Koskaan aikaisemmin ei oppositio ole saanut eduskuntaa koolle keskellä kesää.
Kuinkahan tuollainen pupujussi toimii miinanpolkijana eturintamassa?
Oppositio servasi puheneiti Hillo-ahon
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Meillä on nyt historian paras oppositio.
- Anonyymi00002
Tapasin äskettäin erittäin miellyttävän persun. Se oli kuollut. Levätköön rauhassa ja jälkeen jääneetkin saavat olla rauhassa sen suoltamalta persupaatokselta, kun lusikka lensi nurkkaan ja persu pantiin polttouuniin krematoriossa. Oli oikein hauska tilaisuus, iloisia ihmisiä runsain määrin paikalla.
- Anonyymi00003
Mahtaa Jussi repiä pelihousujaan kun joutu nöyrtymään opposition edessä. Jos Jussista olis ollu kiinni, niin olis takuuvarmasti löhönny riippukeinussa ja miettiny mitähän skriptaan vois alkaa taas kirjoitteleen kun kohta on luppoaikaa.
- Anonyymi00004
Jos lukisit joskus uutisia ja ymmärtäisit jopa niiden sisällön niin tietäisit että pääministeri Petteri Orpo (kok) pyysi Halla-ahoa kutsumaan eduskunnan koolle.
- Anonyymi00005
Jussukasta saadaan hyvä jalkaväkimiinojen polkija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511