoa puhkuen takaisin nähtyään torakat ja jonot ruokakaupoissa, onhan se mahtava maa tuo N-liitto!
https://www.suomenuutiset.fi/alus-joutui-muuttamaan-reittiaan-matkustajat-pettyivat-turkki-ja-egypti-epasivat-sateenkaarivaen-paasyn-satamiinsa/
Gay-risteilijät eivät päässeet idoleidensa satamiin
12
54
Vastaukset 12
- Anonyymi00003
Oliko Bile-Ilmari menossa mukana?
- Anonyymi00009
Kesälomamatkalla? Toivoi ehkä saavansa Egyptistä ja Turkista täydennystä demareiden riveihin?
- Anonyymi00014
Varmaan oli tarjoamassa persettään siellä.
- Anonyymi00004
Yök! Onpas irstasta tuollainen risteily
- Anonyymi00006
Muslimit kerrankin oikeassa kun eivät päästä paskasakkia maahan.
- Anonyymi00007
Radikaalimman laidan islamisteilla ja Suomen persuilla on omituisen paljon yhteistä mielipidepinta-alaa.
- Anonyymi00008
Eikös kuitenkin vassari gay porukalla ja islamisteilla, kun gayt nyt kuitenkin tässäkin tapauksessa lähti tuollaiselle Islamin palvontamatkalle :D
- Anonyymi00010
Afganistaniin ei taida päästä laivalla, mutta noin muutoin suosittelen kyseiselle ryhmälle excursiota Afganistaniin, sateenkaariliput on syytä varata mukaan.
- Anonyymi00011
On tuon gay porukan typeryyttä pakko hämmästellä ja eiköhän nauretakin noille oikein sellaiset raikuvat ja römeät sotilasnaurut!
- Anonyymi00012
Vetelivätkö toisiaan nyyhkien laivan kannella.
- Anonyymi00013
Muslimienemmistöiset maat tekivät päätöksensä evätä maahanpääsyn homoilta yhteiskuntansa omien arvojen perusteella.
- Anonyymi00015
Gay-porukat ihailevat ihan kaikkea, mutta tavallinen homo ei ihaile muslimeita. Mikä järki on tehdä homoristeily alueelle, jossa homot saa heittää katolta? Joku kiihkomielinen voi vaikka upottaa koko laivan jos saa tarpeeksi voimakkaan aseen käsiinsä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483