Hyvä persut! Nyt kaatui Garden-korruptiohankekori Purran ansiosta!!!!👍🌹
Mitä moitittavaahan punavihreäkepuliinit nyt keksii persuista!
Olisiko pitänyt sittenkin seisoa kokoomuksen, RKP:n, kristillisten kanssa samassa ruodossa?
Persut kaatoivat aikanaan myös Guggenheim-perseilyn ja arvatkaapa toverit….
Tunnin junaakaan ei tule!
Persut hoitaa homman vaikka v niinkuin ketutus-köörit kunnissa ovat sitä ajamassa!😎😆
Persut kaatoivat Orpon Garden-korin
16
<50
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ehhe…heeee….hehe…hehee!!!!!
Kiitos Persut, kiitos Riikka Purra!- Anonyymi00003
Purra hyväksyi muun hallituksen mukana Garden-hankkeen. Älkää persut valehdelko.
- Anonyymi00002
Iltapravda uutisoi, että ”hallitus perui” Garden-härskiydenhuippudiilin!
Joopa joo!
Kun Riikka Purra valtiovarainministerinä ei suostunut esittämään budjettiin tuota orpon rahakoria kokkariköörille niin eipä siinä oikein ollut rattaita millä ajaa.
Ja jos ei olisi ”perunut” niin huomenna olisi kaatunut koko helvetin pärekori!- Anonyymi00004
Purra hyväksyi alkuperäisen ehdotuksen muun hallituksen mukana.
- Anonyymi00005
Hirveä hätä persuilla kun vaalit lähestyy!
- Anonyymi00007
Ehdottomasti hyvä päätös,on Helsingissä halleja muutenki,kun vertaa muhin Suomen paikakuntiin.
Onko kaikki vain tehdä sinne ruuhkasuomeen,eikös siellä ole riittävästi haleja joka ilmansunnalla.
Entäs Helsinki-Turku rata hanke,ei ikinä kanata rakentaa.
Otakaa jo järki mukaan viellä kun on mahdollisuus! - Anonyymi00008
No ei se nyt automaattisesti tarkoita ettei hallia rakenneta. Eihän tämä ole valtion projekti ollenkaan.
Tämä koskee vain valtion osuutta rahoituksesta. Jos jostakin löydetään uusi rahoittaja, niin projekti voi jatkua.- Anonyymi00009
Suomessa politikot ja johtajat pääsee pälkähästä selittelemäälä ja olemalla pahoillaan!
- Anonyymi00010
Purra ei olisi tuonut valtiontukiesitystä budjettiin ja siihen nyhtöyritys kaatui.
Jos yksityiset omilla rahoillaan rakentaa niin siitä vaan!
Mutta eihän kukaan mitään tee muuten kuin valtion rahoilla. Elämmehän ihan valtiovetoisessa sosialistisessa maassa.
Tämä ei ole markkinatalousmaa. - Anonyymi00011
Urpo vannoo Sosialismin nimeen, ja ajaa Vasemmiston asioita.
- Anonyymi00012
Kun tätä luette, on jo tiistai 21.7.2026 ja Orpon seuraava hiillostuspäivä eduskunnassa. Näytetään TV1:ssä klo 11:55.
- Anonyymi00013
Rautarouva Purra laittoi Orpon kuriin
- Anonyymi00014
Hyvä persut!
Persut kaatoi Guggenheimin ja Gardenin valtiontuet ja niin käy Tunnin juna-hankkeellekin!
Kiitos persut, kun olette olemassa!- Anonyymi00018
Älä viitsi valehdella.
- Anonyymi00015
Urpo Petteri ajaa ViherVasemmiston asioita.
- Anonyymi00017
Riikka oli aikanaan mukana hyväksymässä Gardenin rahoista, nyt tuli vaan hätäpaskan aika.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483