Saksassa suunnitellaan AfD kieltämistä. Pitäisikö niin tehdä, pitäisikö Suomessakin puolueita kieltää?
"Saksassa on keskusteltu AfD:n kieltämisestä aina vuoden 2025 vaaleista asti. Tiedustelupalvelu BfV:n mukaan AfD toimii kansallismielisesti, rasistisesti ja muukalaisvihamielisesti sekä torjuu etnisiä tai kulttuurisia vähemmistöjä. Lisäksi BfV on arvioinut, että puolueen tavoitteena on horjuttaa perustuslain ja demokratian perusteita Saksassa."
Pitääkö AfD kieltää?
16
<50
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Tietenkin demokratiaa vihaavat ja halveksivat puolueet pitää kieltää. Saksassa AfD, Suomessa perussuomalaiset.
- Anonyymi00002
Vasemmistoliitto pitää kieltää heti.
- Anonyymi00003
Rasistiset ja fasistiset puolueet pitää kieltää. Saksassa AfD, Ranskassa Kansallinen rintama, Ruotsissa ruotsidemokraatit, Suomessa persut jne.
- Anonyymi00004
Edistyksellisten voimien (SDP:n johdolla) pitäisi tehdä eduskunta-aloite saksalaisen AfD - puolueen kieltämiseksi.
- Anonyymi00005
Onhan se kohtuullista jos AfD kielletään, se on demokratiaa!
- Anonyymi00006
Haista tot.. V...
- Anonyymi00011UUSI
..outo sarja 70-luvulta siis
- Anonyymi00007
Kysy s24 modeilta, saat juuri oikean vastauksen.
- Anonyymi00008
Ainakin SDP Vasemmistoliitto ja Vihreät pitäisi Suomesaa kieltää.
- Anonyymi00009UUSI
Intersektionaalisuus pitää kieltää. Se on rasistinen aate
- Anonyymi00010UUSI
Siis Klingonit
- Anonyymi00012UUSI
Loistavia ominaisuuksia! Kansallisuus on aina etusijalla. Aina.
- Anonyymi00013UUSI
Tietenkin demokratiaa vihaavat ja halveksivat puolueet pitää kieltää. Saksan Hiteristä kiinnostuneet demarit
- Anonyymi00014UUSI
Sehän olisi totalitarismia
- Anonyymi00015UUSI
Ei demokratiaa. Onko oikeasti niin että halutaan kommunismia näin kiihkeästi?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei demokratiaa. Onko oikeasti niin että halutaan kommunismia näin kiihkeästi?
Jatkan. Emme tarvitse kommunismia eikä natsismia jotka itseasiassa ovat yksi ja sama aate.
Tarvitsemme isänmaallisuutta joka laittaa oman kansan edun ykköseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522