Ei, ole ihme jos hänen poikalapsi ei tiedä onko hän lintu vai kala.
Vastaukset 19
- Anonyymi00002
Ei,ei todellakaan ole ihme.
- Anonyymi00003
Tarviiko Rosan kertoa kuinka ison painon nostaa vaginallaan?Mitä järkeä noissa jutuissa on?!Kumma kun ei kerro virtsaamisen määrää tms...
- Anonyymi00004
Mikäs se semmonen nepotismi on?
- Anonyymi00005
Mitä nepotismilla on tekemistä Rosan puheiden kanssa??
- Anonyymi00006
Arhinmäki kuseksii kaduille
koska tulee rolloon - Anonyymi00016UUSI
Ei persu sellaisia sanoja ymmärrä.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei persu sellaisia sanoja ymmärrä.
Arhinmäki ei ole persu.
- Anonyymi00008
Mitä tekemistä Arhinmäen kusemisella on tämän asian kanssa?Kyllä te jotkut olette mystisiä tuon järjenkäytön kanssa...
- Anonyymi00009
Rosa näytti suorassa TV-lähetyksessä
,kuinka hän ottaa mellukan suuhunsa. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Rosa näytti suorassa TV-lähetyksessä
,kuinka hän ottaa mellukan suuhunsa.Onkohan Rosa saanu negatiivistä palautetta panomieheltä vehkeensä löysyydestä?. kun on joutunu pulmaan hakemaan idioottimaisen hoitokeinon ja niitähän nykyisin löytää netin ihmemaasta nimenomaan hänenlaisiaan varten.Normaali nainen huolehtii lantionpohjan lihasten hyvästä kunnosta paljon tehokkaammin supistelemalla ja väliin rentouttamalla lihaksiaan päivittäisen olemisen lomassa.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onkohan Rosa saanu negatiivistä palautetta panomieheltä vehkeensä löysyydestä?. kun on joutunu pulmaan hakemaan idioottimaisen hoitokeinon ja niitähän nykyisin löytää netin ihmemaasta nimenomaan hänenlaisiaan varten.Normaali nainen huolehtii lantionpohjan lihasten hyvästä kunnosta paljon tehokkaammin supistelemalla ja väliin rentouttamalla lihaksiaan päivittäisen olemisen lomassa.
Ei ole Rosa jälleen ajatellut, miten tämänlaisen seksuaalisen aiheen julkinen esilletuonti vaikuttaa meidän nuorten viellä kehitysvaiheessa olevaan seksuaaiseen kehoon ja sen kokemiseen hyvänä.
- Anonyymi00013UUSI
Täällä saa jokainen olla mitä on. Tuomionenkelit mölisee. Miten se sinua haittaa jos joku on oma itsensä muista piittaamatta? Emme kaikki ole samanlaisia, kyllä joukkoon mahtuu yksi Franskin.
- Anonyymi00018UUSI
Ei mahdu ainakaan minun maailmaan.
- Anonyymi00022UUSI
Just joo. "Minä voin käyttäytyä välittämättä laisinkaan siitä, minkälaisen käsityksen annan kanssaihmisille omasta itsestäni." Aikuinen osaa kyllä luokitella käytöksen epänormaaliksi toisin kuin lapsi voi pitää selkeästi sairaaloista käytöstä normaalina tapana toimia ja elää yhteiskunnan täysivaltaisena jäsenenä.
- Anonyymi00017UUSI
Ei ole tosiaan Suomi mikään poliisivaltio, jos tuokin akka saa kulkea vapaalla jalalla.
- Anonyymi00020UUSI
Frans on ärsyttävä, naiivi nuori.
- Anonyymi00021UUSI
Äitiään perinyt,isä sentään fiksuna ei länkytä sontaa,on ok tyyppi.
- Anonyymi00023UUSI
Pian äipän löysä vehe, laittaa uuden treenin tarjolle lkuntosaleissa.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Pian äipän löysä vehe, laittaa uuden treenin tarjolle lkuntosaleissa.
Ohjevideo on laitettava kadulle valotauluun. Jotta ongelma ja sen hoitaminen tulee tunnetuksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522