Löytyykö paastoseuraa?

Anonyymi-ap

Tarkoitus on paastota koska Raamatussa lukee Jeesuksen omat sanakkaat: "Kun paastoatte" eli mitä ?

Se tarkoittaa että tulee toisinaan paastota. Selvästikin Jeesus haluaa sitä että ihmillinen toisinaansa paastoollisoittee.

Mulla on aika ronskisti ruokaata en tiijä milloin ne loppuu. On lohi, on iso melooni, on 2 lihapiirakkaa, listaa en jaksa jatkaa kun se on pitkä kuin Päivilläisen väärintuomitsijan henkilökohtainen syntilista.

Arvijoin vespaastoisuuven aloitusajankohjaksi alle viikon, tarkennan myähenmin miten etenee ruuvan loppumallisuus j arvijoitu vesipaastokkaan aloitusaikaisuus. Huom!

Pelkkä vesipaasto, mitään muuta ei saa ottaa, ei suolaa, ei mitään huijaavaallista vesipaastoo helpottavuutta. Mun on useenpi kuukausi pitänyt vespaastoolle alkaa mutta aina on löytynällisöitynyt uutta ruokaallisuutta kaupakkaista. Nyt vaan täytyy pystyy pitään kiinni siitä ettei ostele enää mitään kaupallisesta.

Jeesus on Herra!

Selef Urge

23

91

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Unelmoin tosi pitkästä vesipaastosta ja kovasti myös etukäteen koen jännityksen aaltoisuuksia, koska oon päättänyt tämän vesipaaston aloittaa enkä anna siinä periksi ainakaan kahteen viikkoon.

Onneksi on paljon ruokaa tullut hankittua ettei vesipaasto ainakaan muutamiin päiviin pääse alkamaan.Söin justiin kaksi sijanlihan pihvijä, ne oli vikat sijanlihaksiset pihvikset, yhjen mollukkapallon etikkapunajuurta,niitä on arvijolta kolme mollukkaa jäljellä, sinappii oli pihveisissä, tomaatin se oli vika tomaatti,punasipuli meni joko kokonan tai lähes kokonaan, punasipuli on viimeiseni punasipuleisistain.

Melko kylläisenä,

Selef Urge

Ja koska mua jännittääkin niin....

Jännittäjäjenkin,

Selef Urge

• Anonyymi00002

Mene töihin ja lopeta tuo venkulointi !

• Anonyymi00003

Mikä pitkässä paastossa jännittää sua?

• Anonyymi00004

Moniakkaisuus. Kuten paastokseesteessa tulee jaksa matottomia hetkiä, enerkija vähissä 18 vrkoiseellisen kohdassa, on kestettäväisenä epämukavaisuuksija, nälänteellistyisyyksijä, tulee ihan ku jaksamattomija hetkijä, joista pääsee jatkamaan vaan Herralta apuu huutamalla, jotta voiman saisi jatkaa kohti paastopäivijen täyttymyksen tavoitteellisuuteen pääsemyksillisyyttä.

Mulla on ny melkeen hiki.

On jotenkin kuumaisa oloisuus.

Selef Urge

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Moniakkaisuus. Kuten paastokseesteessa tulee jaksa matottomia hetkiä, enerkija vähissä 18 vrkoiseellisen kohdassa, on kestettäväisenä epämukavaisuuksija, nälänteellistyisyyksijä, tulee ihan ku jaksamattomija hetkijä, joista pääsee jatkamaan vaan Herralta apuu huutamalla, jotta voiman saisi jatkaa kohti paastopäivijen täyttymyksen tavoitteellisuuteen pääsemyksillisyyttä.

Mulla on ny melkeen hiki.

On jotenkin kuumaisa oloisuus.

Selef Urge

Märän t-paijn laitoin ruhokkeen päälle. Heti olo helpottui kuin taikaisellisesta iskuksesta.

Tosi hyvä viileellisöityny olo tuli heti, tuntuu ihmeelliselliselle.

Vinkiksiksi kuumaksoituneillle,

Selef Urge

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Märän t-paijn laitoin ruhokkeen päälle. Heti olo helpottui kuin taikaisellisesta iskuksesta.

Tosi hyvä viileellisöityny olo tuli heti, tuntuu ihmeelliselliselle.

Vinkiksiksi kuumaksoituneillle,

Selef Urge

Hyvä kun pidät ruhoksellisuudestasi huolta. Niin ymmäsinkö oikein eli aiot tänään vielä syödä jääkaappiasi tyhjäksi, tänä iltana?
        Sitten kahden viikon vesipaasto? Kaks päivää se on sulla.
        Mulla on syömishäiriö. Taitaa olla sullakin.
        Mun on pitkään pitänyt juoda yks mehulasi yötä vasten mutta olen aloittanut kuuden maissa ja olen juonut litran. Nyt ihan sillä olen lihonut kuukaudessa neljä kiloa. Arvaappa tökkiikö laihduttaa se pois.nyt?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Hyvä kun pidät ruhoksellisuudestasi huolta. Niin ymmäsinkö oikein eli aiot tänään vielä syödä jääkaappiasi tyhjäksi, tänä iltana?
        Sitten kahden viikon vesipaasto? Kaks päivää se on sulla.
        Mulla on syömishäiriö. Taitaa olla sullakin.
        Mun on pitkään pitänyt juoda yks mehulasi yötä vasten mutta olen aloittanut kuuden maissa ja olen juonut litran. Nyt ihan sillä olen lihonut kuukaudessa neljä kiloa. Arvaappa tökkiikö laihduttaa se pois.nyt?

Mikä on syömishäiriö?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mikä on syömishäiriö?

Liittyy ahmimiseen, eli syö vaan kunnes on ihan ähkyssä. Jotkut vielä oksentaa syömänsä ruuat pois ettei lihoisi

• Anonyymi00006

Minä olen useasti paastonnut 4åpäivää kerrallaan herra kunnioittaa minun paastoa ja antaa minun nähdä näkyjä ja saada profetioita.
      Terv Jari Pasanen profeetta pastori Nehemia seurakunnan nettityöntekijä

• Anonyymi00007

>>>>Minä olen useasti paastonnut 4åpäivää kerrallaan herra kunnioittaa minun paastoa ja antaa minun nähdä näkyjä ja saada profetioita<<<

--------------
        Mikähän se sinun herra on?
        Tosi Jumalan kanssa ei käydä kauppaa eikä Hän katso henkilöön.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

>>>>Minä olen useasti paastonnut 4åpäivää kerrallaan herra kunnioittaa minun paastoa ja antaa minun nähdä näkyjä ja saada profetioita<<<

--------------
        Mikähän se sinun herra on?
        Tosi Jumalan kanssa ei käydä kauppaa eikä Hän katso henkilöön.

Eikä näytä tiktokkeja !

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eikä näytä tiktokkeja !

Netti profeetta on Jumalan ääni tiktokissa. Siksi Jumala puhuu profeetalleen

• Anonyymi00009

Voi pitää puolipaaston: kello on nyt 16:04.seuraava ruoka klo 17:00 päärynä. Tiukka itsekuri.
      Sitä seur. Mehulasi, yks. Ja nälkäisenä nukkumaan. Aamupala normaali.
      Kuulostaa helpolta mutta laiselleni syömishäiriöiselle se ei sitä ole. Miten sinun ilta, selehilöinen?

• Anonyymi00010

Kokkonen oli 30 päivää vesipaastossa. Laihtui 30 kiloa. Oli hällä varaakin.

• Anonyymi00011

Minä aloitan puolipaaston siis tänään. Vaikeaa: unohdin olevani paastolla ja söin puolikkaan tomaatin ja kurkkua. Häiriö nostaa päätään. Seur. Mehu klo 19. Yksi lasi kun yleensä on mennyt litra.
        Kuka kokkonen?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minä aloitan puolipaaston siis tänään. Vaikeaa: unohdin olevani paastolla ja söin puolikkaan tomaatin ja kurkkua. Häiriö nostaa päätään. Seur. Mehu klo 19. Yksi lasi kun yleensä on mennyt litra.
        Kuka kokkonen?

entinen ihrakasa, nykyinen hoikka?

• Anonyymi00014

Kirjoitin pitkähkööllisen lyhyehkööllisen vastauksen äsken, mutta onnistuin ruksauttamaan sen kiinni ja sinne katos vastaus ennen kuin sen tänne oli lähetys.

Suutahjus.

Enpä ala uusselostaankaan. Nyt. Palaan asijaan tuonnempana h-hetköötä. Lyhyjeesti: Ruokoo on vielä arvijollisesti ainakillisesti keskiviikkoolliseen asti.

Selef Urge

• Anonyymi00015

Kattelen jalkapalloiluuta , kussa jalkapalloilee arkitiina ja sen vastajallisoituma satsumoituma espana.

Jännitteepi kahtoo kunpi voittaapi ja kunpi hävijääpi.

Oon syönyt tuhtikkaasti ahke rasti ruokijaisijoitaksija pois suullain hyvällisellä luottamuksella ja suurella innokseellisuulla. Saattaa olla että tiistaina voisiko paastoksikkus alkaiksikkuus.

Väsyttää tosin , mutta hätätilanteeksessa aina jaksaa kahtoo kun äm äm- kisa kyseessä sen lopullisuuvessa.

En oo tänä kesänä tuoreena mansikkaa enkä vesimeloonii syönyt. Mulla on vesimelloni viellä syömättä enen paastoisuuven alkuisuutta. Aijon paastota innokkaasti ja voitokkaasti sitten kun se alkaa antajen paastotuntijen suhista korvaisissa.

Veikkaan Espanjan voittoo.

Selef Urge

• Anonyymi00016

Veikkaan että pystyt pariin päivään.

• Anonyymi00019
        UUSI

oikein veikattu.

• Anonyymi00020
      UUSI

Kokkonen oli just 30 päivän paastossa. Laihtui 27 kiloo. Kehui kuinka mahtava olo oli paaston jälkeen.

• Anonyymi00022
      UUSI

EI LÖYDY

• Anonyymi00023
      UUSI

Raamatusta vois vähän ottaa selville mikä on paaston ydin ja lopettaa nuo tyhjänpäiväiset höpinät aiheesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      856
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      149
      591
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    10. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      57
      556
    Aihe