Ehtiihän ne olemaan kännissä mökeilläkin...
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Voi sinua persu mene hoitoon heti
- Anonyymi00002
HYPPÄÄ KAIVOON PUMMI.
- Anonyymi00003
Se on joku nuorison päävikaisten loisten edustaja eli mitätön sontiainen tämä aloittaja. Eläkeläiset ovat jo ennen aikuisikää tehneet sellaisen työhistorian ettei nuoriso tule koko ikänään tekemään. Hallitukselle pyyntö, lopettaksa se nuorison avustaminen ja korvausten maksaminen. Se on suomen tulevaisuuden rappioittamisen tie. Suuri osa suomen nuorista työttömistä on loisia, jotka ei edes halua tehdä työtä. Sellaista ei kannata tukea.
- Anonyymi00004
Kas kas...lonkeron kaataminen tulikin nopsaan esiin..
- Anonyymi00005
Puhu/kirjoita vain omasta puolestasi.
- Anonyymi00006
No siinähän se kateellinen työtätekemätön, eläkettä ansaitsematon
kommunisti ilmoitti kantansa.
Mites jos eläkeläiset lakkaisivat maksamasta elatuksesi.
Meitä on aika monta ja verotus tiukempaa kuin työtätekevillä.- Anonyymi00007
Ei ne pummit sitä tajua, ihan liian vaikeata ajatella noin loogisesti.
- Anonyymi00018
Perussuomalaisten äänestäjistä 30% oli työttömiä. Vankiloistskin suuri osa. Kuvittelevat saavansa itse enemmän jos muilta viedään pois.
- Anonyymi00008
Se eläke, ei ole tullut makoilemalla. Antaa heidän nyt nauttia hyvin oikeutetusta vapaa ajastaan.
- Anonyymi00009
Mene narkkari itse metsään ja jää sinne.
- Anonyymi00010
Siinä ….jäämisessä…, voisi kyllä auttaa💀
- Anonyymi00012
Nykypäivän nuoret osaa louskuttaa leukojaan mutta kun pantaisiin keskelle korpimetsää seisomaan ja pitäis selvitä ihmisten ilmoille sieltä yksin,niin loppuu louskutus.Eihän ne ees jaksa kävellä kilometriä,skuutti pitää olla.Huono fyysinen kunto,huono itsetunto ja mutsin pitää kuoria perunatkin,ihanpa jo naurattaa
- Anonyymi00013
Pari kuukautta sitten oli isämme hautajaiset.
Muistotilaisuudessa sitten muisteltiin hänen nuoruutta, eli sitä kun hänen perhe heitettiin korpeen ja ensimmäisen yön nukkuivat kuusen alla ja seuravan yön pääsivät nukkumaan maakuoppaan johon oli kyhätty jonkilainen katto.
siitä sitten risukkoa raivaamaan ja peltoa kyntämään ja sieltä repimään se elanto.
Oma nuoruuskin oli yhtä raatamista ja koulu oli se pakollinen asia mutta läksyjen tekoon ei patisteltu kun se työ oli 1 sijalla.
Olisi kiva nähdä miten nykynuoret pärjäisi tuolla kuusen alla ja maakuopissa ilman sosialitukia.
Sitten kentaavat olla kateellisia eläkeläisille.
No itsekkin olen nyt eläkkeellä ja takana on 40v työntekoa ja useinmiten työpäivät olivat sellaisia 12 tuntisia. - Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pari kuukautta sitten oli isämme hautajaiset.
Muistotilaisuudessa sitten muisteltiin hänen nuoruutta, eli sitä kun hänen perhe heitettiin korpeen ja ensimmäisen yön nukkuivat kuusen alla ja seuravan yön pääsivät nukkumaan maakuoppaan johon oli kyhätty jonkilainen katto.
siitä sitten risukkoa raivaamaan ja peltoa kyntämään ja sieltä repimään se elanto.
Oma nuoruuskin oli yhtä raatamista ja koulu oli se pakollinen asia mutta läksyjen tekoon ei patisteltu kun se työ oli 1 sijalla.
Olisi kiva nähdä miten nykynuoret pärjäisi tuolla kuusen alla ja maakuopissa ilman sosialitukia.
Sitten kentaavat olla kateellisia eläkeläisille.
