Talouden nousu, vassujen kauhistus?

Anonyymi-ap

Jos ei nyt kiistellä että onko talous alkanut orastaa, niin puhutaan siitä iloitseeko (luulisi että jokainen iloitsee tässä maassa talouden kasvusta vaikka se on vähäistä tällä hetkellä huolimatta siitä kuka ja ketkä ovat sen saaneet aikaan. Pienestä siemenestä kasvaa suuri puu) vassut siitä asiasta vaikka sen on saanut poliittiset vastustajat aikaan? Itse uskon että talous on alkanut orastaa.

Vai haluaako vassut kaataa siitä huolimatta että talous kasvaa, hallituksessa. Eikö tämä todista että vassujen ensimmäinen tahtotila ei ole talouden kuntoonsaattaminen vaan jokin muu asia?

Silloin vassujen kannatus on sitä alempana, mitä paremmin talous voi. Eikö se näin ole?

13

<50

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Siis hallituksen, ei hallituksessa

• Anonyymi00002
      UUSI

Minä ainakin iloitsisin talouden kuntoontulosta, vaikutti siihen mitkä puolueet tahansa. Vassua minusta ei saa muista syistä johtuen.

• Anonyymi00003
      UUSI

Mölypersu ei kykene ymmärtämäänsitä realiteettia, että talouden nousu ei ole millään lailla negtiivinen asia. Ei edes vasemmiston mielestä.

• Anonyymi00004
        UUSI

Miksi haluatte kaataa hallituksen? Haluatteko itse sulan hattuun ilman teidän omaa ansiota

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miksi haluatte kaataa hallituksen? Haluatteko itse sulan hattuun ilman teidän omaa ansiota

Tarkoitan sitä että kun nähtävästi teette seuraavan hallituksen, silloin käännätte kansan silmät niin et se suotuisa kehitys joka nyt on alkanut ja joka jatkuisi teidän aikana, että se näyttäisi teidän aikaanaamalta asialta vaikka se on täysin tämän hallituksen ansiota. Te olette ainoastaan haranneet näitä hallituksen toimia vastaan. Mitään teillä ei kuitenkaan ole tarjota vaihtoehtoja.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tarkoitan sitä että kun nähtävästi teette seuraavan hallituksen, silloin käännätte kansan silmät niin et se suotuisa kehitys joka nyt on alkanut ja joka jatkuisi teidän aikana, että se näyttäisi teidän aikaanaamalta asialta vaikka se on täysin tämän hallituksen ansiota. Te olette ainoastaan haranneet näitä hallituksen toimia vastaan. Mitään teillä ei kuitenkaan ole tarjota vaihtoehtoja.

Eikä ole edes varmaa haluatteko saman linjan jatkuvan jonka nykyhallitus on aikaansaanut.

Pelkään että sama holtiton linja jatkuu joka oli Kekkosen jälkeen ennen nykyistä hallitusta.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eikä ole edes varmaa haluatteko saman linjan jatkuvan jonka nykyhallitus on aikaansaanut.

Pelkään että sama holtiton linja jatkuu joka oli Kekkosen jälkeen ennen nykyistä hallitusta.

Jatkan. Jos te haluatte että kannatuksenne säilyy, teidän pitäisi silloin jatkaa tällä linjalla niin hyvin kuin mahdollista. Silloin talous jatkaisi kasvuaan ja te saisitte niitä sulkia hattuun vaikkakin ansiotta.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Enemmistö hallitusta ei voi kaataa kuin hallitus itse. Asia jota mölypersu ei kykene ymmärtämään.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jatkan. Jos te haluatte että kannatuksenne säilyy, teidän pitäisi silloin jatkaa tällä linjalla niin hyvin kuin mahdollista. Silloin talous jatkaisi kasvuaan ja te saisitte niitä sulkia hattuun vaikkakin ansiotta.

Teidän tulee ymmärtää se että on koko kansan hyöty, ellei nyt ja jatkossa päästetä tästä talouden noususta irti. Jos sen tuhoatte omilla touhuillanne, teidät löytää oppositiosta viiden vuoden päästä ja ehkä pitemmäksi aikaa. Syyllinen siihen tiedetään.

• Anonyymi00009
      UUSI

Hyvin nousee joo, missäs ne duunit nousee?

• Anonyymi00011
        UUSI

Nämä talouden liikkeet eivät tapahdu yhdessä yössä. Tarvitaan vuosia ja vuosia.

Jos talous on vaikkapa vuoden päästä huomattavasti parempi kun nyt, sen luulisi antavan kansalle sellaisen optimismibuustin että pois alta.

Jo tällä hetkellä on merkkejä ihmisten asenteissa optimismista. Taloja esimerkiksi on alkanut mennä kaupaksi. Vienti vetää joillakin aloilla hurjasti.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nämä talouden liikkeet eivät tapahdu yhdessä yössä. Tarvitaan vuosia ja vuosia.

Jos talous on vaikkapa vuoden päästä huomattavasti parempi kun nyt, sen luulisi antavan kansalle sellaisen optimismibuustin että pois alta.

Jo tällä hetkellä on merkkejä ihmisten asenteissa optimismista. Taloja esimerkiksi on alkanut mennä kaupaksi. Vienti vetää joillakin aloilla hurjasti.

Kannustan kaikkia varojensa mukaan kuluttamaan. Sillä vauhditetaan tätä elpymistä.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kannustan kaikkia varojensa mukaan kuluttamaan. Sillä vauhditetaan tätä elpymistä.

En tarkoita että ns. perseet olalla kuluttamaan vaan järkevästi. Tässä tilanteessa ei tuo saituus auta yhtään. Toki ymmärrän että ihminen ajattelee ensin itseään kuin varsinkaan koko kansaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      866
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      101
      850
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      78
      652
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    5. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      156
      616
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      576
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe