Olen 15 vuotias tyttö ja mulla on ongelma. Meen siis sivan paniikkiin/ mua rupee ahdistaan aina lentokentän turvatarkastuksessa. Mua ahdistaa koko jutussa se että siinä on aina kiire. Sit siihen lisäks se pelko et se saatanan kone piippaa tai mun matkalaukusta löytyis jotai. Eihä siä mitää erikoista ikinä oo. Sit vielä pahentaa että valmiiks jo ahdistus koko turvatarkastuksesta niin sitten kone piippaa ja mista otetaan huum3testi. Ihan vaan paperilla öarista kohtaa ja laukuista ja koneeseen, ei muuta mutta silti siinä alan panikoimaan. Tänäänkin kun olin niin se työntekijä huomas et heti kun kone piippas menin iha ahdistuneeks. Se rauhotteli ettei mitää hätää ja tää on vaa satunnainen, mutta kun pääsin tilanteesta mulla tuli itku. Oon valmiiks jo tooosi herkkä nii siks itken helpolla, niinkun nytkin.
Onko muilla tällästä ahdistuneisuutta turvatarkastuksessa? Vinkkejä sen hillitsemiseen? Omia kokemuksia/tuntemuksia?
Ahdistusta turvatarkastuksessa
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081757- 1451141
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654