”Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.”
Matt 12:36
Jeesuksen Kristuksen muistutus apostoli Paavalin herjaajille
18
<50
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset puhuvat, pitää heidän luvun tekemän tuomiopäivänä;
- Anonyymi00002
Men jag säger eder, att för vart fåfängligt ord som människorna tala skola de göra räkenskap på domens dag.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Men jag säger eder, att för vart fåfängligt ord som människorna tala skola de göra räkenskap på domens dag.
But I say unto you, That every idle word that men shall speak, they shall give account thereof in the day of judgment.
- Anonyymi00004
<<<Jeesuksen Kristuksen muistutus apostoli Paavalin herjaajille<<<
Kirkko- ja kaupunkilehti, piispa Huovisen kolumnista:
<<<Juhannuksen aurinkoa ihaillessa sopii muistaa, että Kristuskin on aurinko, Toinen Aurinko, erotukseksi maallisista auringoista. PAKANALLISTEN HALLITSIJOIDEN NIMELLE UUSI MERKITYS. KRISTUS ON VOITTAMATON AURINKO, SOL INVICTUS.<<<
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kolumni-auringonpalvontaa
Olen varma, jos Jeesus eläisi, hän antaisi minulle luvan ruoskia sinut verille, kiduttaa kuoliaaksi, hakata nauloilla ristiin, painaa tiukasti päähän orjantappurakruunun - pilkata israelilaisena juutalaisten kuninkaaksi - ja lopulta kirota kiroukseksi tosi Jumalana, ja kaikki naapurisikin saavat syödä sinut ja juoda veresi.
Kyllä, olen varma, että ilmestyskirja toteutuu, ja teidät kaikki tungetaan saatanajumalanne kanssa tuliseen pätsiin, niin että veri ilmestyskirjankin mukaan nousee hevosten kuolaimiin asti. Voiko tällaista idiotismia edes maailmassa olla! Kiitos juutalaiset, kiitos Paavali. - Anonyymi00005
Tietenkin sanat ovat turhia jos ne miljoona kertaa toistaa, vaikka niissä olisi Raamatun jakeita. Turhia ja tuomittavia ne silloin ovat jos yhtä tai kahta Raamatun jaettakin jankutetaan jankuttamasta päästyään ja tarkoitus ei ole hyvä, vaan paha.
- Anonyymi00015
Nyt on kyse uskonnon ja raamatun PAHUUDESTA, kun SAATANAA KUTSUTAAN JUMALAKSI.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Nyt on kyse uskonnon ja raamatun PAHUUDESTA, kun SAATANAA KUTSUTAAN JUMALAKSI.
Kenellekkään taulapäälle ei ole vielä välähtänyt, että tämä pelikenttä on väärinpäin, niinkö?
- Anonyymi00006
Mutta yhdestä asiasta ole Paavalille kiitollinen, hän ei käskenyt teitä paljain käsin repimään kuolevan sydäntä vielä sykkivänä rintakehästä irti, tai muuten ette pelastu.
- Anonyymi00009
Kuinkahan kauan tätä paskakasaa on vielä tongittava, että pääsemme perehtymään Jeesuksen moraalisiin ja erattisiin opetuksiin sille tielle, jonka hän lupasi opastaa takaisin paratiisiin, vai onko edes mahollista koskaan, että teidän ihmislihan- ja verenjuonnin himo hiipuisi?!
Ei turhaan teologian tohtori Tarkki sanonut, että jos tämä vamppyyriuskonto tulisi nyt voimaan, se kiellettäisiin, ja lähellä oli 9 vuoden raamattukäräjin.
Mutta siinä olisi vain tapahtunut sellainen harras juutalaistoive, että myös Jeesus olisi mennyt silloin likaveden mukana.
Tarkoitus on saada pelastettua Jeesus teiltä. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuinkahan kauan tätä paskakasaa on vielä tongittava, että pääsemme perehtymään Jeesuksen moraalisiin ja erattisiin opetuksiin sille tielle, jonka hän lupasi opastaa takaisin paratiisiin, vai onko edes mahollista koskaan, että teidän ihmislihan- ja verenjuonnin himo hiipuisi?!
Ei turhaan teologian tohtori Tarkki sanonut, että jos tämä vamppyyriuskonto tulisi nyt voimaan, se kiellettäisiin, ja lähellä oli 9 vuoden raamattukäräjin.
Mutta siinä olisi vain tapahtunut sellainen harras juutalaistoive, että myös Jeesus olisi mennyt silloin likaveden mukana.
Tarkoitus on saada pelastettua Jeesus teiltä.Tämä tautiluokituksessa oleva ihmislihan syöntihimo tulee intiaanien mytologiasta nimellä Wendigo, joka on paholaishirviö.
Jos se pääsee puraisemaan ihmistä, se saa uhristaan uuden Wendigon, joka taas syö ihmislihaa, joka yllyttää taas seuraavan ihmislihan syöntiin ja taas seuraavan.
Nyt näitä Wendigo-hirviöitä on kristinuskolla 2,4 MILJARDIA. - Anonyymi00019
Paavali kehoitti uskomaan Jeesuksen Kristukseen, joka sovitti sinut Jumalan kanssa.
- Anonyymi00007
Hihii, noilla pelotteluilla on yritetty aikanaan saada alkukantaiset ihmiset tottelemaan niitä fiksuimpia joilla oli täysi valta kaikkeen ja kirkko lähti siihen samaan hallintaprosessiin mukaan.
- Anonyymi00008
”Kuulemalla kuulkaa, älkääkä käsittäkö”.
Niin se on nykyäänkin, ihan sama tilanne. - Anonyymi00010
Kun olisi vaan peloteltu edes, mutta kun tapettiin miljoonia, miljardeja!
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kun olisi vaan peloteltu edes, mutta kun tapettiin miljoonia, miljardeja!
Granadassa on kuulemma inkvisiitiomuseo, jonka kidutusvälineet ovat sitä tasoa mielikuvituksessa, että tämän päivän tekniikka kalpenee niiden nerokkuuden rinnalla.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Granadassa on kuulemma inkvisiitiomuseo, jonka kidutusvälineet ovat sitä tasoa mielikuvituksessa, että tämän päivän tekniikka kalpenee niiden nerokkuuden rinnalla.
Olen niin ylikypsä tähän pahuuteen ja uskovaisten valheisiin raamatusta, ettei ole tosikaan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen niin ylikypsä tähän pahuuteen ja uskovaisten valheisiin raamatusta, ettei ole tosikaan.
Ja sitten kun tästä mennään ihmisten hyväksikäyttöihin ja lasten hyväksikäyttöihin, taas ollaan uudella pahuuden rintamalla saman uskonnon nimeen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja sitten kun tästä mennään ihmisten hyväksikäyttöihin ja lasten hyväksikäyttöihin, taas ollaan uudella pahuuden rintamalla saman uskonnon nimeen.
Mitä kaiken sen lisäksi, mitä nyt on historiassa uskonnolla tapahtunut, esimerkkinä ihmisen kidutuskuolema Jumalana, kiroaminen ja ihmissyönti, olisi pitänyt vielä tapahtua, että te olisitte ymmärtäneet, ettei tämä ole pyhyyttä, vaan tämä on pahuutta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396