Hyvä raportti Venäjän tilanteesta

Anonyymi-ap

Vettä ei tule hanasta. Jos tulee, se on mustaa mönjää. Bensa maksaa hulppeat 300 ruplaa litra, jos sitä on. Hautausmaitakin on laajennettava.

Pitääkö odottaa talven tuomia kärsimyksiä ennenkuin väki ottaa vallan omiin käsiinsä Venäjällä vai riittääkö sekään?

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012140426.html

16

51

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Anon "totuudenmukaista" rapsaa odotellessa!

• Anonyymi00008

Suomessa rupusakki lisääntyy, onko nyt hyvä?

• Anonyymi00010

Venäjän matkalla opin sen että jos jää korpeen auton kanssa, niin aina tulee joku ja pelastaa. Suomessa vauhti kiihtyy jos joku heiluttaa kättä.

• Anonyymi00002

Ano puhuu otsikon vierestä droonien paukkuessa ja kiroilun lisääntyessä jonoissa. Hänen syämmeinasia on nimittäin venäjän maidonjalostuksen ylivertaisuus Suomeen nähden.

😆

• Anonyymi00003

"82 centtiä,suomessa 2,15 euroa"!!!

• Anonyymi00004

Pimeillä markkinoilla.. jos on.. 2€ litra. Ja ei oota löytyy Moskovassa ja Pietarissa ym. Paikoilla ja halvalla saa... Suomessa on bensaa . Igori Pietarista löysitkös bensaa?? Ja monta litraa sait?? Meilläpä on täällä puolella rajaa. Et pääse tankkia täyttää. Silä ettehän ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan

• Anonyymi00006

Mitä se hyödyttää jos ei oo. Teillä sillä puolella rajaa on kilometrien jonot ja tapelette siitä bensasasta.

• Anonyymi00009

Kallinpaahan se on teillä Igori. Keski eläke noin. 300 € kk ja palkka n. 1200€ kk verrattuna meilä Igori Pietarista.

• Anonyymi00011

Katso ISn kuvituskuvaa. Liki 300 ruplaa litra.

• Anonyymi00005

Eihän Venäjällä kukaan välitä mistään. Totalitaarisessa terroristisessa roistovaltiossa millään ei ole mitään väliä. Aivottomat lampaat määkivät Heil Putler ja marssivat kiltisti rintamalle teuraaksi, jotta Putler saisi rajoja siirrettyä joitain kilometrejä. Ei mitään väliä vaikka se vaatisi miljoona kuollutta.

• Anonyymi00007

Igori Igori Pietarista onkos polkupyörä käytössä ?? Vastaileppas nyt tänne ku kysytään Igori Pietarista

• Anonyymi00013

Ei ryZZä osaa semmosella ajaa. Vaatii apupyörät.

• Anonyymi00014

Polkupyörä on mutta kumit puuttuu kun joku varasti ne.

• Anonyymi00012

Kurjuuden ja hyökkäyssodan JUURISYY istuksii Kremlissä pöllönsilmänsä päällä.

• Anonyymi00015

Putin loihti sateet, nyt riittää vettä hyvin.

• Anonyymi00016

Ottakaa itse asioista selvää! Mieluiten jostain vaihtoehtomediasta. Ja kysykää sitten Anolta pitääkö paikkansa. Kuten se mestari, joka kysyi Anolta, onko koko Moskova tulessa, kun tämä näki sellaisen videon? Tähän Ano toki isällisesti, ettei läntistä valhemediaa pidä uskoa. Toki Ano ei itsekään seuraa kuin Telegramia. Mutta tulihan taas läntisen median valheet ilmi. Koko ajanhan täällä toki väitetään, että Moskova on tulimerenä... :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2229
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      162
      1467
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1091
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      55
      930
    6. 58
      928
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      731
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe