Sukupuolista miete

Miltä ajatus kuulostaa? Minusta aika usein ellei jopa säännöllisesti ihmiset tekee sukupuolesta tekosyyn olla jotain tai olla olematta. Tehdä jotain tai olla tekemättä.

Minua se hiukan ärsyttää, koska näen asian tosiaankin usein tekosyynä vältellä joitain asioita. Tai tuputtaa omia maneereita sen varjolla mitä sukupuolta on tai kokee olevansa.

Lähden eläinruokia taas ostelemaan puurojen perään, mutta palaan kurkkaamaan kun ennätän mitä mieltä olette. 😊

107

294

Vastaukset 107

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sinua ärsyttää? No, kuule: ketään ei kiinnosta.

• UUSI

Siehän sähäkkä olet, töksäytys parissa minuutissa 😁

• UUSI

Näkyi sinua kiinnostavan ja ihana ekana olit kommentoimassakin.

• Anonyymi00058
        UUSI

Kiinnostaapas.
        Ärsytyksen moraalisella pohjalla on merkitystä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Minusta on mukavaa asua Suomessa, koska täällä voi naisena tehdä mitä haluaa. ☺️

🦄

• UUSI

Niin voi miehenkäin ja sammakkonakin. Todellisuudessahan sukupuoli oikeasti on todellakin vain päässämme juurrutettu ajatus, jonka mukaan mahdollisuuksia punnitaan.

Esim. Voima, en ikinä mieti sukupuoltani kun meen hommaan jossa tarvitsen voimaa. Menen ja koitan riittääkö voimani tai eikö riitä. En jätä tekemättä mitään mihin pystyn ja kykenen, enkä varsinkaan sukupuolen takia.

Kokeilen ja mietin toista tapaa, etsin ratkaisun ja välineet, mutten mieti hmm olen nainen eihän se voi multa onnistuakkaan. Mietin jos ei onnistu ettei voimani tai kykyni riitä ihmisenä, eikä sukupuoleni ole syy siihen, kuin harvoin. Samassa sukupuolessa on paljon hajontaa yksilöiden kyvykkyyksissä olipa mies, nainen tai hattivatti.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Niin voi miehenkäin ja sammakkonakin. Todellisuudessahan sukupuoli oikeasti on todellakin vain päässämme juurrutettu ajatus, jonka mukaan mahdollisuuksia punnitaan.

Esim. Voima, en ikinä mieti sukupuoltani kun meen hommaan jossa tarvitsen voimaa. Menen ja koitan riittääkö voimani tai eikö riitä. En jätä tekemättä mitään mihin pystyn ja kykenen, enkä varsinkaan sukupuolen takia.

Kokeilen ja mietin toista tapaa, etsin ratkaisun ja välineet, mutten mieti hmm olen nainen eihän se voi multa onnistuakkaan. Mietin jos ei onnistu ettei voimani tai kykyni riitä ihmisenä, eikä sukupuoleni ole syy siihen, kuin harvoin. Samassa sukupuolessa on paljon hajontaa yksilöiden kyvykkyyksissä olipa mies, nainen tai hattivatti.

Totta.

Miehiltä vaatii hieman enemmän sosiaalista uskallusta tehdä naisten hommia kuin naisilta miesten hommia, koska patriarkaatin mukaan mies on naista ylempänä. Ongelma ei tietenkään koske niitä, jotka eivät allekirjoita patriarkaatin oletuksia.

🦄

• Anonyymi00059
        UUSI

Virhe.
        Mun kanssa ei voi tehdä ilman kitkaa mitään jos olen eri mieltä.
        Väännä siitä mieleisesi kommentti.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Väärä mielipide.
        Sukupuoli on fyysinen ominaisuus.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Totta.

Miehiltä vaatii hieman enemmän sosiaalista uskallusta tehdä naisten hommia kuin naisilta miesten hommia, koska patriarkaatin mukaan mies on naista ylempänä. Ongelma ei tietenkään koske niitä, jotka eivät allekirjoita patriarkaatin oletuksia.

🦄

"Patriarkaattikortti" heilui.

• Anonyymi00003
      UUSI

Mua yritetään kovasti rajoittaa sukupuoleni vuoksi, koska teen mitä haluan. Kyllä se joskus vähän ärsyttääkin, kun joillekin (pääosin miehille) se on kova paikka ja käyttäytyvät sitten huonosti. Kaikenlaiset miesselitykset (...huokaus, ei vttu taaas...) ovat hyvin tavallisia. Naiset eivät tiedä eivätkä osaa mitään kymmenien vuosien kokemuksella ja koulutuksilla, kun taas miehet tietävät kaiken kaikesta koska munat. Onhan tuo nyt koomistakin, mutta saman kaavan jankkaaminen myös kyllästyttää.

Kuulostaa kurjalta, jos itse rajoittaa itseään sukupuolensa vuoksi. Mutta toisaalta, jos se sopii itselle tai toimii tekosyynä, niin ei kai siinä..?

xLiner

• Anonyymi00004
        UUSI

Nyt taidat keksiä omiasi ja oikeasti miehen virallinen neuvonantaja on oma nainen ja jos mies ei tiedä jotakin asiaa niin kysyy naiseltaan neuvoa tai yhdessä hankkivat tiedon tai yhdessä tekevät asian

• Anonyymi00005
        UUSI

Joku "asiantuntija" neuvoi naisia heittäytymään välillä avuttomiksi, jotta miehet voisivat päästä pätemään ja tuntemaan itsensä tärkeiksi parisuhteessa.

En voi hyväksyä tuollaista. Parempi aina hoitaa asiansa itse, niin ne tulee hoidettua hyvin ja oikein. Jos toista täytyy paapoa kuin lasta, suhde ei ole aikuisten välinen.

xLiner

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Nyt taidat keksiä omiasi ja oikeasti miehen virallinen neuvonantaja on oma nainen ja jos mies ei tiedä jotakin asiaa niin kysyy naiseltaan neuvoa tai yhdessä hankkivat tiedon tai yhdessä tekevät asian

Miesvauvat 🤮

xLiner

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joku "asiantuntija" neuvoi naisia heittäytymään välillä avuttomiksi, jotta miehet voisivat päästä pätemään ja tuntemaan itsensä tärkeiksi parisuhteessa.

En voi hyväksyä tuollaista. Parempi aina hoitaa asiansa itse, niin ne tulee hoidettua hyvin ja oikein. Jos toista täytyy paapoa kuin lasta, suhde ei ole aikuisten välinen.

xLiner

Mutta päättääkö mies parisuhteessa mistään yksinään vai joutuuko mies kysymään kaiken päälliköltään eli kysyä ns hallitukselta ja pitää kaikki tiedot antaa hallitukselle

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miesvauvat 🤮

xLiner

Mutta jos ei kysy niin mies kärsii eli päällijöltä parempi kysyä niin pääsee helpommalla

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mutta jos ei kysy niin mies kärsii eli päällijöltä parempi kysyä niin pääsee helpommalla

Mietihän miten se nainen pääsee helpommalla

xLiner

• Anonyymi00011
        UUSI

Sinua tarvitaan.

Asiat muuttuvat hitaasti, koska mies tehtaat, ammatit ja työpaikat
        ovat ja pysyvät sisäpiiritouhuna. Siellä peritään syrjintä ja väkivalta.

Voisin väittää, että se muistuttaa kivikautista musukulttuuria.

Metsä- ja puuteollisuus, poliisi, energiateollisuus, rakennusala,
        maanpuolustus. Muuttumattomia.
        Sovinismi rehottaa.

20 v on lyhyt aika, eikä muutosta tule.

Mies ei tarvitse naisia mihinkään.
        Japani kehittää jo keinokohtuja,
        saavat miehet lisääntyä keskenään.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

xLiner

Olemalla sille mielin kielin niin nainen voi ol mukavalla päällä mut jos ei ole mielin kielin niin sit ei ole kivaa ei

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

xLiner

Eli nyt nähtiin että xliner keksii omia ja värittää ja puhuu vesiperää eli puhuu keksittyä potaskaa

• UUSI

Näin olen ollut ymmärtävinäni jo aiemminkin, että teet työtä miesvaltaisella alalla ja rakentaminenkin kuuluu työnkuvaan. Ja että joillekin miehille on ollut ongelmallista sisäistää, ettei sukupuolesi tee sinusta kyvytöntä ja osaamatonta siinä mitä teet.

Meillä on vielä aika takapajuista monin kohdin sukupuolien hahmottelu versus sukupuolesta riippumattomat kyvyt ja äly.

Ehkä asia muuttuu, kun ei anneta muottien enää sanella elämää, sanellaan itse kykyjemme mukaan.

• Anonyymi00039
        UUSI

En ole koskaan elämäni aikana tavannut pätevää naista, enkä usko tapaavanikaan. Olen kyllä nähnyt naisia jotka USKOVAT kovasti olevansa hirmu eteviä, mutta eivät oikeasti sitä ole.

• UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sinua tarvitaan.

Asiat muuttuvat hitaasti, koska mies tehtaat, ammatit ja työpaikat
        ovat ja pysyvät sisäpiiritouhuna. Siellä peritään syrjintä ja väkivalta.

Voisin väittää, että se muistuttaa kivikautista musukulttuuria.

Metsä- ja puuteollisuus, poliisi, energiateollisuus, rakennusala,
        maanpuolustus. Muuttumattomia.
        Sovinismi rehottaa.

20 v on lyhyt aika, eikä muutosta tule.

Mies ei tarvitse naisia mihinkään.
        Japani kehittää jo keinokohtuja,
        saavat miehet lisääntyä keskenään.

Puuteollisuus mainittu.

Nimittäin SOTKA

Kattelin muuten SOTKAn kuvia. Kyllä sielä oli naisiaki töissä. Mies ja nainen nosteli niitä viiluja sielä SOTKAn tehtaalla. Tämä siis 50 lukua.

Kuvia löytyy arjen historia palvelusta.

• Anonyymi00062
        UUSI

Ai....... mua yritetään rajoittaa sukupuoleni vuoksi, koska pidän sananvapaudestani kiinni. Kyllä se joskus vähän ärsyttääkin näemmä joitain kun vastakkaista sukupuolta yleistävät patriarkaattivihamieliset syytökset (kommentit) lentelevät toisinaan aiheettomastikin somessa, joten eipä kannata uhriutua siellä.

Sitä paitsi puhu vain omasta puolestasi minulla on huonoja ja hyviä kokemuksia kummastakin sukupuolesta.
        Se on tavallista.

Sukupuoli vaikuttaa käytökseen enemmän tai vähemmän ja se on hyvä ottaa huomioon monenlaisissa sosiaalisissa suhteissa.

Sukupuoli tekosyynä on hyvä huomata.

SlimLaineri

• Anonyymi00006
      UUSI

jos on nukkumasakin jogain niin joku naton kenttäyksikkö tekemässä jotain ei edes herääkään... kuin luuseri joku taistwluaukwltaja hah

• Anonyymi00012
        UUSI

Tos apteekissa on töissä mies, joka
        osaa luetella hämmästyttävän litanian
        mitään tarkoittamia sanoja.

Ensikerralla äänitän sen puppulitanian.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tos apteekissa on töissä mies, joka
        osaa luetella hämmästyttävän litanian
        mitään tarkoittamia sanoja.

Ensikerralla äänitän sen puppulitanian.

Teepäs nainen sama perässä.

• UUSI

Onhan noita ns miesten hommia ja naisten hommia...jotkut syystä ja jotkut taas ei.
      Joidenkuiden tyyliin kuuluu rakentaa raja-aitoja tekemisiinsä, itse en siihen ryhmään kuulu.

Teen mitä tarvitsee, toimivuus on ykkössijalla. Nillittäköön tai paukuttakoon rintaansa ne joiden ego sitä tarvitsee :)

• UUSI

Juu, ei kannsa kuulu mun hyveisiin sukupuolella ratkaista asiouta, vaan korvienvälillä. Ja aina se korvienväli ei riitä, joutuu turvautuu itteään perehtyneempään.

Mutten osaa edes ajatella, että koska joku on mies se osaa tietysti kaiken tai nainen, ei tietenkään osaa. Lähestytään ongelmaa ratkaisun ei sukupuolen lähtökohdista, joka ratkaisee dilemman. Se on se päällikkö siinä hommassa, muut kuuntelee ohjeita.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, ei kannsa kuulu mun hyveisiin sukupuolella ratkaista asiouta, vaan korvienvälillä. Ja aina se korvienväli ei riitä, joutuu turvautuu itteään perehtyneempään.

Mutten osaa edes ajatella, että koska joku on mies se osaa tietysti kaiken tai nainen, ei tietenkään osaa. Lähestytään ongelmaa ratkaisun ei sukupuolen lähtökohdista, joka ratkaisee dilemman. Se on se päällikkö siinä hommassa, muut kuuntelee ohjeita.

Meillä on tossa takaoven päällä jäänyt panelointi kesken ja alle änkee ampparit pesimään.

Minä olisin ratkaissut sen väliaikaisella hiiriverkolla, jonka taivuttelee eteen ja kiinnittää vaikka nitojalla tuulensuojalevyyn. Irti kun taas alkaa paneloimaan. Niin mies otti verkon pois ja mielummin tappaa 2h niitä ampiaisia.

En ymmärrä hänen logiikkaa, minusta sitä ei tässä kohtaa yksinkertaisesti ole. Verkko toimi 100%.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Meillä on tossa takaoven päällä jäänyt panelointi kesken ja alle änkee ampparit pesimään.

Minä olisin ratkaissut sen väliaikaisella hiiriverkolla, jonka taivuttelee eteen ja kiinnittää vaikka nitojalla tuulensuojalevyyn. Irti kun taas alkaa paneloimaan. Niin mies otti verkon pois ja mielummin tappaa 2h niitä ampiaisia.

En ymmärrä hänen logiikkaa, minusta sitä ei tässä kohtaa yksinkertaisesti ole. Verkko toimi 100%.

Aina kun ehdin ajatella, että ai että ompas mulla fiksu mies. Niin hän tekee jotain tollasta ja mietin, että niin.... Olikohan hän sittenkään ihan niin fiksu kun jo ylistin. 😅

Mutta nyt meen jatkaa ulkohommia, taivas kerää pilviä.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ovela tyyppi, katsos kun tekee tahallaan tyhmyyksiä välillä niin sitä loistavaa toimivaa miehistä logiikkaa on sitten paljon helpompi ihailla ja arvostaa kun se taas on käytössä 🤭

• UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Ovela tyyppi, katsos kun tekee tahallaan tyhmyyksiä välillä niin sitä loistavaa toimivaa miehistä logiikkaa on sitten paljon helpompi ihailla ja arvostaa kun se taas on käytössä 🤭

Ainoo vaan etten minä unohda tyhmyyksien määrää, vaikka onnistumisiakin tulisi. Totean sitten, että no hän on torvi tuossa kohtaa ja minä monissa muissa missä hän loistaa. Toki en kilpaile loistolla, miehet toisinaan tekee niin. Sekin on outoa, kun riittäisi vaan että homma joltain sujuu. Sen enempää siitä lesoamatta. 😄

Ehkä se sujuminen tuli miehelle itselleen yllärinä ja riemu onnistumisesta on naamioitu lesoamisella.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ainoo vaan etten minä unohda tyhmyyksien määrää, vaikka onnistumisiakin tulisi. Totean sitten, että no hän on torvi tuossa kohtaa ja minä monissa muissa missä hän loistaa. Toki en kilpaile loistolla, miehet toisinaan tekee niin. Sekin on outoa, kun riittäisi vaan että homma joltain sujuu. Sen enempää siitä lesoamatta. 😄

Ehkä se sujuminen tuli miehelle itselleen yllärinä ja riemu onnistumisesta on naamioitu lesoamisella.

Nojoo, me nyt ukon kanssa ollaan kaksi tavan talleroa, kumpikin tekee parhaansa välillä onnistutaan ja välillä ollaa onnistuvinaan. Kaksi puupäätä yhdessä, kai siitä jotakin syntyy muutakin kun lapset ja paskaa. 😊

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Nojoo, me nyt ukon kanssa ollaan kaksi tavan talleroa, kumpikin tekee parhaansa välillä onnistutaan ja välillä ollaa onnistuvinaan. Kaksi puupäätä yhdessä, kai siitä jotakin syntyy muutakin kun lapset ja paskaa. 😊

Noh, kunhan ei kolise oikein kovasti keilaradalla niin kaikki hyvin, normielämää 👍

• Anonyymi00015
      UUSI

Aloitukseen :
      Sukupuolen voi kuulemma vaihtaa kerran vuodessa.
      Ihan sama mitä lakikirjoissamme lukee, mutta minulla on äiti ja isä ja sukupuolen ilmaisevien termien muuntelu sekä ääriliberalistinen ihmisen seksualikäsitys sekä loputon saivartelu asian ympärillä ei muuta olemassa olevia biologisia faktoja johon tieteenkin on nojattava.

• UUSI

Ja miten tämä nyt sitten liittyy aiheeseeni?

• Anonyymi00016
      UUSI

miikä on ed3esa joku naton fast-action porukkaa ei luuaswewirta kuin joku taistelusukeltja hhwhhw

• Anonyymi00017
      UUSI

Ei tullut heti mieleen mitään sellaista, missä sukupuoli olisi jokin syy olla tekemättä jotain 🤔 Jotkin asiat ovat ehkä keskimäärin helpompia tietylle sukupuolelle, mikä voi johtua joko biologisista eroista tai opituista kaavoista niin, että jonkin asian tekeminen tuntuu luontaisemmalta.

Tässä kun on niin pitkään ollut yksin, niin pakkohan se on kaikki ollut itse tehdä, aivan sama mitä sukupuolta edustan.

Aletheias

• Anonyymi00020
        UUSI

Yksi syy kuukautiset kakkonen hämähäkit eli tappo ulkoistetaan miehelle siinä jo pari aihetta

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Yksi syy kuukautiset kakkonen hämähäkit eli tappo ulkoistetaan miehelle siinä jo pari aihetta

Kuukautiset ihan aidosti voi olla syy tekemättä jotain, riippuen kuukautisten laadusta. Yleensähän kuukautiset hoituvat siinä arjen touhun lomassa eikä ne estä mitään, mutta joskus niihin voi liittyä koviakin kipuja tms jolloin se aidosti voi vaikuttaa tekemisiin.

