Karhu oli viiden metrin päässä minusta viereisellä mustikkamättäällä syömässä omaa annostaan tänään paavolassa.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Ihmekös tuo nyt on? Karhu olutmainoksessa karhu istuu miesten mukana saunassa, mainoksesta ei tosin selviä että kenen on se tölkki Karhu-olutta (oma annos)
- Anonyymi00002
Mahtava kokemus! Kateeksi käy!
- Anonyymi00003
Niin varmaan joo !!!jos tarkoitat karhua joka metsän,eläin
- Anonyymi00004
Kun karhu vastassa, niin täytyy juosta karkuun. Ei vauhdilla merkitystä, kunhan juoksee Marjaa nopeammin.
- Anonyymi00005
Saako työtön kerätä marjoja kun kela ei maksa jos saat muita tuloja.
- Anonyymi00006
Sen kun keräät vaan kuka sun marjatulos kelalle kertoo jos et itse ole niin fiksu että niitä sinne vartavasten ilmoittelet.
- Anonyymi00007
Jos se työtön joutuu toimeentulotuelle niin kelan sossuakat luuraa pankkitilin tapahtumia 3kk ajalta takautuvasti. Torissa voinee myidä ne parit marjasankoot käteisellä muina miehinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483