Vuodeosasto lakkautettiinkin jo, mutta kannattaisiko lakkauttaa koko hyvinvointikeskus? Kuinka paljon siitä koituu nettomenoja?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Valtio rahoittaa hyvinvointikeskusten ja muiden sosiaali- ja terveyspalvelujen toimintaa hyvinvointialueiden kautta.
Rahoitus perustuu pääosin valtion myöntämään yleiskatteiseen laskennalliseen rahoitukseen, joka on vuosittain noin 27 miljardia euroa.
Hyvinvointialueet päättävät itse, miten ne jakavat saamansa valtionrahoituksen alueensa palveluihin. (lähde: valtiovarainministeriö) - Anonyymi00002
Tuleeko niistä vuokraakaan nyt, jos ei vuokrasopimusta kerta ole saatu tehtyä?
- Anonyymi00003
Noista lapuan vuokrista en osaa sanoa.
Hyvinvointialueille on kehkeytynyt kaikenlaisia hyväveli vakansseja päällekkäisin virkatehtävin,
ja kun niitä tehtäviä pitäisi keskittää niin nuo säästelee aivan muusta paikasta alemmalta tasolta,
mm. juuri niitä vuokria pihistellen ja ellei sovita niin kiristävät kuntaa vuokraamiaan neliöitä vähentäen.
- Anonyymi00004
Seuraavaksi lähtee labra ja sitten lekurit...sitten ei oo enää arvauskeskusta meillä...
- Anonyymi00005
Koskahan räntgen lähtee kohti Ukrainaa?
- Anonyymi00006
Lähtis noi täällä loisivat äijät takaisin loisimasta . Miten voi yhdellä perheellä olla kolme eri kämppääkin annettu...v,,,u mitä touhua...
- Anonyymi00007
Sinäkin taidat olla niitä ovat somessa luvanneet lähteä heti Ruotsiin, jos venäjä hyökkää?
- Anonyymi00008
Ainakin sen minkä valtio otti meiltä verotusoikeutta pois eli 12,8 % meidän verotuskertymästä joka silloin kolmevuottasitten oli noin puolet Lapuan verokertymästä eli pikkuisen alle 50 milj. € , tämän ainakin. Myös palvelut meni joille ei oikein äkkiä todellista hintaa pysty edes laskemaan. Esim: vaikka tämä munnoralli ja yksityiselle puolelle tehdyt toiminnan / varainsiirrot.
- Anonyymi00009
Teet mitä hyvänsä, aina se maksaa. Kiinni vain, parin vuoden päästä näkee pitääkö avata uudelleen ja millaisena?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552