Hämähäkitkin olen joutunut hoitamaan itse, mutta jos olisi mies niin ihan mielellään hän saisi ne hoitaa 😄

Aletheias

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kuukautiset ihan aidosti voi olla syy tekemättä jotain, riippuen kuukautisten laadusta. Yleensähän kuukautiset hoituvat siinä arjen touhun lomassa eikä ne estä mitään, mutta joskus niihin voi liittyä koviakin kipuja tms jolloin se aidosti voi vaikuttaa tekemisiin.

Hämähäkitkin olen joutunut hoitamaan itse, mutta jos olisi mies niin ihan mielellään hän saisi ne hoitaa 😄

Aletheias

Miksi sinä et hanki omaa miestä itsellesi

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Miksi sinä et hanki omaa miestä itsellesi

Olen saamaton tässä asiassa 😊

Aletheias

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Aletheias

"Hämähäkitkin olen joutunut hoitamaan itse"

Millaista ruokaa annat hämähäkeille, tarvitseeko ne vettä myös?

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

"Hämähäkitkin olen joutunut hoitamaan itse"

Millaista ruokaa annat hämähäkeille, tarvitseeko ne vettä myös?

Voi, nyt tuli paha mieli, kun olen ollut armoton hämähäkkejä kohtaan. Ne kun saavat lähtöpassit välittömästi kodistani.

Aletheias

• Anonyymi00018
      UUSI

TOtta, naiset voisi alkaa ottamaan vastuuta itsestään ja omista asioistaan, eikä aina huutaa miestä apuun joka tilanteessa. Pitäisi olla tasa arvo eikä voisi vedota sukupuoleen ja siihen ettei pysty sen takia.

• UUSI

Molemmissa sukupuolissa on niitä kykeneviä ja niitä ei kykeneviä, asia kun asia melkeinpä.

Jos näin ei olisi, miksi miehet pyytää kaveria avuksi tai joutuu kysymään neuvoa keltään muulta kuin itseltään? Siksi koska naisetkin joutuu, silloin kun ei yksilönä osaa tai kykene, riitä kapasiteetti ratkaista dilemmaa.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Molemmissa sukupuolissa on niitä kykeneviä ja niitä ei kykeneviä, asia kun asia melkeinpä.

Jos näin ei olisi, miksi miehet pyytää kaveria avuksi tai joutuu kysymään neuvoa keltään muulta kuin itseltään? Siksi koska naisetkin joutuu, silloin kun ei yksilönä osaa tai kykene, riitä kapasiteetti ratkaista dilemmaa.

Esim jos mä pyydän miestä vaihtamaan autoon renkaat tai jarrupalat, syy ei ole siinä etten itse osaa vaan siinä etten ehdi, pysty juuri akuutisti tai olen sinä päivänä niin kipeä etten kykene mihkään muuhunkaan ponnisteluun.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Esim jos mä pyydän miestä vaihtamaan autoon renkaat tai jarrupalat, syy ei ole siinä etten itse osaa vaan siinä etten ehdi, pysty juuri akuutisti tai olen sinä päivänä niin kipeä etten kykene mihkään muuhunkaan ponnisteluun.

Se, että on nainen ei estä käyttämästä järkeään ja fysiikkaansa. Oppimaan pystyy sen kun opettelee.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Se, että on nainen ei estä käyttämästä järkeään ja fysiikkaansa. Oppimaan pystyy sen kun opettelee.

Ja jos mä annan jonkun tehdä jonkun homman, niin yleensä syy on aina se, etten itse ehdi, pysty tai ymmärrä tarpeeksi. Mutta se joka ehtii, pystyy ja ymmärtää ei ole välttämättä mies hänkään. Nainen kelpaa yhtä hyvin kun osaa hommansa.

• Anonyymi00019
      UUSI

Voihan ihminen tarkastella asioita näin, että minä naisena, miehenä, muusukupuolisena kien tämän asian niin ja noin. Sehän vain antaa perspektiiviä ja voi, huom. voi , auttaa ymmärtämään näkökantoja. Hyväksyntä on toinen.
      Täälläkin on monista sadoista asioista mielipiteitä. Vähän ymmärrämme, mutta ihan kaikkea ei voi eikä tarvitsekaan hyväksyä.
      Vilma

• Anonyymi00024
      UUSI

Tulevaisuudessa ei ole noin. Kuunnelkaa tämän päivän 10 -vuotiaita.

Heidän puheissaan ei ole tyttöjä ja poikia, on henkilöitä.

Itse ainakin koen, että on ollut paljon etua naisena olemisesta. Tuo poistuu ilmeisesti.

Siitä vaan sitten kaikki naiset korjaamaan autoa, ja rakentamaan taloa. Ja maksamaan parisuhteessa suhteellisesti enemmän, jos miehen palkka on pienempi.

Ja tarjoamaan miehelle lounas treffeillä.

Miehet (siis henkilöt) voivat sitten mennä kitkemään kasvimaalle, ja siinä samalla pyöräyttää mustikkapiirakan.

• Anonyymi00025
        UUSI

Naiset rakentaa jo taloja ja korjaa autoja.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Naiset rakentaa jo taloja ja korjaa autoja.

Really? Sinäpä varsinainen Sherlock olet.

Siinäpä sitten rakennat talon itse itsellesi niin, että teet myös sähkötyöt ja laatoitukset.

• Anonyymi00030
        UUSI

Silloinko vasta nainen voi tarjota miehelle lounaan. Eikö se ole jo tätä päivää?
        Vilma

• UUSI

"Siitä vaan sitten kaikki naiset korjaamaan autoa, ja rakentamaan taloa. Ja maksamaan parisuhteessa suhteellisesti enemmän, jos miehen palkka on pienempi.

Miehet (siis henkilöt) voivat sitten mennä kitkemään kasvimaalle, ja siinä samalla pyöräyttää mustikkapiirakan."

Tämä on kaikki tehty ja koettu. Enkä koe olevani mitenkään erikoinen, vaikka sitä mulle on monet kaavoihin fakkiutuneet yrittäneet väittää. Eikä ole mitenkään outoa, että mieheni leipoo, tekee ruokaa, harjaa marsuja, kitkee tai tiskaa. Ihminenhän sitä hänkin on ja tekee mitä mielii, niin minäkin.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

"Siitä vaan sitten kaikki naiset korjaamaan autoa, ja rakentamaan taloa. Ja maksamaan parisuhteessa suhteellisesti enemmän, jos miehen palkka on pienempi.

Miehet (siis henkilöt) voivat sitten mennä kitkemään kasvimaalle, ja siinä samalla pyöräyttää mustikkapiirakan."

Tämä on kaikki tehty ja koettu. Enkä koe olevani mitenkään erikoinen, vaikka sitä mulle on monet kaavoihin fakkiutuneet yrittäneet väittää. Eikä ole mitenkään outoa, että mieheni leipoo, tekee ruokaa, harjaa marsuja, kitkee tai tiskaa. Ihminenhän sitä hänkin on ja tekee mitä mielii, niin minäkin.

Äsken hakkasin lekalla vanhan 8 lokeron hyllykön pieniksi paloiksi ja kannoin peräkärryyn romukuormaan, lapioin multaa kärryyn ja kuskasin pihan perälle, haravoin ja nyt meen jatkaa aidan tekoa. Mies tuli töistä, kävi suihkussa ja alkaa tekemään ruokaa ja leipomaan.

Luultavasti sitten suuntaa 120åcc metalliheppansa janssa cruusailemaan, nauttimaan ajonhuumasta.

Mä jatkan hommiani.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Äsken hakkasin lekalla vanhan 8 lokeron hyllykön pieniksi paloiksi ja kannoin peräkärryyn romukuormaan, lapioin multaa kärryyn ja kuskasin pihan perälle, haravoin ja nyt meen jatkaa aidan tekoa. Mies tuli töistä, kävi suihkussa ja alkaa tekemään ruokaa ja leipomaan.

Luultavasti sitten suuntaa 120åcc metalliheppansa janssa cruusailemaan, nauttimaan ajonhuumasta.

Mä jatkan hommiani.

Oho 1200cc se å tuli kun pyörä on ruotsista. Ite käynny vasta hakee.

• Anonyymi00032
        UUSI

Eihän nuo ole mitenkään sukupuolesta kiinni olevia asioita. Toki on niin, että keskimäärin miehet ovat enemmän kiinnostuneita autoista jne eli en väitä, etteikö olisi asioita, joissa on tyypillisempää, että miehet tai naiset hallitsevat asian keskimäärin paremmin, mutta mikään ei estä naisia korjaamasta autoa tai rakentamasta taloa.

Minulle ei myöskään tuota ongelmaa tarjota miehelle lounasta. Yhteisessä taloudessa olen noudattanut sitä, että yhteiset kulut maksetaan puoliksi ja mielestäni se on toimiva tapa. Miksi kummankaan pitäisi maksaa enemmän? Tietysti, jos tuloero on valtaisa, voi olla järkevää tasoittaa eroa. Ei sekään tietysti mistään kotoisin ole, että perheen sisällä on kovin eritasoista elämistä.

Aletheias

• Anonyymi00034
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mä jatkan hommiani.

Minusta hieno työnjako.
        Teette, mitä osaatte ja mistä tykkäätte.
        Vilma

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Siinäpä sitten rakennat talon itse itsellesi niin, että teet myös sähkötyöt ja laatoitukset.

Upeimman näkemäni kylppärin laatoituksen teki nainen.

• UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Minusta hieno työnjako.
        Teette, mitä osaatte ja mistä tykkäätte.
        Vilma

Mies osaa enemmän kun minä. Osaisi enemmän naisenakin, kun minä, pää on sellainen tieto imuri ja osaa soveltaa käsien kautta käytäntöön, mutta joskus on pikkasen liian lennokasta ajattelua. Joudun vähän vetää maata kohti.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ne sähkötyöt!?

Huutonaurua. Ei pysty.

• Anonyymi00042
        UUSI

Miehistä tulee itsenäisiä, eivät ne kohta enää tarvitse naisia yhtään mihinkään.

• Anonyymi00046
        UUSI

Kenenkään ei tarvitse rakentaa taloa tai korjata autoa itse eikä mitään muutakaan.

- Sheena

• Anonyymi00047
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Niin mielenkiinnon kohteiden mukaan myös parisuhteessa on parasta mennä.
        Omien vanhempieni työnjakoon kuului, että isä sisustaa. Ei muiden isät vaan siihen aikaa sisustaneet.

- Sheena

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Niin mielenkiinnon kohteiden mukaan myös parisuhteessa on parasta mennä.
        Omien vanhempieni työnjakoon kuului, että isä sisustaa. Ei muiden isät vaan siihen aikaa sisustaneet.

- Sheena

Tuokin on mielenkiintoista persoonallisuutta.
        Kummalla on hyvä maku, ei voida väitellä.
        Onhan miehiä verhoilijoinakin, joten tietävät materiaaleista ja tyylisuunnista paljon.
        Vilma

• Anonyymi00029
      UUSI

joku niin n0ormi lenkkewilyjuttu.. onkin vastassa jotain nato black ops.

• Anonyymi00031
      UUSI

Kuulostaa vieraalta.

• UUSI

Naiset ei voi pissata seisaaltaan.

• Anonyymi00036
        UUSI

Yritin pienenä pytyllä. Liekkö ollut pieni peniskateus, kun pojilta kävi kätevästi.
        Vilma

• UUSI

Voipa, osa jopa saa suihkun lentämään. Osa kusee nilkoilleen, mutta niin se on miehilläkin.

• Anonyymi00044
        UUSI

Aivan, todella epäkätevää.

- Sheena

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Voipa, osa jopa saa suihkun lentämään. Osa kusee nilkoilleen, mutta niin se on miehilläkin.

Talvella pidetään pikku kisat. Puhtaan valkoinen hanki ja jokainen kirjoittaa runon. Paras saa mainetta ja kunniaa.

• UUSI
        scrg kirjoitti:

Talvella pidetään pikku kisat. Puhtaan valkoinen hanki ja jokainen kirjoittaa runon. Paras saa mainetta ja kunniaa.

Kenen kanssa pidät? Mä voin sanoa kuuluvani niihin jotka kusee nilkoilleen seisten, muttei kaikki naiset kusekkaan nilkoilleen seisten. Olen nähny.

• Anonyymi00033
      UUSI

Pikkuporukan provoketju ?
      Eräs tarkotus käräyttää tietyt somen perinteisiä arvoja noudattavat ??
      Eräällä Prtsc -namiska jo voideltuna blokkailuun ? kopsuiluun ja provoilumato ongenkoukussa saaliin odotteluun ??

• UUSI

Millä perusteella? Jos ajattelu ottaa aiheesta noin koville, jätä ajattelu niille joilta se luonnistuu. Kiitos.

• Anonyymi00038
      UUSI

mua kiinnostaa vaan monsteri elimet. thats it.

• UUSI

Varmaan mun vasen munuainen, kun oli laajentunut kaksinkertaiseksi kooltaan, verenmyrkytyksen myötä, olin kuivunut pahasti jo, olisi ollut mieluinen elin sinulle.

Vai puhutko ylipäänsä sisäelimistä?

• Anonyymi00043
      UUSI

Pitääkö ajatella noin sukupuolisesti?

Jos teen jotain, en ajattele sukupuoltani, vaan teen. Joissain tilanteessa en tee, koska tiedän tarvitsevani apua.

"Välttely" ei välttämättä ole välttelyä, vaan yksinkertaisesti sitä, että tietää rajansa. Minulla rajat ylöspäin tulevat nopeasti vastaan.. samoin voima.

- Sheena

• UUSI

Ei pidä, mutta valtaosa taitaa ajatella ja siksi kitisen. 😅

• Anonyymi00049
      UUSI

Luin nopeasi ketjun läpi, tuntui aika sekavalta.

Vaihtoin autooni jarrulevyt ja palat kumpaankin akseliin säästäen tyttären neljän kuukauden harrastekulut. En kahdannut pyytää naista vaihtamaan, on se sen varran likaista hommaa.

Jokaiselle on elämässä oma paikkansa, ilman sukupuolista määrittelyäkin?

AV

• UUSI

Mutta kiinnitätkö ikinä huomiota ihmisten puheissa miten he on rakentaneet koko elämän likipitäen sukupuolien mukaan ja jopa varaan? Eikö ole yhtään outoa, että joku jää varttumaan jotain, koska on sukupuolta x eikä näin ollen mielestään voi itse asialle mitään. Toisen sukupuolen on riennettävä apuun? Nimenomaan sukupuolen mukaan, ei henkilön.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mutta kiinnitätkö ikinä huomiota ihmisten puheissa miten he on rakentaneet koko elämän likipitäen sukupuolien mukaan ja jopa varaan? Eikö ole yhtään outoa, että joku jää varttumaan jotain, koska on sukupuolta x eikä näin ollen mielestään voi itse asialle mitään. Toisen sukupuolen on riennettävä apuun? Nimenomaan sukupuolen mukaan, ei henkilön.

Vaikka hyvin helppo esimerkki. Nainen odottaa, että mies löhestyy ja ymmärtää nenän ja jalan asennosta, että tuita naista pitää nyt lähestyä. Ja jos mies ei älyä lähestyä, nainen tulkitsee, no ei voi sitten mitään. Minähän en löhesty, vaikka ihan mielettömästi kiinnostaisi ko. mies.

Ihme periaate.

Tai en aja ajokorttia, miehen tehtävä on kyyditä minua. En varmasti ruuvaa tota lamppua paikalleen, miehen tehtävä ruuvata se.

Tai mies kiukkuaa, kun kukaan ei ole lyhentämässä housunpuntteja tai silittämässä paitojani. Naisen tehtävä ja muuta ihan vitun typerää sukupuoli phaskaa.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Vaikka hyvin helppo esimerkki. Nainen odottaa, että mies löhestyy ja ymmärtää nenän ja jalan asennosta, että tuita naista pitää nyt lähestyä. Ja jos mies ei älyä lähestyä, nainen tulkitsee, no ei voi sitten mitään. Minähän en löhesty, vaikka ihan mielettömästi kiinnostaisi ko. mies.

Ihme periaate.

Tai en aja ajokorttia, miehen tehtävä on kyyditä minua. En varmasti ruuvaa tota lamppua paikalleen, miehen tehtävä ruuvata se.

Tai mies kiukkuaa, kun kukaan ei ole lyhentämässä housunpuntteja tai silittämässä paitojani. Naisen tehtävä ja muuta ihan vitun typerää sukupuoli phaskaa.

En itse ole kokenut elämässäni mitään tuollaista.
        En itseasiassa toivo naiselta mitään, se olisi jopa luonnotonta.

Nuo autoon liittyvät asiat ovat luonnollisesti minun omaa aluetta, sillä osaanhan tehdä vaikka asiakastöitä. Luulen ettei nykyinen kumppani niissä ole mitenkään avuksi.

Molemmilla kuitenkin sama tavoite, kyllä ne teot joita molemmat voivat suorittaa kilahtaa siihen samaan kirstuun josta rahaa ammenetaan.

Omien osaamisrajojen tasolla toki, sillä eihän kukaan edes ajattele korjaavansa autoa ilman siihen liittyviä koulutuksia, ymmärtämistä miten mekaniikkasuunnittelu toimii? Vaarallista, jos noin ei olisi.

AV

• UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Nuo autoon liittyvät asiat ovat luonnollisesti minun omaa aluetta, sillä osaanhan tehdä vaikka asiakastöitä. Luulen ettei nykyinen kumppani niissä ole mitenkään avuksi.

Molemmilla kuitenkin sama tavoite, kyllä ne teot joita molemmat voivat suorittaa kilahtaa siihen samaan kirstuun josta rahaa ammenetaan.

Omien osaamisrajojen tasolla toki, sillä eihän kukaan edes ajattele korjaavansa autoa ilman siihen liittyviä koulutuksia, ymmärtämistä miten mekaniikkasuunnittelu toimii? Vaarallista, jos noin ei olisi.

AV

En nyt ihan hakenut tuota. Tuokin menee kaaviolla miehenä teet mitä miehen on opetettu tekemään ja naisesi samoin.

Mutta tuo yksi virke pisti silmääni.

"En itseasiassa toivo naiselta mitään, se olisi jopa luonnotonta."

Mikä siinä on se luonnoton juttu?

• Anonyymi00051
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

En nyt ihan hakenut tuota. Tuokin menee kaaviolla miehenä teet mitä miehen on opetettu tekemään ja naisesi samoin.

Mutta tuo yksi virke pisti silmääni.

"En itseasiassa toivo naiselta mitään, se olisi jopa luonnotonta."

Mikä siinä on se luonnoton juttu?

No, kun elämä on johdattanut maapallolla sinne ja tänne enkä ole usein tuntenut ketään...on ainut mahdollisuus olla omassa elämässään omavarainen?
        Se, jos joku nainen tupsahtaa viereen ei poista tuota näkemystä.
        Mihin mies naista mielestäsi tarvitsee?

AV

• UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

AV

Ja koulutuksesta, isäni on ooiskellut autonasentajaksi ja levyseppähitsariksi, pitänyt toiminimellä autokorjaamoa ja minä olen siellä muun myassa ollut apuna ja opissa. En ole koskaan ollut niin hieno leidi etten olisi voinut kömpiä autonalle irroittamaan jarruputkia tms.

En yksinkertaisesti omaa mitään neiti leidi luonnetta. Vaan luonteen joka opettelee ja tekee kaikkea mikä kiinnostaa, ihan sama miten munia siihen joku vaatimalla vaatii. Evvk.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja koulutuksesta, isäni on ooiskellut autonasentajaksi ja levyseppähitsariksi, pitänyt toiminimellä autokorjaamoa ja minä olen siellä muun myassa ollut apuna ja opissa. En ole koskaan ollut niin hieno leidi etten olisi voinut kömpiä autonalle irroittamaan jarruputkia tms.

En yksinkertaisesti omaa mitään neiti leidi luonnetta. Vaan luonteen joka opettelee ja tekee kaikkea mikä kiinnostaa, ihan sama miten munia siihen joku vaatimalla vaatii. Evvk.

Niin, on vain hienoa kuulla että olet se joka hoitaa perheen autot. Moni mies ei sitä itse hallitse.
        Silti, haluaisin kuulla mielipiteesi siitä mihin mies naista elämässän tarvitsee?

AV

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mun mielestä näistä halvaannuttavista rooleista pitäs päästä tyystin eroon eikä ooettaa lapsillekkaan. Isi tekee äiti ei naisena tee. Tytlstä ei tarvi kasvattaa avutonta tollukkaa, muista säkin se AV. Joka ei ilman miestä osaa kun huutaa apua kädet hiusten seassa ees taas kävellen.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mun mielestä näistä halvaannuttavista rooleista pitäs päästä tyystin eroon eikä ooettaa lapsillekkaan. Isi tekee äiti ei naisena tee. Tytlstä ei tarvi kasvattaa avutonta tollukkaa, muista säkin se AV. Joka ei ilman miestä osaa kun huutaa apua kädet hiusten seassa ees taas kävellen.

No, minun tytär vaihtoi auton renkaat jo 9-vuotiaana, kiristin vain pultit määriteltyyn kireyteen episoidin lopuksi.
        Silti, olisin kiinnostunut siitä ajatuksesta miksi mies valitsisi elämän kumppanikseen naisen, ei miehen:)

AV

• UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

No, kun elämä on johdattanut maapallolla sinne ja tänne enkä ole usein tuntenut ketään...on ainut mahdollisuus olla omassa elämässään omavarainen?
        Se, jos joku nainen tupsahtaa viereen ei poista tuota näkemystä.
        Mihin mies naista mielestäsi tarvitsee?

AV

Tuo omavarainen on ajatus joka pitäisi yrittää kasvattaa kaikkien päihin, sukupolesta viis. Keskittyy tekemään itse, ei odottamaan palvelua kumppanista.

Kysytkö mun omaa mielipidettä? Ei mihinkään paitsi rakastamiseen, sama naisilla pitäis olla.

Eikö kukaan muu ole este sille, kun nainen itse tai mies joka määrittelee naisen paikan ja nainen joka alistuu siihen.

• UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Niin, on vain hienoa kuulla että olet se joka hoitaa perheen autot. Moni mies ei sitä itse hallitse.
        Silti, haluaisin kuulla mielipiteesi siitä mihin mies naista elämässän tarvitsee?

AV

Kerroin jo.

Ei mun niitä tarvi hoitaa, mutta osaan ja saan hoitaa. Kaikista miehistä ei ole sitä vapautta naiselle antamaan, vaan änkee miehisyyttään pöllöilemään väliin ja ohjastaa naisen kynsiä lakkaamaan tai muuta tyttöilyä. Hyvä että niitäkin naisia on joille se riittää. Mutta olis hirmu hyvä ymmärtää, että meitä on toisenlaisiakin ja hyväksyä se ilman munien heiluttelua. Olen mies!

• UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

No, minun tytär vaihtoi auton renkaat jo 9-vuotiaana, kiristin vain pultit määriteltyyn kireyteen episoidin lopuksi.
        Silti, olisin kiinnostunut siitä ajatuksesta miksi mies valitsisi elämän kumppanikseen naisen, ei miehen:)

AV

Mitä sä jankkaat, lue välillä. Noinkohan tuo oli hätävalhe? 😅

• Anonyymi00055
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Tuo omavarainen on ajatus joka pitäisi yrittää kasvattaa kaikkien päihin, sukupolesta viis. Keskittyy tekemään itse, ei odottamaan palvelua kumppanista.

Kysytkö mun omaa mielipidettä? Ei mihinkään paitsi rakastamiseen, sama naisilla pitäis olla.

Eikö kukaan muu ole este sille, kun nainen itse tai mies joka määrittelee naisen paikan ja nainen joka alistuu siihen.

Meillä nainen ja mies määrittelee ihan itse rakastaako vaiko eikä rakasta, ja vaikka elämään mahtuukin paljon kaikenlaista tärkeintä onkin se miten ihmiset keskinäiset asiat mieltävät.

Mitään teinirakkautta tuskin on kovin monelle pitkään tarjolla.

Omasta elämästä sen varran että kyllä se nainen on voimakkain, ei mies.
        Tämä taasen tulee siitä yhtälöstä jossa se kaikkein tärkein asuu naisen luona, miehelle jää tässä tapauksessa palvelijan rooli, joka hyödyttää eniten kokonaisuutta.

Ihanteellistahan se on, jos miehellä ja naisella on oamat asunnot!
        Kohtaavat sitten ihan ihmisinä toisensa.

AV

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kerroin jo.

Ei mun niitä tarvi hoitaa, mutta osaan ja saan hoitaa. Kaikista miehistä ei ole sitä vapautta naiselle antamaan, vaan änkee miehisyyttään pöllöilemään väliin ja ohjastaa naisen kynsiä lakkaamaan tai muuta tyttöilyä. Hyvä että niitäkin naisia on joille se riittää. Mutta olis hirmu hyvä ymmärtää, että meitä on toisenlaisiakin ja hyväksyä se ilman munien heiluttelua. Olen mies!

Sitten ne miehet kitisee, kun munlaiset naiset ei tykkää niistä, jotka kahlitsee naisen valmiiseen muottiin. En tietenkään tykkää jos mun itsenäisyyttä ja vapautta valita puserretaan ja samalla yritetetään väittää mä rakastan sua. Joo vittu omilla ehdoillas, et sitä mitä mä olen ja haluan olla. Joten hit the riad jack.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Sitten ne miehet kitisee, kun munlaiset naiset ei tykkää niistä, jotka kahlitsee naisen valmiiseen muottiin. En tietenkään tykkää jos mun itsenäisyyttä ja vapautta valita puserretaan ja samalla yritetetään väittää mä rakastan sua. Joo vittu omilla ehdoillas, et sitä mitä mä olen ja haluan olla. Joten hit the riad jack.

Olet hyvin omaehtoinen 🙂

• UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Meillä nainen ja mies määrittelee ihan itse rakastaako vaiko eikä rakasta, ja vaikka elämään mahtuukin paljon kaikenlaista tärkeintä onkin se miten ihmiset keskinäiset asiat mieltävät.

Mitään teinirakkautta tuskin on kovin monelle pitkään tarjolla.

Omasta elämästä sen varran että kyllä se nainen on voimakkain, ei mies.
        Tämä taasen tulee siitä yhtälöstä jossa se kaikkein tärkein asuu naisen luona, miehelle jää tässä tapauksessa palvelijan rooli, joka hyödyttää eniten kokonaisuutta.

Ihanteellistahan se on, jos miehellä ja naisella on oamat asunnot!
        Kohtaavat sitten ihan ihmisinä toisensa.

AV

Juu, ei kukaan väkisin ketään rakasta. Yhdessä asiassa ymmärrän miehiä hyvin. Naiset on hemmetin paljon kauniimpia kun miehet, ei ihme jos kääntyy päät.

Mutta miehilläkin on vielä paljon ooittavaa miten erilaisia naisia maailmassa onkaan ja kyllä ovat silti ihania rakastettavia naisia.

Nyrkit moittoriöljyssä tai nivea purkissa.

https://youtu.be/m2pV4p5Hr3E?si=UPlJH-jBJOsP9s7D

Lähen pesulle, hiki haisee hyh hyh.

• UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Olet hyvin omaehtoinen 🙂

Olen ja tulen olemaan niin kauan kun henki pihisee.

• Anonyymi00054
      UUSI

Etkö sä ollutkaan gubbe , vai ootko vaan vuoropäivin

• UUSI

Voin olla gubbegin, onnistuu sekin. Valitettavasti edellinen tyttönaama oli mun oma muokkaamaton, mutta jos tykkäät gubbena, niin voin vaihtaa.

Mut nyt suihkuun ja haaveilee Korfulle taas joku päivä pääsystä. Taidan jäädä sinne sitten... Koukkunokkien seuraan.

https://youtu.be/aRzn8NBOspg?si=noV8uPX-yV907lH4

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Voin olla gubbegin, onnistuu sekin. Valitettavasti edellinen tyttönaama oli mun oma muokkaamaton, mutta jos tykkäät gubbena, niin voin vaihtaa.

Mut nyt suihkuun ja haaveilee Korfulle taas joku päivä pääsystä. Taidan jäädä sinne sitten... Koukkunokkien seuraan.

https://youtu.be/aRzn8NBOspg?si=noV8uPX-yV907lH4

Yks lisäkyssä, ennen kun pukeudun. Haluutko että oon vanha, nuori, kiva, mulkku, laiha vai läski jne gubbe? You name it. Eiköhän genderfluidaaminen luonnistu.

• Anonyymi00064
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Yks lisäkyssä, ennen kun pukeudun. Haluutko että oon vanha, nuori, kiva, mulkku, laiha vai läski jne gubbe? You name it. Eiköhän genderfluidaaminen luonnistu.

Tää nykyne on kyl parempi ku se edellinen vaik oli sekin komee.

• Anonyymi00057
      UUSI

Sukupuolineutraali yhteiskunta perustuu haavekuviin jotka eivät ole realistisia.

• UUSI

Ei sen tarvi neutraali olla, mutta voishan siinä nyt silti jotain järkeä edes olla. Eikä joko tai.

• Anonyymi00063
      UUSI

No tulihan lopulta avaramielisiä, suvaitsevaisiakin mielipiteitä olematta kuitenkaan ääriliberalistiseen viherpunasapluunaan pakolla istutettuja muodikkaita lauseita.

Voisin vastata muihinkin mutta menen huurteisen äärelle..........eli tyypillinen "henkilö" siis mies.

Jatkot tähän ketjuun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      102
      923
    2. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      104
      894
    3. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      52
      671
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      33
      620
    5. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      5
      531
    6. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      46
      525
    7. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      42
      485
    8. Miten tästä pääsee

Ikinä ylitse?
      Ikävä
      54
      478
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      17
      456
    10. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      45
      447
    Aihe