Onko teillä kenelläkään henkisiä ongelmia SDP:n kanssa?
Minulla on pakonomainen tarve höpötellä SDP:stä itsekseni aamusta iltaan täällä.
SDP mielenterveysongelmana
21
50
Vastaukset 21
- Anonyymi00003UUSI
Onhan tuota ollut. Jopa unissani seikkailevat demarit.
- Anonyymi00004UUSI
Paraneminen alkaa tosiasioiden tunnustamisesta.
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä kai tuohon joku lääkityskin olisi?
- Anonyymi00006UUSI
Persuuteen tuskin on lääkitystä.
- Anonyymi00007UUSI
nä pelkä'n etä dremareita asuu mun sänkyn alla
- Anonyymi00008UUSI
Tuon vuoksi menee yöt valvoessa.
- Anonyymi00009UUSI
No eipä ihme että höpöhöpöaloituksia demareista ilmestyy mielenterveysongelmallista tahtia pakkomielteisenä sarjatyönä.
- Anonyymi00010UUSI
Sisi demarit on tymiä!
- Anonyymi00011UUSI
Sinulla, kuten muillakin persuilla ja koksuilla, tosiaan on mielenterveysongelmia. PAHOJA SELLAISIA!
- Anonyymi00012UUSI
Demareiden älykkösiipi ollut taas asialla. Ei voi kauhalla vaatia, kun teille on reikälusikalla annettu.
- Anonyymi00014UUSI
Miltä se vassarin pitkäaikaistyöttömyys tuntuu etenkin kun loppua ei näy?
- Anonyymi00015UUSI
Melko yleistä persujen joukossa.
- Anonyymi00016UUSI
Siitä puhe mistä puute.
- Anonyymi00017UUSI
Onko lääkekorvauksista leikattu liikaa?
Rydman teki källin persuille?- Anonyymi00021UUSI
Melko yleistä demarien joukossa.
- Anonyymi00018UUSI
Digitaalipaasto auttaa luultavasti nopeiten.
- Anonyymi00019UUSI
Totta.
- Anonyymi00020UUSI
Minulla se johtuu peräkamariin jäämisestä. Isä lähti nuoremman matkaan ja jätti minut äidin kanssa viljelemään porkkanoita.
- Anonyymi00022UUSI
Helsingin Herrtoniemeen rakennettiin miljoonilla vasemmistourheilukenttä, jossa keskikohta on korkeammalla. Jalkapallo valuu keskeltä päätyihin, ja maalivahditkaan ei näe kuin toistensa päät vain. Hyökkäykseen lähteminen on hitaampaa ylämäkeen, mutta lopussa lasketellaan alamäkeen. Juoksuratakin on tasapuolisesti ylä- ja alamäkeä.
- Anonyymi00023UUSI
Rydman leikkasi rahoituksen lääkkeiltä. Siksi kärsivät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3981606- 1451051
- 661026
- 861024
- 92940
- 94721
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku132701- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634