Mitä on tähtitaivas?

Anonyymi-ap

1. Lakana jossa on reikiä

2. Maata suojaavan kuvun välissä olevassa vedessä lilluvia valoja

3. Taivaalle ammuttu hologrammi kuvio

4. Aurinkoja

Olen joskus ihmetellyt kun jokin kirkas tähti lähtee liikkumaan ja vaihtaa paikkaa taivaalla. Oon joitain kertoja nähnyt.

Ja kaikenlaista liikennettä tähtitaivalla muutenkin jos viitsii katsoa olen nähnyt.

16

<50

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tähtitaivas ei ole astronomian mukaan pelkkiä aurinkoja. Siellä on vähän kaikkea muutakin jota voi nähdä taivaalla kuten lentokoneita, satelliitteja, planeettoja, asteroideja, meteoroideja yms.

Suosittelen lämpimästi kaikkia seuraamaan tähtitaivasta kun tulee mahdollisuus. Valitettavasti valosaaste tekee siitä vaikeampaa suurimmalle osalle Suomalaisia.
      On olemassa erillisiä ohjelmia jotka kertovat enemmän mitä varsinaisesti siellä taivaalla liikkuu.

Nämä sinun havainnot on luonnollisesti ongelma litteän maan kannattajille. Heillä kun ei ole mitään havaintoa miten selittää oikeastaan mitään siitä jota kutsumme avaruudeksi. He jopa kiistävät satelliittejen olemassaolon, joita voi tosiaan nähdä ihan itse aika ajoin.

• Anonyymi00004
        UUSI

Siellä ei ole "vähän kaikkea", siellä on pääosin "ei mitään".

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Siellä ei ole "vähän kaikkea", siellä on pääosin "ei mitään".

Nyt puhuttiinkin objekteista mitä siellä voi nähdä.

Jos on vaikea pysyä perässä, niin siellä on muutakin kuin tähtiä mitä voi nähdä. En tiedä miten vääntäisin tämän rautalangasta yhtään selvemmin.

Ja tämän lisäksi siellä on asioita joita ei voi suoraan nähdä. Mustien aukkojen määrä voi olla massiivinen. Ja niiden koko jotain käsittämätöntä.

Jos tosiaan meidän linnunradan keskellä on musta aukko, niin se on tosiaan massiivisin kappale.

Suosittelen tutustumaan niihin. Ne ovat uskomattoman kiehtovia juuri niiden mittasuhteiden takia. Myönnän kuinka itsellänikin on vaikeuksia käsittää sitä syvällisesti.

• Anonyymi00011
        UUSI

"He jopa kiistävät satelliittejen olemassaolon, joita voi tosiaan nähdä ihan itse aika ajoin."

Laitapa kuvia, joita olet ottanut noista satelliiteista, joita voi itse nähdä. Jos siis näet paljaalla silmällä, niin kuvien ottaminen pitäisi olla helppoa. Miksi et ottaisi kuvia laittaaksesi jauhot suuhun flättäreille?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

"He jopa kiistävät satelliittejen olemassaolon, joita voi tosiaan nähdä ihan itse aika ajoin."

Laitapa kuvia, joita olet ottanut noista satelliiteista, joita voi itse nähdä. Jos siis näet paljaalla silmällä, niin kuvien ottaminen pitäisi olla helppoa. Miksi et ottaisi kuvia laittaaksesi jauhot suuhun flättäreille?

Koska flattäri voi itse mennä kauppaan ostamaan kaluston jolla kuvaa.

Silloin on vaikea sanoa että kyseessä on maalaus tai joku muu Maahisten tekele.

Mutta ymmärrän, flättäri nimenomaan EI halua mennä kauppaan ostamaan kalustoa jolla pystyisi romuttamaan oman maailmankuvansa täysin.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mutta ymmärrän, flättäri nimenomaan EI halua mennä kauppaan ostamaan kalustoa jolla pystyisi romuttamaan oman maailmankuvansa täysin.

Jos näkisin satelliitin, niin ottaisin kuvan iPhonella, jossa siinäkin on pieni zoom. Miksi et ota kuvia, kun "näet satelliitin"?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Miksi salailet, teitkö sopimuksen paholaisen kanssa?!

