karhuntalja

..olis kiva..maksaa 2000 euroo.. huhhuh aika kallista..

haaveilee köyrimisestä karhuntaljalla takkatulen loisteessa..

81

1810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijarina

ne mainoksessakin sano et elämä on kallista? Jos on mil ostaa niin mikä ettei?:) Joks silinteri löyty?

• ..löytynyt silinterii.. kyllä se pitäis itse huovasta väsätä.. tulis halvaks ja sais semmosen oikeanlaisen..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..löytynyt silinterii.. kyllä se pitäis itse huovasta väsätä.. tulis halvaks ja sais semmosen oikeanlaisen..

pidän sit peukkuja että onnistut hankkeessas, ja mitä tulee karhuntaljan kirppuihin niin paljonkos ne näis hytyysen ja paarman puremissa enää tuntuis lisänä, siis tarkotan et jos mul ois sellanen talja, en oo tunkemassa sun taljalles:)

• eijarina kirjoitti:

pidän sit peukkuja että onnistut hankkeessas, ja mitä tulee karhuntaljan kirppuihin niin paljonkos ne näis hytyysen ja paarman puremissa enää tuntuis lisänä, siis tarkotan et jos mul ois sellanen talja, en oo tunkemassa sun taljalles:)

..sen on pakko onnistua.. ja niin.. kirppujen puremat joo ei paljoo taida enää painaa muitten puremien ja naarmujen jälkeen mullakaan mutta kyllä mä varmaan sen turkin pesisin..

kunpa joku olis tunkemassa taljalleni..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..sen on pakko onnistua.. ja niin.. kirppujen puremat joo ei paljoo taida enää painaa muitten puremien ja naarmujen jälkeen mullakaan mutta kyllä mä varmaan sen turkin pesisin..

kunpa joku olis tunkemassa taljalleni..

kuitenkaan jos oisinkin! Viimekskin painelit Viroon asti karkuun kun tulin Hesaan:)

• eijarina kirjoitti:

kuitenkaan jos oisinkin! Viimekskin painelit Viroon asti karkuun kun tulin Hesaan:)

..en tiennyt että tulit hesaan.. sitä paitsi et tiedä musta paljoakaan.. mä vaan oon tämmönen varsin nuori pervokki..

• Dark-angels
        eijarina kirjoitti:

noh jopas oli jo melko huppean kallis karhun talja.mihis sitä tarvitaan,seinän koristeeksiko heh=)????vaiko vaan lattia matoksi=)=)ehkä se vois sopia johku takka huoneehin lattial ja istuskella sitte siinä ja kattel takka tulen loimua siinä,niin aijai miten romanttista=)ja sit vaikka juoda siinä puna viiniä tulen loimutessa=)taljan päällä=)*käyttää mielikuvitustaan*

• Dark-angels kirjoitti:

noh jopas oli jo melko huppean kallis karhun talja.mihis sitä tarvitaan,seinän koristeeksiko heh=)????vaiko vaan lattia matoksi=)=)ehkä se vois sopia johku takka huoneehin lattial ja istuskella sitte siinä ja kattel takka tulen loimua siinä,niin aijai miten romanttista=)ja sit vaikka juoda siinä puna viiniä tulen loimutessa=)taljan päällä=)*käyttää mielikuvitustaan*

..mielessä onkin.. karhuntalja (pesty)lattialle, punaviinii, takkatuli ja naaras..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..en tiennyt että tulit hesaan.. sitä paitsi et tiedä musta paljoakaan.. mä vaan oon tämmönen varsin nuori pervokki..

no enpä ala urkkimankaan enempää:) Kerrot jos kerrot tai sit et:)

• Dark-angels
        pervokki kirjoitti:

..mielessä onkin.. karhuntalja (pesty)lattialle, punaviinii, takkatuli ja naaras..

noh niin sitä pitääkin sitten,aijai *hieman kateellinen*

• Dark-angels kirjoitti:

noh niin sitä pitääkin sitten,aijai *hieman kateellinen*

..hyvä juttu mut talja ja naaras puuttuu..

