On mukava ajella sähköautolla ja tankata kotona miltei ilmaista aurinko/pörssisähköä. Pidemmillä matkoillakaan ei tarvii matkustaa ruotsiin laturin perässä.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/c1d8ec36-5dc8-40af-accc-055ebb8e7dfa
Jonottakaa... saatte bensaa.
13
77
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Perunat, porkkanat ja possut ym kasvatetaan itse, ei tarvitse käydä kalliissa kaupoissa eikä ravintoloissa.
- Anonyymi00005
No mieluummin kyllä maksan noista tuotteista muutaman euron kuin kaivaisin niitä maasta tai teurastaisin sikaa.
- Anonyymi00002
Mieluummin jonotan ku ajan sellasella mikä ei kestäis yhtä tuntia minun käytössä ja samantien paaliin.
- Anonyymi00003
No ajele sinä vaan sillä sähköautollasi. Muiden jonotukset ei kuulu sulle.
- Anonyymi00004
Miksi polttisääliö itse on niin ahdistunut toisten latauksista. . Jonotus bensapumpulle on maksuton. 1.4 tapahtunut pila oli paras. Joku heppu laittoi liikkeelle huhun, että bensaa 2,50€ jossain osoitteessa 2500 kävi jonottamassa, toimintansa lopettaneella Teboililla, aaprillia BUAHAHAHA, osaa ne polttiseinsteinitkin jonottaa. Pula-aikana suomitollo kävi hakemassa kahvia ja suklaata.
- Anonyymi00006
Samanlainen kuhina käy Haaparannan systembolagetissa ja on käynyt jo vuosia.
- Anonyymi00007
No eipä viitsi mennä tuonne jonottamaan kun on muutama kymppitonni bensarahaa säästössä kun jätin sähköauton ostamatta.
- Anonyymi00010
Niin, tyydyt vanhaan peltoautoosi…. No se syö bensaa 10l/100 km.
- Anonyymi00008
Taas! Ei ole todellista! 11c ale, siis 0,11€ litra säästöllä jonotetaan yli kaksi tuntia bensaa!
Siis 50 litran ostolla säästää noin 5 €uroa, ja sitä jonotettiin tuntikaupalla! Ämpärijonotuskin häviää tälle.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012151604.html- Anonyymi00011
Se oli hyvää harjoitusta fossiilisarvikuonoille tulevaisuutta ajatellen…. Ja osin jo tätä päivääkin…
- Anonyymi00009
Sähkö kenno biilit jäivät rakentamatta, uures kaupunkis?🤡
- Anonyymi00012
Mielummin jonotan vuoden kun 🍆
Exit only - Anonyymi00013
ei aurinkopaneelien liittimet ole ikuisia eikä invertterit...eli ei ole ilmaista sähköä...jos paneelit on asennettu hupakatolle niin vedet tulee kohta sisään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021808
- 60810
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 43714
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126669- 44551
- 33518
- 29459
Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108452Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste58446