Kyläkauppa on Tuurissa ja kesäkautena ihmisiä riittää.🙂
Mutta, se mikä ihmetystä herättää, kersoille on ilmaiset karusellit Jne..
Mutta, lounas- ravintolassa eläkeläiset eivät saa lounaasta, eläkeläisalennusta.🤔
Noin pieni, mutta tärkeää asiaa ei ole huomioitu.
Ja tuo lounas- ravintolan tarjonta on huomattavasti mennyt alaspäin, kuin koiranhäntä.🫣
Harmillista, käynnit alkaa harvenemaan ja täytynee siirtyä Kärkkäiselle Seinäjoen Ideaparkiin.😏🙄
Kyläkauppa Tuurissa.
6
99
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Terve menoa vaan, mihin sitten menetkin.
- Anonyymi00002
Kärkkäinen on teille niinkuin raamattu..minulle pelkkä romukauppa.Keskinen on aina vaan ykkönen sanokaa te kateelliset mitä tahdotte..
- Anonyymi00003
Juuri niin kun kirjotit
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juuri niin kun kirjotit
Ideapark on kolkko paikka.
Keskinen on luonnonläheinen viihtyisä alue, viihtyisin siellä koko kesän. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ideapark on kolkko paikka.
Keskinen on luonnonläheinen viihtyisä alue, viihtyisin siellä koko kesän.Niinhän se on. Sitäpaitsi ne isojen kaupunkien isot ostoskeskukset vilisee mamuja jotka maleksii siellä päivät pitkät puhelin kourassa likkojen perseitä tiiraillen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niinhän se on. Sitäpaitsi ne isojen kaupunkien isot ostoskeskukset vilisee mamuja jotka maleksii siellä päivät pitkät puhelin kourassa likkojen perseitä tiiraillen.
Sinä kateellinen kuljet vessaasi päivät pitkät kalu kourassa likkojen kuvia tiireillen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556