Näkyi olevan niin pieni esiintymislava että mahtaakohan tuonne edes yhtye ja soittimet mahtua,
Näyttää kyllä enemmän ulkohuusilta kun muihin tapahtumiin vertaa.
Voiko tätä katuliitu tapahtumaa edes festariksi kutsua?
Onneksi näyttää tulevan vettä illalla oikein reippaasti ettei iho pala auringosta.
Iltapäivälehdissäkin naurettiin mummoille sunnatuista fanzonesta ja rollaatori areasta. Jokseenkin tuntuu aika mahtipontiselta kirsikkapuisto kierroksen jälkeen kun on sentään 20mx20m alue.
Nyt on tainnut hieman nousta se... päähän siellä kun on niin olevinaan suurta.
Onneksi tämä renkutus loppuu sunnuntaina.
Vimpelin Saarikenttä/katufestivaalit?
Anonyymi-ap
2
140
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Tänään ei iho pala, kun vettä tulee 90 milliä illan aikana. Voidaanko edes miesten peliä pelata?
- Anonyymi00002UUSI
Lauloiko Annika Eklund hittindä Shanghain valot ja Missä on mun Strömsö? Ne ovat hyviä biisejä molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557