• eijarina kirjoitti:

no enpä ala urkkimankaan enempää:) Kerrot jos kerrot tai sit et:)

..ehkä ole hirveän avoin ihminen vaan sisäänpäin kääntynyt maakellarin asukki..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..ehkä ole hirveän avoin ihminen vaan sisäänpäin kääntynyt maakellarin asukki..

sillehän en voi mitään:( On mullakin paljon sellasia omia asioita joita en kerro kellekkään, välillä se vaan tuntuu aika painostavalta, oikeestaan se on kyl niin ettei ole kelle kertos:(

• eijarina kirjoitti:

sillehän en voi mitään:( On mullakin paljon sellasia omia asioita joita en kerro kellekkään, välillä se vaan tuntuu aika painostavalta, oikeestaan se on kyl niin ettei ole kelle kertos:(

..on tuttuja.. kaverit on kavereita mutta ystäville avaudutaan.. näin kannattaa tehdä.. ääh en mä edes oikein luota ihmisiin..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..on tuttuja.. kaverit on kavereita mutta ystäville avaudutaan.. näin kannattaa tehdä.. ääh en mä edes oikein luota ihmisiin..

syy munkin vaikenemiseen on sama. Ystävillekkään ei kaikkee viitti puhuu kun ei haluu rasittaa niitä omilla "ongelmilla". Tarvis olla yks luotettava ystävä jolle voiskin kertoo kaikesta mitä päässä liikkuu:) Ei van ole viel tullu vastaan.

• eijarina kirjoitti:

syy munkin vaikenemiseen on sama. Ystävillekkään ei kaikkee viitti puhuu kun ei haluu rasittaa niitä omilla "ongelmilla". Tarvis olla yks luotettava ystävä jolle voiskin kertoo kaikesta mitä päässä liikkuu:) Ei van ole viel tullu vastaan.

..pääni purkanu joskus muinoin kallonkutistajalle heh... eipä oo mitään hämminkii.. vain kovin hiljaista..
        eipä joo ystäviä viitti vaivata omilla murheilla..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..pääni purkanu joskus muinoin kallonkutistajalle heh... eipä oo mitään hämminkii.. vain kovin hiljaista..
        eipä joo ystäviä viitti vaivata omilla murheilla..

mäkin joskus kallonkutistajalla mut mua sieppas se et joka kerta oli kutistaja vaihtunu eikä uus viittiny tutkia edellisen käynnin papruja ja aina sai saman litanian alottaa alusta. Mulle riitti ja lopetin koko touhun ihan turhana mut jotenkin täs eteenpäin on porskutellu ja nyt menee jotensakin hyvin, ainoo ongelma yksinäisyys.

• eijarina kirjoitti:

mäkin joskus kallonkutistajalla mut mua sieppas se et joka kerta oli kutistaja vaihtunu eikä uus viittiny tutkia edellisen käynnin papruja ja aina sai saman litanian alottaa alusta. Mulle riitti ja lopetin koko touhun ihan turhana mut jotenkin täs eteenpäin on porskutellu ja nyt menee jotensakin hyvin, ainoo ongelma yksinäisyys.

..olin yksin.. sitten jostain syystä porukka kasvoi ympärilläni.. mutta olin aina menossa mukana.. baareissa, bileissä.. katsomassa kun porukka harrasti kaikenlaista vaikken itse ollut mukana..

vain sydämeni on yksinäinen.. ei muuten..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..olin yksin.. sitten jostain syystä porukka kasvoi ympärilläni.. mutta olin aina menossa mukana.. baareissa, bileissä.. katsomassa kun porukka harrasti kaikenlaista vaikken itse ollut mukana..

vain sydämeni on yksinäinen.. ei muuten..

se yleensä kai yksinäisillä on:( Kyl mullakin sellasia kavereita joitain löytys jotka juoksee pikin baareja ja bileitä mut mä taas olen varsinainen kotihiiri, mua ei yksinkertaisesti kiehdo lähtee johkin savuiseen kapakkaan tai baariin istumaan, mielummin olen kotona tai sit voin joskus mennä jonkun hyvän lefan kattomaan. Baareja tuli aikanaan kierrettyä ihan tarpeeks.

• pervokki
        eijarina kirjoitti:

se yleensä kai yksinäisillä on:( Kyl mullakin sellasia kavereita joitain löytys jotka juoksee pikin baareja ja bileitä mut mä taas olen varsinainen kotihiiri, mua ei yksinkertaisesti kiehdo lähtee johkin savuiseen kapakkaan tai baariin istumaan, mielummin olen kotona tai sit voin joskus mennä jonkun hyvän lefan kattomaan. Baareja tuli aikanaan kierrettyä ihan tarpeeks.

..mäkin ehkä nykyään olisin mielummin.. oikee kotirotta kuin bilehiiri.. parempi puolisko vaan puuttuu niin pitää jotain tehdä.. ja jostain etsiä..

• pervokki kirjoitti:

..mäkin ehkä nykyään olisin mielummin.. oikee kotirotta kuin bilehiiri.. parempi puolisko vaan puuttuu niin pitää jotain tehdä.. ja jostain etsiä..

..lähden tekee nyt ruokaa kun vatsani valittaa..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

viitti enää ees ettiä kun huomasin ettei sitä ainakaan kuppiloista löydy, tai ois joo löytyny mut mä en välitä sellasesta jolla pitää olla joka perjantainen pullo varalla. Kylhän mäkin olutta otan mut saattaa mennä pikiäkin aikoja ettei huvita ottaa ollenkaan

• eijarina kirjoitti:

viitti enää ees ettiä kun huomasin ettei sitä ainakaan kuppiloista löydy, tai ois joo löytyny mut mä en välitä sellasesta jolla pitää olla joka perjantainen pullo varalla. Kylhän mäkin olutta otan mut saattaa mennä pikiäkin aikoja ettei huvita ottaa ollenkaan

..en itse tiedä mistä enää etsiä.. olis kiva tehdä jotain muutakin kuin heilua viikonloppuisin baareissa..

• AROSUSI-09

ruoholahdessa näin kerran antiikkiliikkeen ikkunasa aidon seepran taljan.arvaa,tekikö mieli...

• Dark-angels

jos kenenkä ois tehny mieli sellaista mut turkane kun niiden pitää olla sit niin turkasen kalliita vaan kihveli soikoon;)

• ..varmasti teki mieli.. myös mustavalkoinen lehmäntalja olisi hieno..

• Dark-angels
        pervokki kirjoitti:

..varmasti teki mieli.. myös mustavalkoinen lehmäntalja olisi hieno..

tääl menee kohta jo ihan hurmokseen taljoista et on kohta JO PÄÄ NIIN pyäräl ja sekaasin ettäh=)=)

• Dark-angels kirjoitti:

tääl menee kohta jo ihan hurmokseen taljoista et on kohta JO PÄÄ NIIN pyäräl ja sekaasin ettäh=)=)

..entäpä valkoinen lampaantalja? eiks se olis mukavan pehmeä? mmmmm...heh..

• Dark-angels
        pervokki kirjoitti:

ja oiiiiiiiiih lampaan taljaa ääh älkää kiusatko mua hehe;)se vasta pehmoinen oiski ;)

• AROSUSI-09
        Dark-angels kirjoitti:

jos kenenkä ois tehny mieli sellaista mut turkane kun niiden pitää olla sit niin turkasen kalliita vaan kihveli soikoon;)

eli ei edes jumalattoman kallis.jäin sitten tietty tavoilleni uskollisena miettimään asiaa yön yli ja tietty talja oli sieltä seuraavana päivänä kadonnut.otti päähän.

• Dark-angels
        Dark-angels kirjoitti:

ja oiiiiiiiiih lampaan taljaa ääh älkää kiusatko mua hehe;)se vasta pehmoinen oiski ;)

mistähä mie nyh tähä hätään saisin lampaan taljan heh;)ja sais järjestää romanttista iltaa heh;)

• AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

..varmasti teki mieli.. myös mustavalkoinen lehmäntalja olisi hieno..

jossain päin kaupunkia nähnytkin...porontaljoja oli jossain vaiheessa kauppatorilla.ja turistilisän kanssakaan ne nyt mahdottomia...oisko pieni porontalja ollut joku 40 euroa...lääh...kannattanee katsoa netistä...

• AROSUSI-09
        Dark-angels kirjoitti:

sinut hurmokseen saattaa...

• Dark-angels kirjoitti:

mistähä mie nyh tähä hätään saisin lampaan taljan heh;)ja sais järjestää romanttista iltaa heh;)

..mistä niitä elukoitten turkkeja sais.. maksaa aika paljon kääks..

ehkä joku päivä kieriskelen karhuntaljalla naaraan kanssa..

• Dark-angels
        AROSUSI-09 kirjoitti:

jossain päin kaupunkia nähnytkin...porontaljoja oli jossain vaiheessa kauppatorilla.ja turistilisän kanssakaan ne nyt mahdottomia...oisko pieni porontalja ollut joku 40 euroa...lääh...kannattanee katsoa netistä...

Niin eihän toi kallis sit ollukkaa=)hmm sehän hyvä tietää et silki summal voi saada niin sithän mul on toiveita semmonen talja joskus saadakki sit=)*elättelee toiveitaan*

• AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

kaks lampaantaljaturkkia löytyy vaatehuoneesta...toinen alkaa kyl jo vähän hiutua,kun sen päällä on niin kiva peuhata...

• AROSUSI-09 kirjoitti:

aika karkee karva.. käytöstä riippuen hyväksyisin karhuntaljan ja mustavalkoisen lehmäntaljan.. SITTEN kun on varaa..

• AROSUSI-09
        Dark-angels kirjoitti:

Niin eihän toi kallis sit ollukkaa=)hmm sehän hyvä tietää et silki summal voi saada niin sithän mul on toiveita semmonen talja joskus saadakki sit=)*elättelee toiveitaan*

aina on toivoa...

• Dark-angels
        pervokki kirjoitti:

aika karkee karva.. käytöstä riippuen hyväksyisin karhuntaljan ja mustavalkoisen lehmäntaljan.. SITTEN kun on varaa..

lehmän taljaan ja lampaan talja käy ihan hyvi;)
        onki niin niin pehmoinen ja ihana karva ettäh aijai sentään;)oon joskus nähny vaan sellasen yhellä tutullani niin vähä tiiän et millanen se talja on=)ja oli vaan sit ihanaa karvaa;)

• AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

mutta talvella tykkään kuitenkin kölliä sen turkin alla,karkeudesta johtuen t-paita päällä...ei muuten mullakaan ole ikinä mihinkään varaa,mutta vain mielikuvitukseton ihminen ei ole koskaan elänyt varojensa yli...

• Dark-angels kirjoitti:

onki niin niin pehmoinen ja ihana karva ettäh aijai sentään;)oon joskus nähny vaan sellasen yhellä tutullani niin vähä tiiän et millanen se talja on=)ja oli vaan sit ihanaa karvaa;)

..täsmälleen mitä lehmäntaljalla tekisin.. tosin sisustus pitäisi tehdä tietyn tyylin mukaan.. goottimaisen mustavalkoisena ja verenpunaisena..

• AROSUSI-09
        Dark-angels kirjoitti:

ajattelin sellaista paksunahkaista lehmän taljaa...pitäs vaan se sohva ensin jostain hommata...

• AROSUSI-09 kirjoitti:

mutta talvella tykkään kuitenkin kölliä sen turkin alla,karkeudesta johtuen t-paita päällä...ei muuten mullakaan ole ikinä mihinkään varaa,mutta vain mielikuvitukseton ihminen ei ole koskaan elänyt varojensa yli...

..se on.. pitäis itsekin elää varojeni yli koska en pidä etsiä itseäni mielikuvituksettomana ihmisenä.. ööhh

• AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

..täsmälleen mitä lehmäntaljalla tekisin.. tosin sisustus pitäisi tehdä tietyn tyylin mukaan.. goottimaisen mustavalkoisena ja verenpunaisena..

tai joku semmoinenko...

• Dark-angels
        AROSUSI-09 kirjoitti:

noh sehän on hyvä laittaa paita päälle jos meinaan taljan alla olla;)jos kerta niin karkee on kerta heh;)ja joo niinhän se onki joo että ei se mielikuvit, ihminen ole varojen yli eläny hehe;)=

• AROSUSI-09 kirjoitti:

tai joku semmoinenko...

lasipöytä ja talja sinne alle.. ehdottomasti mustavalkoinen..

• AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

..se on.. pitäis itsekin elää varojeni yli koska en pidä etsiä itseäni mielikuvituksettomana ihmisenä.. ööhh

sen pitää tulla ikään kuin vahinkona...ja asiaan sitten liittyä huonoa omaatuntoa j.n.e...mutta mä luotan suhun.sä pystyt siihen...

• AROSUSI-09 kirjoitti:

sen pitää tulla ikään kuin vahinkona...ja asiaan sitten liittyä huonoa omaatuntoa j.n.e...mutta mä luotan suhun.sä pystyt siihen...

..ehkä kompensoi se että oon kavereille velkaa..

• AROSUSI-09
        Dark-angels kirjoitti:

noh sehän on hyvä laittaa paita päälle jos meinaan taljan alla olla;)jos kerta niin karkee on kerta heh;)ja joo niinhän se onki joo että ei se mielikuvit, ihminen ole varojen yli eläny hehe;)=

tulee aina lisää ja kaikki velat maksetuksi...joten elä ja retosta,sillä elämä on petosta.ja ny pois.c u.

• olet romattisella tuulella....;)))

• ..näinpä taidan olla.. nyt on semmonen olo..

• pervokki kirjoitti:

..näinpä taidan olla.. nyt on semmonen olo..

siis se romantiikka...:))

• BBrunetti kirjoitti:

siis se romantiikka...:))

..mutta vain talja ja naaras puuttuu.. vähän vaikeemmat hankkia..

• pervokki kirjoitti:

..mutta vain talja ja naaras puuttuu.. vähän vaikeemmat hankkia..

kävelet ulos ovesta ja lähdet katseleen..... naaraita.... ja vaihda se talja vilttiin....;)) mikään ei vaikeeta ku vähän yrittää;)))

• Sydän.Ystävä

Että sellaista....takkatulen ääressä...eikö mitään kauniinpaa sanaa löydy? ;))

• Dark-angels

Eli mikä kaunis sana sit???

keksitkö ite jos niin kerroppa meil muillekki sit?

• ..tuota noin.. ei. eipä löydy kauniinpaa sanaa..

• Dark-angels
        pervokki kirjoitti:

..tuota noin.. ei. eipä löydy kauniinpaa sanaa..

Mitähä se vois olla sit?hehe;)

• Dark-angels kirjoitti:

Mitähä se vois olla sit?hehe;)

..vaihtoehtoja tulee mieleen mutten oo kuitenkaan niin härski..

• Sydän.Ystävä
        pervokki kirjoitti:

..tuota noin.. ei. eipä löydy kauniinpaa sanaa..

no minä kyllä mieluummin rakastelisin takkatulen äärellä kun köyrin ;))Mutta makunsa kullakin,eikö? :))

• Dark-angels
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

no minä kyllä mieluummin rakastelisin takkatulen äärellä kun köyrin ;))Mutta makunsa kullakin,eikö? :))

juu noh en miekää kyl köyris vaan rakastelis se on romanttisempaa;)kyl näin on asian laita joo,ja löytyhän se kaunis sana sieltä kun hetken mietti heh=)

• Sydän.Ystävä kirjoitti:

..no voi sitä silläkin nimellä kutsua... heh.. kappas kun ei heti tullut mieleeni.. höhöhöööö.. no ei turhan vakavasti,..

• Sydän.Ystävä
        Dark-angels kirjoitti:

juu noh en miekää kyl köyris vaan rakastelis se on romanttisempaa;)kyl näin on asian laita joo,ja löytyhän se kaunis sana sieltä kun hetken mietti heh=)

tarvitse edes miettiä sellaista kaunista sanaa ;))

• Sydän.Ystävä
        pervokki kirjoitti:

..no voi sitä silläkin nimellä kutsua... heh.. kappas kun ei heti tullut mieleeni.. höhöhöööö.. no ei turhan vakavasti,..

Hjuumoria aina olla pittää elämäsä ;)))

• Sydän.Ystävä kirjoitti:

..huumoria pervokki olis jo aikaa sitten säkitetty mullan alle..

• Dark-angels
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

totta turisette,elämää ei pidä koskaan ottaa liian vakavasti;)huumorii se olla pitää =)niin sillä sitä selvii taas etiä päin pitkälti;)

• Dark-angels
        pervokki kirjoitti:

juu huumori kukkii jo mullan altaki heheheehehehehehehehe=D=D =)=)hehehe

• Sydän.Ystävä
        pervokki kirjoitti:

itse mukaan lukien...unohtamatta ystäviä,ilman heitä ei huumorikaan kuki ;))))

• Dark-angels
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

itse mukaan lukien...unohtamatta ystäviä,ilman heitä ei huumorikaan kuki ;))))

eipäs unohdeta tosiaankaan niitä ystäviä joita on niin vaan tosi harvassa=)mie oon kaikille hyvä ystävä=)ja minulle saa laittaa mailii jos on joku maili ystävää vailla ja voi muutenki kirjoittaa jos jotain mieleen tuleepi vaan=)=)

• eijarina

mieltä oon kans. En tie mäkään ja siks oonkin melkein luopunut toivosta et sitä ikinä mistään löytyskään. Yks juttu olis mut en nyt viitti tääl siit puhua.

• ..toivottomalta.. ISOO huokaus.. juu ei täällä julkisesti kannata puhua.. voithan mailata.. jos se on tärkeetä juttuu..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..toivottomalta.. ISOO huokaus.. juu ei täällä julkisesti kannata puhua.. voithan mailata.. jos se on tärkeetä juttuu..

minä voi tietää onko se susta tärkeetä vai ei mut oli yks tapaus tässä lähi aikoina mikä mulle sattu enkä viitti täällä sitä selitellä. Huomas taas vaan ettei kaikki olekkaan sitä mitä väittää olevansa.

• eijarina kirjoitti:

minä voi tietää onko se susta tärkeetä vai ei mut oli yks tapaus tässä lähi aikoina mikä mulle sattu enkä viitti täällä sitä selitellä. Huomas taas vaan ettei kaikki olekkaan sitä mitä väittää olevansa.

..hmm.. mä oon sitä mieltä että ihmisiin ei kannata oikein luottaa.. aika monet on vaan tyhmii ja luottaa..
        musta on tullut varovainen ja epäileväinen..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..hmm.. mä oon sitä mieltä että ihmisiin ei kannata oikein luottaa.. aika monet on vaan tyhmii ja luottaa..
        musta on tullut varovainen ja epäileväinen..

meilata sulle ja kertoo tapauksen. Siin taas karisi osa siitäkin vähästä uskosta mikä viel ihmisiin on. Onneks olin viel pelkkä meiliosoite:)

• eijarina kirjoitti:

meilata sulle ja kertoo tapauksen. Siin taas karisi osa siitäkin vähästä uskosta mikä viel ihmisiin on. Onneks olin viel pelkkä meiliosoite:)

..no jos siltä tuntuu niin..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..no jos siltä tuntuu niin..

unohda koko juttu! Sehän nyt ei koske mitenkään sua.

• eijarina kirjoitti:

unohda koko juttu! Sehän nyt ei koske mitenkään sua.

..huh kun alko väsyttää mut pitäis jaksaa katsoo star trekkikin..hehe.. nostalgiaa joten ihan pakko katsoo vaikka hassut lavasteet onkin..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..huh kun alko väsyttää mut pitäis jaksaa katsoo star trekkikin..hehe.. nostalgiaa joten ihan pakko katsoo vaikka hassut lavasteet onkin..

just huippu sarja onkin!!! Mäkin sitä kattelen! Varsinkin just nää vanhat jaksot on hauskoja kattella. En mä siitä uudesta sukupolvesta niin tykänny. Varsinkin niinkuin sanoit ne lavasteet on huppu kun vertaa nykyisiin. Välil kun joku nojaa "kallioon" niin hyvä ettei koko "kallio" kaadu:)

• eijarina kirjoitti:

just huippu sarja onkin!!! Mäkin sitä kattelen! Varsinkin just nää vanhat jaksot on hauskoja kattella. En mä siitä uudesta sukupolvesta niin tykänny. Varsinkin niinkuin sanoit ne lavasteet on huppu kun vertaa nykyisiin. Välil kun joku nojaa "kallioon" niin hyvä ettei koko "kallio" kaadu:)

..ja avaruusolennot näyttää usein ihmisiltä.. ovat hassuissa puvuissa ja osaavat englantia.. hmmm..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..ja avaruusolennot näyttää usein ihmisiltä.. ovat hassuissa puvuissa ja osaavat englantia.. hmmm..

tosiaan! Nyt siirryn töllän ääreen, alkaa Elämäni eläimet ja sit tulee tosi tapahtumiin perustuva Murha portaat. Hyvää illan jatkoa sulle.

• Työn orja

Rautakaupassa myydään karhuntaljaa metritavarana muovipussiin pakattuna, eikä maksa kun jonkun kympin. Ja siitä taljasta riittää, vaikka koko permannon taljoittaisi. Pientä pistelyä saattaa tosin ilmetä iholla, mutta ainaskin on lämmin :))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      336
      38485
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      103
      7066
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5530
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4048
    5. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      67
      3189
    6. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      56
      3175
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      63
      2400
    8. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2171
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2154
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      500
      2050
    Aihe