Paljonko Hyvinvointikeskuksen ylläpito maksaa meille?

Anonyymi-ap

Vuodeosasto lakkautettiinkin jo, mutta kannattaisiko lakkauttaa koko hyvinvointikeskus? Kuinka paljon siitä koituu nettomenoja?

9

87

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Valtio rahoittaa hyvinvointikeskusten ja muiden sosiaali- ja terveyspalvelujen toimintaa hyvinvointialueiden kautta.
      Rahoitus perustuu pääosin valtion myöntämään yleiskatteiseen laskennalliseen rahoitukseen, joka on vuosittain noin 27 miljardia euroa.
      Hyvinvointialueet päättävät itse, miten ne jakavat saamansa valtionrahoituksen alueensa palveluihin. (lähde: valtiovarainministeriö)

• Anonyymi00002

Tuleeko niistä vuokraakaan nyt, jos ei vuokrasopimusta kerta ole saatu tehtyä?

• Anonyymi00003

Noista lapuan vuokrista en osaa sanoa.
        Hyvinvointialueille on kehkeytynyt kaikenlaisia hyväveli vakansseja päällekkäisin virkatehtävin,
        ja kun niitä tehtäviä pitäisi keskittää niin nuo säästelee aivan muusta paikasta alemmalta tasolta,
        mm. juuri niitä vuokria pihistellen ja ellei sovita niin kiristävät kuntaa vuokraamiaan neliöitä vähentäen.

• Anonyymi00004

Seuraavaksi lähtee labra ja sitten lekurit...sitten ei oo enää arvauskeskusta meillä...

• Anonyymi00005

Koskahan räntgen lähtee kohti Ukrainaa?

• Anonyymi00006

Lähtis noi täällä loisivat äijät takaisin loisimasta . Miten voi yhdellä perheellä olla kolme eri kämppääkin annettu...v,,,u mitä touhua...

• Anonyymi00007

Sinäkin taidat olla niitä ovat somessa luvanneet lähteä heti Ruotsiin, jos venäjä hyökkää?

• Anonyymi00008

Ainakin sen minkä valtio otti meiltä verotusoikeutta pois eli 12,8 % meidän verotuskertymästä joka silloin kolmevuottasitten oli noin puolet Lapuan verokertymästä eli pikkuisen alle 50 milj. € , tämän ainakin. Myös palvelut meni joille ei oikein äkkiä todellista hintaa pysty edes laskemaan. Esim: vaikka tämä munnoralli ja yksityiselle puolelle tehdyt toiminnan / varainsiirrot.

• Anonyymi00009

Teet mitä hyvänsä, aina se maksaa. Kiinni vain, parin vuoden päästä näkee pitääkö avata uudelleen ja millaisena?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1450
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      44
      629
    7. 48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe