Eräältä mieheltä kysyin että onko somessa kun ei löytynyt niin ihmetteli että mikä on some. Ei tiennyt facebookia eikä instagramia. Ei omista älylaitetta mutta tietokone löytyy jolla käy pankissa.
Miten on mahdollista että 2026 ihminen ei tiedä mikä on some?
Miten on mahdollista ettei vieläkään omista älypuhelinta?
Ymmärrän kyllä jos henkilö on jotain 80-vuotias mutta tämä on 38. Niin sanottu milleniaali siis eikä tiedä tästä maailmasta mitään. No sellainen raksaduunari niin ei älyllä varmasti muutenkaan voi kehua.
On kummalliseksi maailma mennyt.
Miten ihmiset on kujalla maailmasta 2026
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Mulla sama. Poistin kaikki feisbuukit ja muut. En kaipaa niitä.
- Anonyymi00002
Mutta tiedät mitä ne on.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta tiedät mitä ne on.
Liiankin hyvin. Tyhmien ihmisten kokoontumisajoja ne on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871638
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15895Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40793Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.113661Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597