No itsekkin olen nyt eläkkeellä ja takana on 40v työntekoa ja useinmiten työpäivät olivat sellaisia 12 tuntisia.Voithan sinä näyttää nykynuorille esimerkkiä muuttamalla sinne maakuoppaan ja jättää eläkkeesi nostamatta. Kyllä kaltaisesi reippaan eläkemöhömahan esimerkki varmasti elähdyttää suomalaiset nuoret tekemään saman.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Voithan sinä näyttää nykynuorille esimerkkiä muuttamalla sinne maakuoppaan ja jättää eläkkeesi nostamatta. Kyllä kaltaisesi reippaan eläkemöhömahan esimerkki varmasti elähdyttää suomalaiset nuoret tekemään saman.
Olitko olevinasi vitsikäskin? Katkera olet ainakin.
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Voithan sinä näyttää nykynuorille esimerkkiä muuttamalla sinne maakuoppaan ja jättää eläkkeesi nostamatta. Kyllä kaltaisesi reippaan eläkemöhömahan esimerkki varmasti elähdyttää suomalaiset nuoret tekemään saman.
Miksi aloittasin kaiken alusta kun olen raatanut 10 vuotiaasta asti.
Pallo on heitetty nuoremmille, näyttäkää oletteko kermaperseitä vai osaatteko hankkia elannon?
Niin ja minun työssäkäynialue oli 1500km, mikäs teidän työssäkäyntialue on?
- Anonyymi00014
Jos joku saa yhteiskunnalta työttömänä 1000€/kk , niin oikeudenmukaista olisi häneltä vaatia vapaaehtoistyötä muutamana päivänä kuukaudessa jossain esim.hoitolaitoksessa.
- Anonyymi00021
Oikeudenmukaista olisi palkata se työtön töihin sinne hoitolaitokseen.
Vai elääkö Suomi tosiaan jo sotataloudessa? Muulloinhan Suomessa ei ole käytetty työvelvoitetta. Sen sijaan persujen ja kokoomuslaisten palvomassa konservatiitisessa itänaapurissa on käytetty useinkin.
- Anonyymi00015
Eläkeläiset ne enimmäkseen poimivat kotitarvemarjat itselleen, joten ei tuossa aloituksessa ole mitään järkeä. Kauppa ja marjayritykset voisi palkata nuoria ja kykeneviä työttömiä kunnon palkalla poimimaan teollisuuden marjat. Ei niiden tarvitse olla yhtä edullisia marjoja kuin itselle poimittujen. Toisaalta luullaan luonnonmarjojen olevan halpoja kerääjille, mutta jos kaikki kulut laskee, niin aika kalliiksi ne omatkin keräämät marjat tulevat loppupeleissä.
- Anonyymi00022
Riippuu, miten laskee. Tuntipalkka on todella surkea, mutta jos aikaa on eikä muutakaan tekemistä keksi, niin tuskinpa se haittaa. Kotitarpeikseen kerääjä kun ei osallistu mihinkään taloudelliseen kilpailuun, vaikka joku virkaheitto ekonomisti varmasti sellaista haluaa väittääkin.
- Anonyymi00016
Eläkeläiset eivät ole loisia. Jos kävisit töissä niin tajuaisit että palkasta viedään 7% eläkemaksua ja työnantaja maksaa 17% lisää eläkekassaan.
Kiva kun toitotat tuollaista. Miljoonalla äänestäjällä on tiedossa puolue mitä ei ainakaan äänestetä. - Anonyymi00017
Eläkeloiset loisii Epsanjassa, eivät sieltä ehdi lentokoneellakaan ajoissa Suomeen marjoja poimimaan. Sitä paitsi monen eläkeloisen maha on niin iso, että se estää kyykistymisen.
- Anonyymi00019
Suomessa on paljon joutilaita nuoria miehiä, joita voisi käyttää apuna susi- ja karhukannan laskennassa. Kielitaidottomuus tai koulutuksen puute ei olisi este.
- Anonyymi00024
"Eläkeloisesi" ovat niin fiksuja, etteivät myy mustikoita puoli-ilmaiseksi välittäjille.
- Anonyymi00026
Toivottavasti sinun kaltaisesi ihminen jää vaikka auton alle, joutuu pyörätuoliin loppuiäkseen ja joutuu työkyvyttömyyseläkkeelle. Taitas ääni muuttua kellossa vai?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522