• Anonyymi00002

Vastaus 2 ja 3. Matrix. Tai jonkin suuren planeetan huoneessa kulmassa jättiläishenkien tarkastelussa oleva terraario (tai sormus) ja heillä oma avaruus heidän ikkunan takana. Avaruus on muuta kuin luulemme ja on vain portaaleja? Ehkä mielemme on heijastettu johonkin yhteiseen tilaan ja tämä on olentojen virtuaali bb. Truman Show?

• Anonyymi00005
        UUSI

Jonkun väitteen mukaan ihmiset on jossain laitteissa kuun takana sijaitsevassa paikassa ja elämme matrixissa. Oli kai David icken väite?

Vai onkohan tuo väite jonkun demonien keksimä valhe johon osa ihmisistä on saatu uskomaan. Sellaiset henget on valehdelleet ihmisille ummet lammet vuosisatojen ajan niin en pysty alleviivaamaan Matrix väitettä.. niin valheellinen maailma on demonien takia että totuus on peitetty monikerroksisten valheiden taa?!

• Anonyymi00003

Tuosta tähtitaivaasta.

Eikös ole jännää että optiikan kehittyessä siitä on saatu tarkempia ja tarkempia kuvia.

Nykyisin ihan amatöörivehkeillä säännöllisesti saadaan kuvia jostain Saturnuksen Renkaista ja jopa Jupiterin Läikästä.

Jos sallitaan se EHDOTTOMASTI KIELLETTY aikavalotus niin myös tähtisumuja voi kuka tahansa halukas kuvailla.

• Anonyymi00006
        UUSI

Joku Nikon b tuhat vissiin on ollu bannissa kun on kuulemma ihmetelty sitä että tähdet näyttää vedessä lilluvilta lampuilta tai jotain kun siinä on se kuu moodi tai joku sellainen. Näkee kauas ja tarkkaan kuulemma.?

• Anonyymi00009
        UUSI

No mustia aukkoja ei ole todistettu olevan

Mutta mitä on tähtisumu?

Suojakuvussa on kohtia jotka näyttää täältä katsottuna sumulta, koska siihen kohtaa kupua on joskus hionnut jokin jollain lasin pintaa ja on tullut sellaista hiertymää kuvun pintaan jotka näyttää tähtisumulta?

Vai mitä se sitten on. En usko sen olevan mitä virallisesti väitetään koulukirjois jn..

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Joku Nikon b tuhat vissiin on ollu bannissa kun on kuulemma ihmetelty sitä että tähdet näyttää vedessä lilluvilta lampuilta tai jotain kun siinä on se kuu moodi tai joku sellainen. Näkee kauas ja tarkkaan kuulemma.?

Nikon P tietenkään ole bannissa, sillä siviilit nimenomaan kuvaa niitä Jupitereja ja Saturnuksia ja aikavalotuksella muita syvän avaruuden kohteita; tuo mainitsemasi miltä tähdet näyttää on kuvia joissa tyhmä käyttäjä jättää sen automaattisen tarkennuksen päälle. Tietenkään se ei toimi, tähti on liian pieni läikkä kennolle että automatiikka osaisi siihen tarkennella, ja silloin kun se ei sitä osaa se vetää kuvan tuolla tapaa sumeaksi.

Mutta jos käsin kääntää tuossa tilanteessa linssiä niin yllättäen se epämääräinen läikkä muuttuukin teräväksi.

Ymmärrän, tämä tarkennuksen käsin kääntö on myös EHDOTTOMASTI KIELLETTYÄ!

Kyseessä ei siis ole se miltä tähti näyttää, vaan että käyttäjä Ei Vaan Osaa.

• Anonyymi00008
      UUSI

Ihana aloitus. Oma poikani mietti samoja asioita viisivuotiaana. Laittaako Jumala yöllä peiton meidän päälle ja sitten rakosista näkyy valopilkkuja.

• Anonyymi00010
        UUSI

Minä luulin joskus pienenä että kaikki muut maat kuten Amerikka ruotsi englanti ja muut maat ovat eri planeettoja ja jos joku matkustaa niihin niin matkustaa toisille planeetoille.

• Anonyymi00012
        UUSI

5-vuotias on usein viisaampi kuin "oppinut" aikuinen, koska häntä ei ole vielä aivopesty ajattelemaan päinvastoin kuin mitä aistit ja intuitio sanoo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      410
      1791
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      147
      1155
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1093
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      88
      1081
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      101
      1014
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      146
      874
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      741
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      679
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      654
    Aihe