Heti kun Heinäkuu tuli tai yleensä kesälomakausi niin alkoi ilmestymään sosiaaliseen mediaan kuvia kuinka karavaanarit vallanneet paikkoja kuten uimarantojen parkkipaikat, veneenlaskupaikat niin ettei uimarannoille menijöiden autot mahdu ja sama noissa veneenlaskupaikkojen parkkipaikoissa, auto+traileri yhdistelmät eivät tahdo mahtua.
Olipa kuva siitäkin kuin SFC numerolla varustettu matkailuauto oli pysäköity yksityisen maille rantaan ja tukittu tie ja oli matkailuauton takana telttasaunakin. *ittu jos minun maille noin leiriydytäänja pystytetään vielä telttasaunakin tukkimaan tien niin kävisin tuhoamassa leirin Valtralla.
Heinäkuun hölmöilyä
26
246
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Ei ole sellaisia kuvia ollut missään. Jos jonkun kuvan olet nähnyt, se on tekoälyn tekemä.
- Anonyymi00002
Kyllä oli Facebookin keloissa.rekkarit oli peitetty.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä oli Facebookin keloissa.rekkarit oli peitetty.
Eli tekoälyn juttuja.
- Anonyymi00004
Yksinkertainen nyrkkisääntö: Paikoissa, joissa autolla saa laillisesti j rajoituksitta pysäköidä, siellä saa myös yöpyä.
- Anonyymi00006
Saako laittaa terassipöydän ja kaasugrillin auton viereen?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja pöytäliina pöydälle?
- Anonyymi00013
Joo mutta paljon näkee kuinka auto ajettu hiekkarannalle mihin ei ole virallista tietä vaan polkeentunut maapohja.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja pöytäliina pöydälle?
Kukkaruukku myös.
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itse laitan Tiilerin tulille ja täytän kylpyammeen skumpalla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Itse laitan Tiilerin tulille ja täytän kylpyammeen skumpalla.
Minä ripustan sateenkaaripyyhkeeni ulos narulle kuivumaan.
- Anonyymi00023
Anonyymi00006 kirjoitti:
saa
- Anonyymi00005
Velini luvalla saan pitää matkakuljintani maalla vanhan suulin takana !
- Anonyymi00007
Onko siellä suulin takana mahdollista vaihtaa pakoputken kannatin kumilenkit Elnakkiini?
Hommassa kuluu aikaa melkein päivä.
Palstavahti kysyy.- Anonyymi00010
Tuota sinun täytyy kysyä suoraan veliltäsi, velisi tuskin seuraa tätä palstaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuota sinun täytyy kysyä suoraan veliltäsi, velisi tuskin seuraa tätä palstaa.
Joo minä kysyin , on mahdollista vaihtaa , kun Niuvan parkkipaikalla ei saa enää tehdä remonttia Elnakkiini.
Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi00009
Maajussia ahistaa. Tekisit töitä, eikä nyt ole se aika vuodesta, että sinun pitäisi tehdä se 2-3 kuukautta tukiesi eteen edes jotain?
- Anonyymi00012
Näyttää myös puskaparkkilaista ahistaa.
- Anonyymi00018
Koko kesä mennyt pakoputken kumilenkkejä vaihtaessa. ja Elnakin alla maatessa.
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi00020
Vielä kun saisi ihmistä.
Palstavahti Jok.su - Anonyymi00021
Elnakkiini on tullut kesänaika taas uutta laitettavaa.
Uusilista on työnalla. Julkaisen mahdollisimman nopeasti.
'Palstavahti Jok.su - Anonyymi00022
Kyllä puskaparkeissa huomasi että kesälomat on ohi, hyvin hiljaista puskaparkeissa vaikkaatkailiautoja siellä onkin. Ei soi musiikki niin että raikas koko ranta.
Nyt elokuussa puskaparkeissa eläkeläiskaravaanareita jotka siistejä.- Anonyymi00024
Ilmeisesti et tavannut rumatikkireinoa?
- Anonyymi00025
Juu en , tapasin sen Kuopion kuuluisamman hömppelin.
Palstavahti Jok.sun - Anonyymi00026
Odotamme Palstavahdin kommentteja Elnakin pakoputken kumilenkkien vaihdosta.
- Anonyymi00027
Olin illalla Päkkissä , oli samanmielisiä tuttuja , peuhattiin kulkimessani
- Anonyymi00028
Oliko Palstavahti paikalla?? Hänkin olisi kerran saanut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?145770- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25653Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee403468Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭77445- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.28398- 36392
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390