MIKSI KUKAAN EI VOITA VENÄJÄÄ

Anonyymi-ap

Kyllä, Neuvostoliitto käytti laajasti poltetun maan taktiikkaa 1940-luvulla. Vetäytyessään Saksan hyökkäyksen alta vuonna 1941 Stalin määräsi tuhoamaan kaiken materiaalin, infrastruktuurin ja asutuksen, jotta ne eivät hyödyntäisi vihollista.Myös Saksa käytti taktiikkaa Suomessa:Lapin sota (1944–1945): Suomen jouduttua ajamaan entisen aseveljensä Saksan pois maasta Neuvostoliiton vaatimuksesta, saksalaiset tuhosivat perääntyessään Pohjois-Suomen. He polttivat muun muassa lähes koko Rovaniemen ja suuren osan muista Lapin kylistä maan tasalle.

7

<50

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vetäydytään ja sitten hyökätään kahdelta sivulta.

• Anonyymi00002

Kaikille riittäisi että Venäjä lopettaisi aloittamansa sotarikollisen hyökkäyksen ja solmisi rauhan. Mutta eihän tämä Venäjälle käy missään nimessä.

Miksi kukaan Venäjällä ei halua rauhaa? Miksi kaikki venäläiset haluavat vain sotaa ja tappamista? Miksi venäläiset ovat sellaisia sivistymättömiä barbaareja ja raakalaisia jotka ihailevat vain sotaa ja tappamista ja haluavat vain lisää sotaa ja tappamista?

• Anonyymi00003

Venäjä tulee käyttämään samaa taktiikkaa myös lähitulevaisuudessa ydinaseillaan: kaikki mikä ei ole Venäjän puolella eikä hyödytä Venäjää millään tavalla, tuhotaan, jotta lännelle jää siitä mahdollisimman vähän hyötyä.

• Anonyymi00004

Sitten nämä murhanhimoiset barbaarit vielä ihmettelevät miksi heitä inhotaan ja halveksitaan kaikkialla sivistyneissä maissa.

Ihmettelevät miksi venäläiset eivät pääse osallistumaan jääkiekon eikä jalkapallon MM-kisoihin? No kun ne kisat ovat vain ihmisille, eivät täysin moraalittomille ali-ihmismäisille barbaareille.

• Anonyymi00005

Toveri hjuva, sponsoroin köyden jos hommaat itse rasvat kaulaasi.
        Mistä kumpuaa sotarikoksista toisiin läpi historian kontanneen venäjän pelko siitä, että joku iso ja paha lännestä haluaa tuhota tuon kehitysmaan? Mongolien aikaansaama trauma josta venäjä ei ole päässyt eroon? Historian muovaama venäläisten alemmuuskompleksi, jonka seurauksena venäläiset ovat satoja vuosia ryöstäneet naapureitaan kokeakseen olevansa jotain? Samainen seikka aiheuttaa sen, että venäläiset ovat maailman hyljeksityin kansakunta.

• Anonyymi00007

He eivät voi täystuhota epäJumalattomia. Lukee rivienvälis tukholman profetias

Ongelmanne on nyt sekin, että te olette KAIKKI Jumalattomia

• Anonyymi00006

Missä toi rupusakki pitäs voittaa? Eihän ne pärjää ees muussa kun siviilien tappamisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe